Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Nettdebatt i fri dressur

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-10, 20:16   #1
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Nettdebatt i fri dressur

Jeg har rotet meg ut på glatta i lokalavisa sin nettdebatt.

Vanligvis sitter jeg på fingrene lenge nok til å la vær å kommentere, men nå er jeg i gang og vet at jeg ikke kommer til å få verken spesielt saklige svar, eller siste ordet. Det er dødt løp. Jeg skjønner at jeg ikke greier å overbevise ignorante fe-hoder, men det kan jo være jeg slipper igjennom med et og annet poeng til de usynlige leserne der ute. Eller?

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 20:42   #2
Olive Oyl
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 697
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Netdebatt i fri dressur

Tja ...

Bilde av funksjonshemmet barn med stygg tekst på fjernet siden folk blir støtt.


Sist redigert av Olive Oyl : 26-10-10 kl 21:24.
Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 20:44   #3
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Netdebatt i fri dressur

Å, å, å, jeg skulle ønske min lokalavis hadde hatt nettdebatt.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 20:45   #4
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.735
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Netdebatt i fri dressur

Min erfaring er at slike debatter styres av de som ikke har baller nok til å diskutere face-to-face, så jeg er nok stygt redd for at de aldri vil slutte å kverrulere. Det kan jo selvsagt være at det er noen oppegående individer som evner å ta innover seg dine (helt sikkert) gode argumenter, men jeg tviler.
(men altså, jeg trodde da alle aviser hadde en viss sensur av debatten?)

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 21:07   #5
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nettdebatt i fri dressur

Olive Oyl: Jeg syns den bilde/tekst-kombinasjonen du har lastet opp der er fryktelig stygg. Det å bruke bildet av en så lykkelig og fin gutt, sammen med ordet "retarded" er langt over min grense for god oppførsel. Jeg er klar over at du ikke har laget den, men jeg syns virkelig ikke man trenger å være med på å spre den.

Jeg får rett og slett vondt inni meg hver gang jeg ser den "plakaten", og jeg lurer på om gutten selv, foreldrene hans og fotografen har godtatt at bildet brukes slik. Sannsynligvis ikke, og da har du faktisk ikke lov til å spre det heller.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 21:14   #6
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.735
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettdebatt i fri dressur

Oj, jeg kikket ikke på plakaten før nå. Veldig enig med gajamor.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 21:19   #7
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nettdebatt i fri dressur

Dette er under Origo, så de fleste skriver med fullt navn. Jeg går ikke inn i de debattene som er helt "BiM" heller.

Men det er et lokalsamfunn som har tradisjon for heftig og engasjert debatt. Og det er lite nok til at personkonflikter gjerne kan gå i arv, og da sier det seg selv at det ikke er så lett å komme til med et fornuftig ord. Men jeg gir meg liksom ikke heller da. Noen må jo oppdra ungdommen til å se at det finnes nyanser i verden.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 21:19   #8
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettdebatt i fri dressur

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Jeg skjønner at jeg ikke greier å overbevise ignorante fe-hoder, men det kan jo være jeg slipper igjennom med et og annet poeng til de usynlige leserne der ute. Eller?

Vel, man trenger ikke gå til lokalavisa sin nettdebatt for å finne fe-hodene, Olive Oyl postet nettopp en link/bilde som viser at fehoder finnes både her og der.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 21:25   #9
Olive Oyl
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 697
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Nettdebatt i fri dressur

Jeg har fjernet bildet siden folk tydeligvis blir støtt. Jeg kan forstå det altså, selv om jeg synes det er greit å tulle med. Forklaring står i det opprinnelige innlegget så andre forstår kommentarene jeg fikk.

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no