Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Christmas is gone!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-12, 17:31   #41
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Christmas is gone!

Eg er julesinke og tidleg ute med å få det vekk igjen. Her kom julepynten opp lille julafta, og forsvinner nok i morgon etter ungene er sendt på skulen.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 17:35   #42
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Christmas is gone!

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Er det de samme menneskene som starter juletråder i september som rydder bort jula om morgenen 1.januar? :venter spent på den første påskeegg-tråden:

Jepp. Jeg liker best førjulstiden (som for gale meg starter i oktober).
1. nyttårsdag, eller egentlig 1. juledag, er alt over for min del. Da er jeg litt nedfor og gleder meg til neste førjulstid.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 01-01-12 kl 17:40.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 17:39   #43
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Christmas is gone!

Jeg har advent og jul i november og desember ja. Ferdig 1. januar. Perfekt!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 17:41   #44
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Christmas is gone!

Vi har så fint juletre i år. Selv om det ikke har fått vann så ryr det enda ikke, og da synes jeg det er for ille å kaste det ut. Neste helg.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 17:54   #45
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Christmas is gone!

Vi var også heldige med juletreet i år, men ute er det nå. Jeg fikk sånn vårfornemmelse før idag, har skiftet pustetrekk i sofaen, mye lys på bordet og i det hele tatt. Men det har jo omtrent ikke vært dagslys idag , vente litt til på våren, kanskje....

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 18:07   #46
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Christmas is gone!

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

, har skiftet pustetrekk i sofaen, mye lys på bordet og i det hele tatt. ....

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 18:09   #47
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Christmas is gone!

Jeg har tenkt å vente til 13. dag jul, eller aller helst blir det vel lørdagen.

Vi er lite hjemme i jula, og jeg synes det er koselig å ha litt jul hjemme.

Jeg er av dem som tviholder på å ikke starte jula før lillejulaften (noen ganger litt før pga at vi reiser bort).

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 18:10   #48
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Christmas is gone!

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ja, jeg har fått padde til jul......., det første jeg rettet var pusteteknikk, dette ble visst til pustetrekk....., men jeg er veldig fornøyd med putetrekkene mine.....jøje, dette kan bli en artig vinter om jeg ikke får skrudd av den ordlistesaken...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 18:24   #49
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Christmas is gone!

Pustetrekk er sikkert fint hvis man har astma, f.eks.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 18:27   #50
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Christmas is gone!

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Vi var også heldige med juletreet i år, men ute er det nå. Jeg fikk sånn vårfornemmelse før idag, har skiftet pustetrekk i sofaen, mye lys på bordet og i det hele tatt. Men det har jo omtrent ikke vært dagslys idag , vente litt til på våren, kanskje....

Ein kan vel i grunn konkludera med at iPad sitt inntog på FP har gitt ein del artige vrier på enkelte diskusjoner.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 18:50   #51
Supernala
Superkul
 
Supernala sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 253
Supernala er litt kul
Standard

Sv: Christmas is gone!

Her røyk julepynt og tre ut i dag, ble veldig tomt her nå




Må nok ut å bruke gavekortet jeg fikk på den lokale interiørbutikken...

__________________
_____________
Stolt mamma


I'm knot dumb!
Supernala er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 18:54   #52
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Christmas is gone!

Jul inn: 22 desember
Jul ut: 30 desember

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 19:01   #53
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Christmas is gone!

Jammen fikk vi ikke hivd ut juletreet i dag, vi også. Det er veldig deilig.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 19:04   #54
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Christmas is gone!

Her også..!

Kjøpte hvite tullipaner og Azalia før helgen, og de får stå fortsatt

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 20:26   #55
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Christmas is gone!

Her er også alt vekk, selv om vi vanligvis pleier å ha det lenger. Denne julen kom jeg aldri i ordentlig julestemning og synes det har vært mye mas, så det er godt å gå det bort!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 20:28   #56
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Christmas is gone!

Jeg tok juletreet 3. juledag. Resten av julepynten skal få stå litt til; det er ikke så mye uansett, så det er mest koselig.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 20:33   #57
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Christmas is gone!

Vi har vært bortreist noen dager, kom hjem i kveld. Det siste jeg orker akkurat nå er å begynne å rydde bort jula her i huset.
Har ganske mye pynt, og det tar litt tid å få ryddet den bort.

Skal vente til helga. Da skal det ryddes og vaskes, legges på nye gulvtepper kjøpt på salg, og det skal kjøpes inn blomster med friske farger.

Gleder meg!

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 21:13   #58
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Christmas is gone!

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jula skal få leve til neste helg, kjenner jeg. :lat:

Du och jag Cuya- du och jag.

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 21:30   #59
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Christmas is gone!

Nå kjenner jeg at jeg savner det kunstige treet vårt litt. Det var bare å pakke sammen og legge i kjelleren. Hvordan får vi ut det svære droget av et tre fra leiligheten i 3. etasje?

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-12, 21:32   #60
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Christmas is gone!

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Nå kjenner jeg at jeg savner det kunstige treet vårt litt. Det var bare å pakke sammen og legge i kjelleren. Hvordan får vi ut det svære droget av et tre fra leiligheten i 3. etasje?

Kaste det ut av balkongen, bodde i 4.etg og gjorde alltid det.
En av oss stod alltid nede og sørget for at ingen gikk under.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no