Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråden

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-08, 00:25   #1
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Interiørshoppingtråden

Hva har DU kjøpt til hus og hjem? Jeg har nylig kjøpt dette:



Alt fra Zara Home.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv  
Gammel 12-07-08, 00:28   #2
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden


Jeg kjøpte dette her om dagen. Zara frå Hardanger.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 12-07-08, 00:29   #3
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Jeg har kjøpt dette i dag, fra www.hjemkjarehjem.com :





__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv  
Gammel 12-07-08, 00:44   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Jeg har kjøpt 8 nye spisestuestoler.
I beige stoff.Hadde tidligere 6 i sånn slags type skinn, men Pus har brukt de som klorebrett


Jeg har ikke fått ryddet og ordnet på bordet, står litt der som ikke skal være der (og litt rot i bakgrunnen)



__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 12-07-08, 01:02   #5
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Jeg har kjøpt seks av disse utelampene, på et byggvarehus, langt ute på landet i Danmark.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv  
Gammel 12-07-08, 01:03   #6
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Snart skal jeg innrede et rekkehus ganske fra scratch, så jeg suger til meg inspirasjon her.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 12-07-08, 01:04   #7
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden



Nytt dosete. :feel inspired:

Joika er ikke aktiv  
Gammel 12-07-08, 01:06   #8
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.



Nytt dosete. :feel inspired:

Å, tusen takk.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 12-07-08, 01:10   #9
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Mitt er i en lysere tresort da. Mye bedre å sitte på enn de kalde plastsetene.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 12-07-08, 01:14   #10
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Jeg tror jeg må vise frem treet mitt. Det er på fjellet da, men likevel.
Jeg er så glad i det, skikkelig sånn "tree hugger" nesten.
(Det er altså en slags knaggrekke; den er montert 10 cm ut fra veggen).

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 12-07-08 kl 01:20.
Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 12-07-08, 01:25   #11
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.684
Blogginnlegg: 17
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Lekkert, Missa. Ideen er adoptert.

Jeg har kjøpt denne lampen i hvit:

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv  
Gammel 12-07-08, 02:02   #12
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Dette har jeg shoppet siste uke:

F/LY lampe fra Kartell (rosa).


Marimekko fra iittala



I tillegg til masse annet smått og stort. Har nettopp flyttet og vært på ferie, og da har det blitt mange godsaker til heimen

Bærekraftig er ikke aktiv  
Gammel 12-07-08, 03:34   #13
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg tror jeg må vise frem treet mitt. Det er på fjellet da, men likevel.

Tre på fjellet/Os, ja. Mm-m.
Stilig!

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 12-07-08, 10:22   #14
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg tror jeg må vise frem treet mitt. Det er på fjellet da, men likevel.
Jeg er så glad i det, skikkelig sånn "tree hugger" nesten.
(Det er altså en slags knaggrekke; den er montert 10 cm ut fra veggen).

Det var lekkert!


Opprinnelig lagt inn av Bærekraftig, her.



Marimekko fra iittala


Åh. Disse er så fine. De står høyest opp på min ønskeliste. I akkurat denne fargen eller en anelse mørkere om det finnes.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 12-07-08, 10:24   #15
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Oj, denne må jeg abbonere på, vi skal jo tross alt flytte nå og jeg trenger masse inspirasjon.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv  
Gammel 12-07-08, 10:36   #16
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Miss Norway; Knallstilig! Jeg så et sånn tre i et butikkvindu i Danmark i fjor, og har det på ønskelista fra min snekkermann. Har du laget det selv?

cilen er ikke aktiv  
Gammel 12-07-08, 10:45   #17
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Har kjøpt lamper til "mitt nye hjem"



morgana er ikke aktiv  
Gammel 12-07-08, 12:35   #18
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Miss Norway; Knallstilig! Jeg så et sånn tre i et butikkvindu i Danmark i fjor, og har det på ønskelista fra min snekkermann. Har du laget det selv?

Det lurer jeg på også. For sånn SKAL jeg ha i gangen! :Moderne-retro-leilighet hjemme i Norge:

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv  
Gammel 12-07-08, 13:37   #19
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Vi har kjøpt sofa til tv-stuen. Denne i sort:

Canisa er ikke aktiv  
Gammel 12-07-08, 14:04   #20
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

6 stoler i serien Victoria Ghost chair.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no