Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva har dere i påskeegget?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-12, 17:02   #21
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Påskeegget og julestrømpen er en utfordring bestandig . For er veldig lite godteri der ute som er helt uten sukker og fruktose
Turbo sitt bruker å inneholde pringles(lurer på om det blir knerten potetgull i år), en stor plate sukkerfri sjokolade(på størrelsen med kokesjokoladeplate) for er det jeg har funnet uten sukker som han liker.Fant til jul noen drps på helsekosten som han fikk i trømpen og de likte han.SÅ må dra på helskosten en dag å kjøpe det.

Snoopy liker ikke spes med sjokolade så hun bruker å få en eske gomp og noe annet greier og potetgull

Dette er en utfrodring bestandig

Jeg syns nå det virker som at du har funnet en god løsning. Det er jo ikke nødvendig med masse forskjellig smågodt, poenget er jo at det er noe barna liker oppi egget.

Jeg vet ikke hva jeg skal ha oppi eggene, blir vel litt forskjellige godterier av noe slag.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 17:12   #22
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Smågodt antar jeg. Vi kommer til å være hos besteforeldre, så de lager til.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 17:13   #23
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg syns nå det virker som at du har funnet en god løsning. Det er jo ikke nødvendig med masse forskjellig smågodt, poenget er jo at det er noe barna liker oppi egget.

Jeg vet ikke hva jeg skal ha oppi eggene, blir vel litt forskjellige godterier av noe slag.

Ja men turbo er ikke fornøyd. han vil jo ha sånn som han spiste før og det alle andre får ,gomp,smurfedrops,kjærlighet,stratos ,daim, smågodt osv

og sliter med å gi henne ting som han kanskje egentlig har lyst på. Gir jeg henne noe han egentlig vil ha så bytter han det til seg og spiser det for det om han vet at han ikke bør.Han bryr seg ikke sååå mye om han får vondt i magen og spyr

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 17:13   #24
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Våre får ikke påske-egg i år; de er ikke introdusert for snop enda og vi voksne bruker ikke påskeegg til hverandre. Men julestrømpe hadde de siden vi voksne hadde, tipper jeg ville hatt noe ala det oppi: Liten eske rosiner, ellas smoothie, småfolk ostepop og en leketing av noe slag. Etterhvert når de får påskeegg så tenker jeg noe av sjarmen er å ha gjengangere år etter år; det husker jeg iallfall godt fra egen barndom som ekstra kos: Fast påskeegg hvert år med ca samme innholdet i, kjempekoselig. Vi fikk det til barnetv på påskaften. Det gikk i krokanrull(mammas favoritt, hihi), fox, seigmenn og slikt.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 17:34   #25
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Ja men turbo er ikke fornøyd. han vil jo ha sånn som han spiste før og det alle andre får ,gomp,smurfedrops,kjærlighet,stratos ,daim, smågodt osv

og sliter med å gi henne ting som han kanskje egentlig har lyst på. Gir jeg henne noe han egentlig vil ha så bytter han det til seg og spiser det for det om han vet at han ikke bør.Han bryr seg ikke sååå mye om han får vondt i magen og spyr

Jeg skjønner selvsagt at det er vanskelig, men samtidig så må han jo bare lære seg at han ikke kan spise alt han vil ha. Evt så får du jo nesten gi henne det hun liker av det han kan spise sånn at de får likt.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 20:37   #26
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Godteri.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 20:48   #27
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Vi har vært på harry-handling i dag og gått LITT bærsherk i smågodthylla, visst...
Dumlekjærligheter, dumle sjokolade, karamellfudge, fruktfisk og sjokolade. Og sånt egg fra Freia som ligger i en lilla eggekrartong som man spiser med skje.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 21:27   #28
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Ja men turbo er ikke fornøyd. han vil jo ha sånn som han spiste før og det alle andre får ,gomp,smurfedrops,kjærlighet,stratos ,daim, smågodt osv

og sliter med å gi henne ting som han kanskje egentlig har lyst på. Gir jeg henne noe han egentlig vil ha så bytter han det til seg og spiser det for det om han vet at han ikke bør.Han bryr seg ikke sååå mye om han får vondt i magen og spyr

Huff, skjønner godt at det er kjipt.

Har du sett her.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 21:28   #29
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Svigermor pleier å lage påskeegg til ungene, så jeg vet ikke hva det blir. Det er jo utrolig koselig gjort, men jeg synes nesten det er litt trist at jeg ikke får laget og gitt til jentungen selv. Liten pris å betale for en kjærlig farmor som gjør alt godt hun kan for barnebarna da...

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 21:52   #30
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Godis.

Masse sjokolade hvis jeg bestemmer.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 22:11   #31
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

I fjor hadde vi noen Pokemonballer, noen eplekjærligheter og en popcornpose ved siden av. Oh lykke. Jonas liker ikke smågodt og sjokkis. (rare ungen) I år vet jeg ikke helt, mulig det blir det samme. Pokemonfigurer er fremdeles poppis, og ferdipoppet popcorn er digg. Storebror får ett med en pose smash og litt penger trur eg. Russetiden står for døren, og det koster penger gitt.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 23:37   #32
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Ella's-smoothie og noen Nonstop på toåringen, tenker jeg. Han er egentlig mer glad i kake en godteri, så kanskje et par kjeks også. Ellers er jeg vant til smågodt i påskeegg, vi voksne får nok det. Minsten får ikke egg i år.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 00:05   #33
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg putter litt andre ting i påskeegget til tiåringen enn jeg gjorde da de var ett-to år da. Det første egget han fikk, femten måneder gammel, inneholdt vel bare noen rosiner, noen små kjeks og en liten sjokoladekylling. Han ble så glad at han skalv, over å sitte sammen med storebrødrene og få sitt eget påskeegg med godteri for aller første gang.


Og jeg som hadde bestemt meg for at mine to på 14 mnd er for små til å få påskeegg. Tror nesten jeg må revurdere.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 10:08   #34
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Det var et øyeblikk ingen av oss som var til stede glemmer. Han skalv virkelig av lykke, og satt der og følte seg som en av de store guttene.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 10:27   #35
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Farmor har laget påskeegg til snuppa her. Men satser på at det er et lite et, for jeg har også lyst til å lage. Må se hva som er i det fra farmor først. Snuppa er bare to år, men liker godteri da. Men det er ikke alt hun får. Er så redd for alt som kan settes i halsen. samt om det er noe hun ikke tåler...

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 10:49   #36
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Godteri og noe å leke med, perler, oppgavebøker eller lignende. De fikk så store egg at det er uaktuelt å fylle dem med bare godteri.

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 11:17   #37
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Tåler han hasselnøtter eller valnøtter? Har hørt de skal gi deilig marsipan. Jeg skal prøve i år, om kjøkkenet snart blir ferdig. Pistasjer skal også gi digg marsipan, interessant.

Nei dessverre, han tåler ikke noe som ligner på nøtter.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 11:33   #38
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Smågodis, klubbe, kvikklunsj, tyggis osv. Mazze znop!

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 20:45   #39
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Påskeeggene kommer fra besteforeldre så jeg har igrunnen ikke noe kontroll der. I år var det en stor pose smågodt, med en god del ble ikke likt. I tillegg var det noen kjærligheter og melkesjokolade.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-13, 10:17   #40
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere i påskeegget?

Jeg har kjøpt STORE påskeegg til ungene i år men sliter med hva jeg skal fylle dem med, vi reiser på hytta i ettermiddag og blir borte hele påsken så må være noe annet enn bare snop også, men hva? Jeg har kjøpt hver sin pakke med glowsticks til dem.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no