Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråden

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-08, 00:30   #41
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Ikke kjøpt, men fått i bryllupsgave:



Skal brukes i den nye leiligheten.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 14-07-08, 00:33   #42
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Har kjøpt lamper til "mitt nye hjem"



Stilige! Navn og fra hvor?

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 14-07-08, 00:48   #43
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Jeg kjøpte denne for en stund siden:

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 14-07-08, 20:35   #44
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Bestillte meg nytt kjøkken på fredag!
Tidaholm fra IKEA.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv  
Gammel 14-07-08, 21:52   #45
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Jeg kjøpte denne for en stund siden:

Den var stilig!

Bærekraftig er ikke aktiv  
Gammel 14-07-08, 21:54   #46
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Jeg har kjøpt fire voksduker på salg hos Kid i dag. Ikke mindre enn to må leveres tilbake pga feil i stoffet.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 14-07-08, 22:39   #47
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Nå har jeg en sånn i hus, i et brunt mønster:



Og et par puter til:

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 14-07-08, 23:13   #48
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Stilige! Navn og fra hvor?

www.linneashage.no

Fant den under industrilampe,husker ikke merke.

morgana er ikke aktiv  
Gammel 15-07-08, 19:49   #49
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Jeg har kjøpt meg to urtepotter fra Eva Solo og en råsa kasserolle i dag:



Muskat er ikke aktiv  
Gammel 16-07-08, 12:26   #50
MillyMollyMandy
Aktiv
 
MillyMollyMandy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 292
MillyMollyMandy er litt kulMillyMollyMandy er litt kul
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Nå har jeg en sånn i hus, i et brunt mønster:



Og et par puter til:

Nydelige puter! Vil du fortelle hvor du har kjøpt dem?

MillyMollyMandy er ikke aktiv  
Gammel 16-07-08, 16:52   #51
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Urban Outfitters. De har bare butikker i USA og UK, så vidt jeg vet, og sender ikke til Norge.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 16-07-08, 18:12   #52
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Urban Outfitters. De har bare butikker i USA og UK, så vidt jeg vet, og sender ikke til Norge.

Jeg mener at UK sender til Norge, men USA.


I dag kom Kartell F/LY lampen min, og den er bare så fantastisk fin at jeg vil hyle Gleder meg som en unge til mannen kommer hjem og henger den opp over spisebordet!

Bærekraftig er ikke aktiv  
Gammel 17-07-08, 20:52   #53
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.048
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Ikke kjøpt, men fått i bryllupsgave:



Skal brukes i den nye leiligheten.

Vi har samme farge på vår som står på hovedbadet, og såpedispenseren. Vuderte å kjøpe dobørsten også, men Jålebukken nekter å betale så mye for en dobørste

Til gjestebadet har jeg nå kjøpt denne.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 17-07-08, 21:51   #54
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

I dag har jeg handlet maling til trappen vår.
Begynte å grunne den i går med heftgrunn.
Heftgrunn med kvistlakk.Sparer litt arbeid da.
Trappe blir helhvit, dvs eggehvit.
Kjøpte også fire spotter.Enkle. Skal ha to i trappen. Vi har tre etasjer så det er litt trapp å male.
De to siste skal vi ha på soverommet.

Trappen var opprinnelig heltre som var lutet.Det ser bare skittent og stygt ut.Nå blir den veldiglys og fin

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 17-07-08, 22:02   #55
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Jeg har kjøpt Tupperware i dag.

Løkkutter


Salatslynge


De to øverste oppbevaringsboksene for grønnsaker

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 17-07-08, 23:04   #56
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Denne lampa kom i posten i går

Bærekraftig er ikke aktiv  
Gammel 18-07-08, 16:06   #57
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Har vært en tur på Hadeland Glassverk i dag og endte med 4 av disse Madsen-stolene i hvitt fra Duka. Vi trengte sårt nye stoler, og når disse kostet 800 for 4, gjør det liksom ikke noe. De var gode å sitte i også

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 18-07-08, 22:15   #58
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Har vært en tur på Hadeland Glassverk i dag og endte med 4 av disse Madsen-stolene i hvitt fra Duka. Vi trengte sårt nye stoler, og når disse kostet 800 for 4, gjør det liksom ikke noe. De var gode å sitte i også

De var fine!

morgana er ikke aktiv  
Gammel 18-07-08, 22:28   #59
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden





mosatikk og benkeplate til mitt nye kjøkken.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv  
Gammel 18-07-08, 22:35   #60
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Har vært en tur på Hadeland Glassverk i dag og endte med 4 av disse Madsen-stolene i hvitt fra Duka. Vi trengte sårt nye stoler, og når disse kostet 800 for 4, gjør det liksom ikke noe. De var gode å sitte i også

Åh de var fine!!

 
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no