Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-13, 12:36   #741
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Politiinspektøren reagerer kraftig på intervjuet hun også.

Dette har blitt et mediesirkus som lukter svidd.

Sitat:

Politiinspektør Hanne Kristin Rohde reagerer kontant:

«Hvor er vær-varsom-vurderingen tv2? Surrealistisk intervju med Reidun Øygard. Vi bør avvente dommen.»

Sitat:

I Vær Varsom-plakaten, som mange henviser til i sin kritikk, står det blant annet:

«Opptre hensynsfullt i den journalistiske arbeidsprosessen. Vis særlig hensyn overfor personer som ikke kan ventes å være klar over virkningen av sine uttalelser. Misbruk ikke andres følelser, uvitenhet eller sviktende dømmekraft. Husk at mennesker i sjokk eller sorg er mer sårbare enn andre.»

Og:

«Unngå forhåndsdømming i kriminal- og rettsreportasje. Gjør det klart at skyldspørsmålet for en mistenkt, anmeldt, siktet eller tiltalt først er avgjort ved rettskraftig dom. Det er god presseskikk å omtale en rettskraftig avgjørelse i saker som har vært omtalt tidligere.»

Sitat:

Bjørnar Solheim er kveldsredaktør i TV 2. Han sier at TV 2 står inne for intervjuet.

– Vi har gjort en vanlig redaksjonell vurdering. Hun er ikke tiltalt i noe, hun har vitnet i retten og vi spør om de tingene som rettssaken handler om, sier Solheim til Nettavisen.

– Vi syns hennes historie og vurdering av ektemannen, som har en alvorlig tiltale på seg, er interessant.

Han har lite å si om reaksjonene.

– Jeg kan ikke mene noe om folks reaksjon. Man får mange rare reaksjoner på det man publiserer, men folk må ha en rett til å vurdere det de ser. Vi syns det var journalistisk interessant og vi står inne for intervjuet, sier Solheim.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 12-05-13, 12:46   #742
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Jeg liker Rohde.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 12-05-13, 12:51   #743
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

For en kommentar under saken!

Sitat:

. Det er greit at fruen kommer til orde så lenge aktor og bistandsadvokat forhåndsprosederer saken på direktesendt TV hver eneste dag så lenge rettsaken har pågått.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 12-05-13, 14:13   #744
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Jeg ble også ganske satt ut av intervjuet på fredag, og lurer veldig på en ting: Hva var greien med de der sengene, egentlig? Viste hun oss virkelig bevismateriale som var holdt unna politiets granskning (straffbart?), og fremholdt det som bevis på at motparten løy i retten når de antok at sengene var brent? Sånn: Nehei, dere tar feil, vi hadde bare gjemt dem for dere her, hele tiden! :ædabæda: (Og så de ikke helt nye ut, de madrassene, med plast på, og det hele?)

Jeg synes hele denne saken er ganske uvirkelig og rar. Jeg blir så satt ut når folk virker å ha en sånn helt alternativ virkelighetsoppfatning og vurdering av ting som skjer. Og så finnes det jo alltids en og annen sjel som er enig i de (egentlig helt på hodet) meningene, og så finnes det alltids en del mennesker som tror på den virkeligheten folk presenterer når de skal forsvare seg. Men likevel, så må det være slik, at det som er gjengs oppfatning må være det som vinner. Har vi laget lover som sier at det er ulovlig å ha sex med barn under en viss alder, så nytter det ikke at noen mener de burde være unntatt, eller at noen "virket så moden", eller "h*n ville det jo selv, eller la opp til det selv, eller hva man nå enn bruker som argument for å forsvare handlingen sin. Handlingen er jo likefullt kriminell. Og det er det jeg håper juryen her vil ha som hovedfokus når de skal avlegge en dom. Ikke hva noen synse-mener om lovene våre, uavhengig av hvor overbevisende og logisk de kan synes det høres ut (det kan jo fint sitte folk i juryen som lar seg overbevise av argumentasjonen).

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv  
Gammel 12-05-13, 14:18   #745
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Det med sengene handler om et rykte, tror jeg. Det går et standhaftig rykte om at de har brent bevismateriale, og hvis det ikke stemmer så forstår jeg jo at de føler for å vise at ryktet ikke stemmer.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 12-05-13, 14:20   #746
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det med sengene handler om et rykte, tror jeg. Det går et standhaftig rykte om at de har brent bevismateriale, og hvis det ikke stemmer så forstår jeg jo at de føler for å vise at ryktet ikke stemmer.

Og politiet visste vel, og har kontroll på, dette som jeg forsto. Sengene altså.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 12-05-13, 14:23   #747
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

"Folk som ikke har gjort nokke gale, ska ikkje i fengsel".

Jeg FATTER rett og slett ikke hvordan hun kan se mannens skriftlige uttalelser og handlingsmønster, og samtidig være hundre prosent sikker på at overgrep, nei det kan IKKE ha skjedd.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 12-05-13, 14:38   #748
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Pinlig. Nå må da denne saken snart ha nådd sitt definitive lavmål.

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Puteflaut.

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

TV2 burde virkelig spart seg dette!


Jeg måtte kikke ut av vinduet på fredag for å se om det var begynt å snø rosa elefanter, det der er noe av det mest vanvittige jeg har sett på norsk TV. "Politiet sa at vi hadde brent sengene, men....(tadaa!) her er de!" Bevisførsel for åpent kamera i beste sendetid. Spesielt. Meget spesielt.

rine er ikke aktiv  
Gammel 12-05-13, 15:12   #749
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Veldig spesielt, ja. Tenk å hinte slik, da. Sånne hentydninger om at det finnes informasjon som ikke kommer frem, er jo helt hårreisende at hun får lov til å komme med i absolutt beste sendetid. Det eneste de har å komme med, er jo noen vage hentydninger om at jenta ikke er helt god. Jeg har sendt sure mail til mediene før i denne saken, og kommer til å gjøre det igjen.

Forøvrig tenker jeg at det jammen er bra at de har funnet igjen skype-logg og alle de sms'ene, slik at det ikke er ord mot ord.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 12-05-13, 15:21   #750
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

"Folk som ikke har gjort nokke gale, ska ikkje i fengsel".

Jeg FATTER rett og slett ikke hvordan hun kan se mannens skriftlige uttalelser og handlingsmønster, og samtidig være hundre prosent sikker på at overgrep, nei det kan IKKE ha skjedd.

Jeg kjenner at jeg har null sympati med den dama. Jeg gidder ikke spekulere i om hun er kuet/ et offer eller hva som helst. Hun er ansvarlig for sin opptreden og sine utsagn. Kvinner som ser sine barn bli utsatt for vold er også ansvarlige, til tross for frykt. Det er sånne som R. Ø. Som er med på å lukke øynene, skyve ansvar på barn og det gjør meg rasende.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv  
Gammel 12-05-13, 15:22   #751
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Veldig enig med deg, Apple.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 12-05-13, 15:27   #752
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av rine, her.


Jeg måtte kikke ut av vinduet på fredag for å se om det var begynt å snø rosa elefanter, det der er noe av det mest vanvittige jeg har sett på norsk TV. "Politiet sa at vi hadde brent sengene, men....(tadaa!) her er de!" Bevisførsel for åpent kamera i beste sendetid. Spesielt. Meget spesielt.

Enig, og om jeg skulle kjent et behov for å beskytte henne, så har det forsvunnet 100 %. Noe så usympatisk, men det føyer seg i rekke av alt annet fra disse to.

emm er ikke aktiv  
Gammel 12-05-13, 15:30   #753
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg kjenner at jeg har null sympati med den dama. Jeg gidder ikke spekulere i om hun er kuet/ et offer eller hva som helst. Hun er ansvarlig for sin opptreden og sine utsagn. Kvinner som ser sine barn bli utsatt for vold er også ansvarlige, til tross for frykt. Det er sånne som R. Ø. Som er med på å lukke øynene, skyve ansvar på barn og det gjør meg rasende.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv  
Gammel 12-05-13, 15:40   #754
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg kjenner at jeg har null sympati med den dama. Jeg gidder ikke spekulere i om hun er kuet/ et offer eller hva som helst. Hun er ansvarlig for sin opptreden og sine utsagn. Kvinner som ser sine barn bli utsatt for vold er også ansvarlige, til tross for frykt. Det er sånne som R. Ø. Som er med på å lukke øynene, skyve ansvar på barn og det gjør meg rasende.

Ja, og legg til at hun er OMSORGSsjef, riktig nok i nabokommunen. Hun virker ikke å være kompetent til en slik jobb.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv  
Gammel 12-05-13, 15:54   #755
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Jeg skjønner liksom ikke strategien, tror de virkelig at hvis de sier mange nok ganger at han er uskyldig og at fengsel ikke er et alternativ, så skal folk tro at siden han blånekter så kan han umulig ha gjort det? Uansett hva som kommer opp av bevismateriale?

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 12-05-13, 16:37   #756
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg skjønner liksom ikke strategien, tror de virkelig at hvis de sier mange nok ganger at han er uskyldig og at fengsel ikke er et alternativ, så skal folk tro at siden han blånekter så kan han umulig ha gjort det? Uansett hva som kommer opp av bevismateriale?

Det funker i en temmelig stor andel av straffesaker, såvidt jeg har forstått. Blånekt og du har en god sjanse.

Storm er ikke aktiv  
Gammel 12-05-13, 16:44   #757
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Det funker i en temmelig stor andel av straffesaker, såvidt jeg har forstått. Blånekt og du har en god sjanse.

Det funker nok best i saker der det står ord mot ord, og ikke i saker som denne hvor det finnes hundrevis av sider som beviser at han er en kåt gammel jævel.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv  
Gammel 12-05-13, 16:45   #758
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Heldigvis.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 12-05-13, 17:48   #759
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Det funker nok best i saker der det står ord mot ord, og ikke i saker som denne hvor det finnes hundrevis av sider som beviser at han er en kåt gammel jævel.

Ja, det får vi inderlig håpe. Jeg tipper han ikke visste at alle disse bevisene ville foreligge da han bestemte seg for blånekt-strategien.

Storm er ikke aktiv  
Gammel 12-05-13, 17:54   #760
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Ja, det får vi inderlig håpe. Jeg tipper han ikke visste at alle disse bevisene ville foreligge da han bestemte seg for blånekt-strategien.

Det tror jeg du har rett i. Han satte alt inn på den faderlige omsorgsrollen. Så bæng, smalt skypesamtalene som en bombe. Så var han fanget i sin egen bortforklaringsstrategi. Som jo blir mer og mer hinsides jo flere sms-er som avsløres. Absolutt alt som rulles opp støtter jentas forklaring.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no