Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-13, 09:45   #721
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Helt enig med deg, Meissa.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 11-05-13, 09:46   #722
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Altså. Jeg tenker at vi kan mene ganske mye om hva som har skjedd i saken, men nå synes jeg at noen nærmer seg grensen for hva som er OK å si om andre mennesker i skriftlig form. Det er lett å tenke at kona burde ha skjønt og burde ha handlet, men vi mangler nok en del biter i puslespillet. Oppfordrer til en smule moderasjon i personkarakteristikkene.

Jeg er veldig enig med Rug, og har derfor bare lest denne tråden, ikke kommentert.
Jeg synes ikke det er så vanskelig å se for meg at de er adskillig flere offer enn jenta i denne saken.

Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 11-05-13, 09:52   #723
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Når en går såpass hardt ut selv, så må en regne med at saken diskuteres og at folk har meninger.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 11-05-13, 09:58   #724
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Når en går såpass hardt ut selv, så må en regne med at saken diskuteres og at folk har meninger.

Jeg synes det er stor forskjell på å ha meninger og måten spesielt Øygardes kone er blitt kommentert i denne tråden.
Men for all del, bare fortsett, det er ikke noe kampsak for meg akkurat, jeg ville bare tilkjennegi at jeg er enig med Rug, og kanskje oppfordre til å tenke på at ofre kommer i mange varianter.

Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 11-05-13, 10:05   #725
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Jeg syns bare det er rart å automatisk plassere et voksent menneske, som selv går aktivt ut, i en offerrolle her.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 11-05-13, 10:11   #726
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg syns bare det er rart å automatisk plassere et voksent menneske, som selv går aktivt ut, i en offerrolle her.

Jeg har ikke sagt at hun er et offer, men at jeg lett kan se for meg at det er flere offer enn jenta i denne saken.
Det gjør at jeg til nå ikke har deltatt i denne tråden som har mange spekulasjoner og personkarakteristikker jeg finner usmakelig.

Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 11-05-13, 10:17   #727
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.845
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Jeg klarer ikke å se at Reidun øygard ikke er et offer i denne saken. Hun har sagt og sier mye dumt, hun setter jenta i en forferdelig posisjon, hun er selv satt i en helt forferdelig posisjon av mannen og forsterker dette ved å si det hun gjør og stå frem slik hun gjør. Jeg synes det er stygt å se hvordan voksne driver skittent spill for å dra en ung jente ned i søla. Men når jeg leser om hvordan eksordføreren har manipulert elskerinnene og jenta så vet jeg jo at å leve med et menneske som anipulerer på den måten, gjør noe med en. Ja hun er voksen. Og konfirmert. Og det er opprørende hvordan hun holder på. Men jeg klarer ikke å se at hun kan være noe annet en manipulert. Jeg fikk grøsninger av å se det intervjuet, med gubben som taus, men totalt nærværende i bakgrunnen. Kanskje jeg ser spøkelser ved høylys dag. Men jeg har vondt for å tro at de to er likeverdige partnere i denne forskrekkelige historien.

Og h a tv2 tenker med, har jeg virkelig problem med å se. Tenk å kjøre på denne historien i pausen for ett av de aller mest sette programmene sine -det programmet som garantert samler flest unge seere. Det var jo prosederiing så det holdt. Og jeg holdt seriøst på å bruke opp alle putene i dagsengen når hun viste frem sengene. Hjelp.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 11-05-13, 10:18   #728
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Jeg reagerte også på timingen, i pausen på Idol-finalen.

Storm er ikke aktiv  
Gammel 11-05-13, 10:24   #729
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Hvis hun hadde valgt å holde seg vekk fra media og ikke stilt opp til intervju, så ville jeg nok tenkt at hun ikke bør diskuteres veldig her. Men når hun offentlig går ut, prater og takker ja til intervju - da blir det litt annerledes. Synes jeg.

Da synes jeg det er verre med genereralisering av bygder, bygdefolk og folk i Vågå ut i fra denne saken. At det blir snakket stygt om.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-05-13, 10:28   #730
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Jeg er enig i at det intervjuet hadde ingenting på tv å gjøre og aller minst på det tidspunktet det ble sendt. Jeg har sett rundt på nettsidene idag om det er noen av som reagerer på dette, men har ikke kommet over noe. Jeg forstår det ikke hvis dette går upåaktet hen.

Jeg er allikevel ikke med på at Reidun Øygard, som er et voksent og ansvarlig menneske ikke skal måtte står til ansvar for det hun sier på tv. Jeg mener det er minst like feil å tillegge henne en offerrolle som å komme med andre uheldige karakteristikker. Jeg er vel heller ikke fan av å spekulere når jeg ikke har grunnlag for det og da mener jeg det er greiere å forholde meg til hva hun sier og det hun gjør. Hun står ved mannens side i tykt og tynt og hun er ikke enestående i det hun gjør. Mange kvinner har gjort dette før henne og jeg synes ikke det er greit å unnskylde sånne kvinner med at de er manipulert og ikke vet bedre.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv  
Gammel 11-05-13, 10:28   #731
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.845
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Jeg er enig med Nessie.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 11-05-13, 10:32   #732
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.845
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Jeg er enig i at det intervjuet hadde ingenting på tv å gjøre og aller minst på det tidspunktet det ble sendt. Jeg har sett rundt på nettsidene idag om det er noen av som reagerer på dette, men har ikke kommet over noe. Jeg forstår det ikke hvis dette går upåaktet hen.

Jeg er allikevel ikke med på at Reidun Øygard, som er et voksent og ansvarlig menneske ikke skal måtte står til ansvar for det hun sier på tv. Jeg mener det er minst like feil å tillegge henne en offerrolle som å komme med andre uheldige karakteristikker. Jeg er vel heller ikke fan av å spekulere når jeg ikke har grunnlag for det og da mener jeg det er greiere å forholde meg til hva hun sier og det hun gjør. Hun står ved mannens side i tykt og tynt og hun er ikke enestående i det hun gjør. Mange kvinner har gjort dette før henne og jeg synes ikke det er greit å unnskylde sånne kvinner med at de er manipulert og ikke vet bedre.

Jeg ser ikke på mine manipulasjonsteorier som en unnskyldning, mer som en slags forklaring på noe som i utgangspunktet er ganske uforståelig. Greit at man er lojal og glad i og sånn - men å stå frem slik, når man faktisk veldig gjerne kan la være? Det er for meg så uforståelig at jeg spekulerer i manipulasjon og sånn.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 11-05-13, 11:14   #733
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Meissa: Jeg har lest flere som reagerer, både på forum, kommentarfelter på nettaviser og på tv2 sine sider på fb.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 11-05-13, 11:24   #734
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Jeg er egentlig litt enige med alle. Hun er nok et offer, men likevel så provoserende i sin framtreden og beskyttelse av mannen at hun skaper meninger om seg selv. Personlig synes jeg ufinhetene burde sentreres rundt ordføreren selv og ikke de han muligens har manipulert, selv om jeg nok både har sagt og tenkt mitt om både kone og venner.

Med andre ord kaster jeg stadig stein i glasshus, for denne saken er så himla provoserende at det er vanskelig å la være.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv  
Gammel 11-05-13, 11:43   #735
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Jeg er enig i at det intervjuet hadde ingenting på tv å gjøre og aller minst på det tidspunktet det ble sendt. Jeg har sett rundt på nettsidene idag om det er noen av som reagerer på dette, men har ikke kommet over noe. Jeg forstår det ikke hvis dette går upåaktet hen.

Det var mange reaksjoner på tv2 sin Facebookside og TV2 nyhetene sin Facebookside i går.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 11-05-13, 14:57   #736
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

For jentas skyld tror jeg gjerne det er en fordel at Reidun Øygard eksponeres i media. For hun fremstår som et stjerneeksempel på hvor man ender opp etter for mange år i klørne på en så manipulerende mann som Rune Øygard. Jeg tør vedde på at alt alltid er noen andre sin feil, at han alltid er uskyldig, og at han alltid vrir det til at han er offeret og fortjener medlidenhet. I den grad at han truer med å ta livet sitt om ikke det går hans vei. Jenta og elskerinnene kan prise seg lykkelige over å ha kommet unna.

For Reidun selv, så håper jeg noe eller noen rister henne ut av transen. Jeg kan ikke tro at man kan ha det godt med seg selv, og tro på egen verdi, når man blir trofast hos en mann som Øygard. Det er lett å dømme, jeg tar meg selvi det hele tiden, men fordømmelse har vel aldri i veldig stor grad ledet folk til selvinnsikt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 11-05-13, 17:13   #737
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Reidun er helse- og omsorgssjef i Lom kommune. Det hadde ikke jeg fått med meg før.

Jeg ser ikke helt for meg en person som innehar en slik stilling som uforstående eller i en offerrolle kjenner jeg. Sånn helt generelt hvertfall. Det er ikke noen hvemsomhelst, det her...

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 11-05-13, 17:36   #738
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

I begynnelsen syntes jeg litt synd på Reidun. Nå heller jeg mer mot at hun er kynisk og beregnende. Pleie og omsorgssjef i kommunen, gift med ordføreren i Vågå som er kompis med selve statsministeren- hun har mye å tape og prøver å opprettholde maktbalansen ved å sverte jenta og hennes familie.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv  
Gammel 11-05-13, 17:47   #739
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.845
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Jeg synes det er rart at to stykker faktisk kan tro at det nytter å blånekte/påstå at de ikke skjønner/er lurt opp i stry og ikke evner å se h or patetisk og merkelig det som sies i retten av ham og i tv-intervjuet av henne ser ut. Ergo tenkte jeg at den ene må ha noen slags makt over den andre. Forøvrig har det skjedd før at kvinner i relativt gode posisjoner er i destruktive og maktulike forhold, altså.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 11-05-13, 19:47   #740
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.096
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken (gaflet fra gammel tråd)

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Reidun er helse- og omsorgssjef i Lom kommune.

007 er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no