Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-13, 12:43   #801
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Det er vel ikke så vanlig å sove med egne barn av motsatt kjønn som er kommet i puberteten heller, med mindre det er sånn bare en seng tilgjengelig på hytta-opplegg. Og selv da ser jeg for meg den ene parten på sofaen i stua, eller halvliggende i lenestolen lsm.

Gjør du det altså? :minispinoff:

Jeg ferierte noen få ganger alene med pappa når jeg var rundt denne jentas alder, og jeg syntes overhodet ikke at det var rart å dele rom/seng med pappa. På reise altså, vel å merke. Jeg hadde syntes det var merkelig om pappa sov i lenestol fremfor å dele dobbeltseng med meg, hvis det virkelig ikke var noen annen soveløsning. Heller ikke nå i retrospekt synes jeg det er rart.

Men som sagt- spinoff, Øygard er jo tvers gjennom ekkel og creepy og rar uansett hvilken seng han sover i.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 13:09   #802
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

TV2 er virkelig på villspor, først med Reidun-intervju og nå med denne rettstegningen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 13:29   #803
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Det er vel ikke så vanlig å sove med egne barn av motsatt kjønn som er kommet i puberteten heller, med mindre det er sånn bare en seng tilgjengelig på hytta-opplegg. Og selv da ser jeg for meg den ene parten på sofaen i stua, eller halvliggende i lenestolen lsm.


Da jeg og min far var ute på reise så var det da helt naturlig at vi delte rom og også seng om det ikke var to adskilte.
Hadde det vært en onkel eller noen ala Øygarden så hadde det ikke føltest ok.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 13:33   #804
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg tenlker at dette er en så opprørende sak som engasjerer mange. Jeg har aldri vært utsatt for overgrep, men jeg har vært utsatt for grov og himmelstormende manipulasjon, så jeg kjenner godt at det er personlige årsaler til at jeg blir opprørt. Men jeg tenker at man ikke behøver å ha hverken overgrepserfaringer eller andre personlige erfaringer for å bli opprørt over dette, atlså. Litt vanlig kunnskaper om hva som er lov og ikke lov og hvordan man behandler sine medmennesker, burde holde i massevis.
At noen kan juge så det renner på en så nedrig måte, opprører meg dypt og inderlig. At noen IKKE ser hvor utrolig ikke-greit det er å juge, nekte, bortforklare på nedrigste vis og å dra andre ned i søla, opprører meg dypt og inderlig og jeg klarer virkelig ikke å forstå det.

Ja.

Samtidig er det vel sagt, og nærmest er en kjensgjerning, er at det er få steder det ljuges så mye som i en domstol.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 13:35   #805
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Det er veldig stor forskjell på egne barn og en tenåringsjente utenfor familien. Uansett hvor mye de tværer på dette "slektsforholdet". Jeg tror de fleste onkler for eksempel ville unngått å sove i seng med en niese på femten om de var på tur sammen. Ikke fordi de har gale hensikter, men fordi de fleste har antenner på at det er litt for tett.

Jeg hadde klart valgt separate senger om jeg skulle bo på rom med tenåringssønner.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 13:44   #806
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Nå skal Morten Krogvold vitne via telefon, det blir spennende å høre hans versjon nå.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 13:44   #807
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.839
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Jeg har en tenåringsstesønn. Vi har et godt forhold. Jeg kunne aldri i verden ha delt seng med ham som 13-14-15-åring, selv om jeg har kjent ham fra han var liten.

Huff. jeg synes det er tragisk når slike som den tidligere varaordføreren hevder at dette er vanlig i dalen. Hun stiller seg selv og bygda i et veldig dårlig lys - mest av alt fordi hun ikke synes at noe av det som har kommet frem, er forkastelig. Men også fodi hun bruker lokalkulturkortet.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå  
Gammel 14-05-13, 13:46   #808
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 651
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Jeg tror virkelig Krogvold skulle ønske han var på Pluto nå.

P.K. er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 13:50   #809
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg ferierte noen få ganger alene med pappa når jeg var rundt denne jentas alder, og jeg syntes overhodet ikke at det var rart å dele rom/seng med pappa. På reise altså, vel å merke. Jeg hadde syntes det var merkelig om pappa sov i lenestol fremfor å dele dobbeltseng med meg, hvis det virkelig ikke var noen annen soveløsning. Heller ikke nå i retrospekt synes jeg det er rart.

Men det er jo egentlig akkurat det jeg sier da... Dele rom ja, seng - hvis man må. Dobbeltseng som rutine? Nei. Som 14-15-16-åring gjorde jeg ikke det. Vi delte telt liksom, men det blir jo noe annet.

Ift mitt eget barn som nå er ganske stort (gutt, 10) er vi påkledd i pysj eller truse (og t-skjorte for meg) i det minste, hvis vi er i en situasjon hvor vi deler seng

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 14:06   #810
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Men det er jo egentlig akkurat det jeg sier da... Dele rom ja, seng - hvis man må. Dobbeltseng som rutine? Nei. Som 14-15-16-åring gjorde jeg ikke det. Vi delte telt liksom, men det blir jo noe annet.

Ift mitt eget barn som nå er ganske stort (gutt, 10) er vi påkledd i pysj eller truse (og t-skjorte for meg) i det minste, hvis vi er i en situasjon hvor vi deler seng

Jeg synes det er en himmelvid forskjell, og totalt feil å sammenligne det å dele seng med egne barn, og det å dele seng med et barn utenfor familien.

At foreldre og barn deler seng, uavhengig av alder på barnet, det ser jeg ikke noe problem med, så lenge alle parter er fornøyd med det.

Jeg deler seng med begge mine på fast basis. De bytter på å ligge inne hos meg når faren er på jobb. Annenhver natt, og da fordi at de vil det. De synes det er kjempekos å sove der.

Skulle det være noe galt i det? Vi ligger under hver vår dyne, og det meste vi ser til hverandre er vel nesetippen tror jeg.

Jeg hadde heller ikke hatt noen problemer med at de lå inne hos faren om jeg var borte.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 14:11   #811
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Jeg kunne dele seng med min far da jeg var ungdom, og kan det fortsatt, om det er slik at man ikke har andre greie løsninger.

Men ikke onkler og andre menn i familien. Det ville føltes veldig rart etter en eller annen alder.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 14:16   #812
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Dere har fått meg til å lese live-oppdateringen på vg.

Sjekk leserkommentaren/spørsmålet som kom her. Det er jo bare vanvittig. Hva er konkrete bevis? At noen skal ha knepet Øygard på fersken mens han "inn ut slurp", ja dere skjønner?

Sitat:

Tjukken: Spørsmålet er vel egentlig om det er nok bevis for overgrep her, tekstmeldinger er ikke akkurat konkrete bevis...Alt er antakelser synes jeg. Det må være vanskelig for Juryen.
9 minutter siden

Svar: Hei tjukken. Slike saker er nok alltid vanskelig

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 14:17   #813
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Jeg mener, i f.eks. en drapssak er det jo heller ingen konkrete bevis. Eller veldig sjelden ihvertfall at noen har sett tiltalte i gjerningsøyeblikket. Jesosfadros altså.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 14:19   #814
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 651
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Jeg har også rotet meg inn på VG. Skrekk og gru.

P.K. er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 14:19   #815
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Min far ønsker ikke å dele seng med barnebarnet på 11 år. Ikke fordi han har skumle hensikter selv, men fordi det rett og slett ikke "tar seg ut", synes han, og fordi han ikke ønsker å sette henne i forlegenhet. Jeg synes det er en veldig grei tilnærming, og jeg tror at de aller fleste voksne menn tenker i samme baner overfor unge jenter (og gutter, for den del).

Det er noe med å ikke sette verken seg selv eller barnet i en potensielt pinlig og vanskelig situasjon, og jeg tror langt de fleste voksne tenker slik. Jeg tror varaordføreren i Vågå er helt på viddene.

Ja, og dessuten Vissvass!

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 14:24   #816
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jeg synes det er en himmelvid forskjell, og totalt feil å sammenligne det å dele seng med egne barn, og det å dele seng med et barn utenfor familien.

Men det var jo også hele poenget mitt! Så vi er nok egentlig enige.
Det er jo det Øygard gjør, han sammenligner det med å dele seng som en i familie. I min familie gjorde vi ikke det (uten at jeg sier at det er noe galt at andre gjør det men det er ikke noe jeg er vant til), ergo blir det et helt underlig argument i utgangspunktet og enda mer underlig fordi det er jo ikke hans eget barn.

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 14:26   #817
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.839
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Det er nettopp det som er så opprørende - at det er folk som tenker slik. Jeg vil tro at det polariseres av at dette er en overgrepssak.

Det bekrefter dessverre at det er utrolig mange som er tette i pappen der ute og ikke forstår hverken bevisførsel eller indisierekker. Flere av de som kommenter på VG er jo opptatt av at unge jenter har det som sin hovedoppgae her i livet å lure skikkelige, snille, naive mannfolk opp i stry.

Edit: dette var altså svar på kommentarene i kommentarfeltet i VG. Jeg må virelig lære meg å quote, altså.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå  
Gammel 14-05-13, 14:28   #818
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Men det var jo også hele poenget mitt! Så vi er nok egentlig enige.
Det er jo det Øygard gjør, han sammenligner det med å dele seng som en i familie. I min familie gjorde vi ikke det (uten at jeg sier at det er noe galt at andre gjør det men det er ikke noe jeg er vant til), ergo blir det et helt underlig argument i utgangspunktet og enda mer underlig fordi det er jo ikke hans eget barn.

Å dele seng med så store barn som ikke er ens eget, det blir helt feil ja, og Øygard er helt på viddene i sin sammenligning der. Men nå er det meste han lirer utav seg helt på viddene, så jeg er ikke overrasket over dette i grunn.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 14:49   #819
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Nord-Gudbrandsdalen blir satt i ett svært uheldig lys i denne rettsakem med sine ambasadører. Både når det gjelder normalspråk og vaner. Tror ikke tilflytningen vil stige på den kanten... :rystet langt inn i grunnvollene:

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 14-05-13 kl 17:30.
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 14-05-13, 15:43   #820
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Min mann, som trener et jentelag med 11-åringer, sover på et eget rom under cuper osv. Han holder seg på god avstand under sovopplegg og dusje/skifteopplegg også, og har alltid med mammaer på slike turer for å være med jentene i disse situasjonene. Det er liksom helt opplagt at det må være slik. En selvfølge.

På samme tid er vår egen jente på 11 en skikkelig fang-jente enda. Hun elsker å sitte i armkroken også. Vi har jo en annen nærhet til henne og søsteren på 8, enn vi har til andre barn, det blir noe helt annet. Vi har et nært forhold til vår niese på 16, hun får en hei og hade-klem når vi møtes. Men hun deler da ikke seng med noen av oss, eller har tusenvis av sms og samtaler med oss!


Sist redigert av emm : 14-05-13 kl 15:49.
emm er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no