Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har mannen din en sær hobby?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-11, 14:15   #121
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Discokule-mannen ville nok blitt den perfekte lekekameraten til min svigerbror som har bygd sin egen laserharpe og spiller på theremin

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 14:18   #122
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Lenke til program på nett-tv er et must, her.

Og mannen har ingen sære hobbyer, syns jeg. Da hadde jo en stor del av hobbyene mine vært sære også, og det er de ikke.
Jeg vet at det finnes de som er svært uenige i dette, men de er teite og dumme og sånt.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 14:30   #123
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Gammel tråd, ny mann.

Den nåværende har ingen sære hobbyer. Det er ikke sært å spille gitar hele natten.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 14:48   #124
Didjeridust
Forelska
 
Didjeridust sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 843
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

...bygd sin egen laserharpe og spiller på theremin

Oj - kult - bilete av laserharpa?

__________________
Rart er fint
Didjeridust er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 14:53   #125
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

*poff*

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09

Sist redigert av Flubby : 12-01-11 kl 09:17. Årsak: fjernet youtubelink
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 15:01   #126
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Åh, KULT!

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 15:04   #127
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Åh! Sånn vil jeg ha!

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 15:06   #128
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

:føler en dyp kjærlighet for laserharpe:

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 15:09   #129
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Så utrolig kult!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 15:19   #130
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Vel - om det er sært at en voksen mann drar huset fullt av Lego, for å sortere det etter form, farge og funksjonalitet, og få vondt i magen når husets åtteåring roter i systemet, så kan man vel si at mannen min er sær.

Ellers er vi veldig ulike, ham og jeg. Han er levende opptatt av slekt og slektshistorie, og holdt på å dø av glede da folketellinga for 1910 endelig ble offentliggjort. Han har etterpå tilbrakt timer og timer med å gå gjennom denne, og stråler av lykke når han finner tipper så langt ut at det nesten er en hønsegård av tipper.

Selv er jeg mer av typen - could ney care less - når det gjelder hvem som er i slekt med hvem eldre enn mine besteforeldre.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 16:27   #131
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Bra tråd!

Min er lidenskapelig opptatt av rollespill (ikke live heldigvis!), brettspill, mynter, frimerker og ALT som har med Napoleon og 2. verdenskrig å gjøre. Generelt er han ekstremt interessert i historie. Det går også endel i dataspill; jeg var Wow-enke en periode men der har han heldigvis sluttet, det gikk altfor langt.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 16:29   #132
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Jepp. Tror den fremtidige gubben er en nerd.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 17:39   #133
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Rollespill er IKKE en sær hobby:

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 17:44   #134
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.837
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Min mann er ivrig laksefisker og er mye på tur i skog og mark.
Men det er nå greie hobbyer det. Det er kun når ting må planlegges i forhold til oppstart av laksefiske m.m jeg kjenner det går litt langt. Type, vi kan ikke reise til Kypros i begynnelsen av juni.....er du gal.....da er det jo oppstart med lakesefiske må vite.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 17:49   #135
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Gammel tråd, ny mann.

Hehe, samme her.
Lego og musikk er stikkord. Ja, han har lego selv om han bor alene.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 18:09   #136
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Han er levende opptatt av slekt og slektshistorie, og holdt på å dø av glede da folketellinga for 1910 endelig ble offentliggjort. Han har etterpå tilbrakt timer og timer med å gå gjennom denne, og stråler av lykke når han finner tipper så langt ut at det nesten er en hønsegård av tipper.

Selv er jeg mer av typen - could ney care less - når det gjelder hvem som er i slekt med hvem eldre enn mine besteforeldre.

Jøss, så det finnes to sånne menn i verden, altså

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 18:16   #137
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Mannen min har ikke så veldig rare interesser. Han er [underdriver]interessert i gitarspill og Frank Zappa[/underdriver], og bruker nok noen timer daglig på å spille gitar/høre på andre spille gitar/lese om det.

Der er min mann også. Eller, dvs, han skulle vel ønske at han kunne bruker timer daglig på hobbyen, men i realiteten "stjeler" vel Familen AS mesteparten av tida. Men vi har muntlig kontrakt fra da jeg sluttet på pillen for å bli gravid med storesøster, om at han får bruke to kvelder i uka på spilling uansett hvor mange unger vi måtte få. Tror han er glad for den avtalen i dag.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 18:26   #138
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.489
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Hoho, for en festlig tråd. Diskokulemannen og laserharpemannen ville nok kost seg sammen ja.

Min virket også kjedelig nå, med dataspill, film/tv-serier og jobb/datanettverk som hovedinteresser. Det særeste med han er kanskje at vi har store to profesjonelle routere stående her med sånn ca en million porter på hver, nok til et middels stort universitet vil jeg tro. Foreløpig er de ikke koblet til strøm (de krever så mye strøm at da går sikringene våre), men når vi får bygget og flyttet inn i hus skal de brukes.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 18:39   #139
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Ikke veldig sære, kanskje, men det skifter litt for ofte etter min smak.
Han var en periode hekta på airbrushing, det er vel det "rareste" han har holdt på med.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 18:44   #140
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har mannen din en sær hobby?

Forresten; den mest irriterende "hobbyen" hans, og som tar mest tid, er x-boks spilling. Jeg mener, det finnes ikke veldig mange andre pappaer i tredveåra som holder på med sånt, eller? Det prøver i allefall jeg å si til ham.

Noen andre Call of duty -enker her? Nei?

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no