Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Stelton thermokanne?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-08, 12:36   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Stelton thermokanne?

Er den så god at den er verdt prisen?
Jeg er drittlei billige kanner som lekker, og hvor kaffen blir kald på et kvarter

  Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 12:49   #2
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stelton thermokanne?

Vi har ikke hatt vår så lenge, men er veldig fornøyde så langt. Holder veldig godt på varmen.

Og så er den jo så stilig at det i seg selv er verdt en del penger. Synes jeg.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 12:53   #3
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stelton thermokanne?

Mamma og pappa har hatt sin så lenge jeg kan huske, så jeg tror den er så god.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 12:56   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stelton thermokanne?

Jeg har hatt min i flere år, og ja, den er verdt prisen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 12:58   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stelton thermokanne?

Det er for øvrig bare den i stål som er svindyr. De i plast ligger på halve prisen – og er dermed bare halvsvindyre.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 13:36   #6
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stelton thermokanne?

Hvis du er bokklubbmedlem kan du få den og en sånn stelton brødpose som vervepremie for tohundre.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 13:49   #7
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Stelton thermokanne?

Jeg synes ikke de holder særlig godt på varmen. Men fine er de.

  Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 14:18   #8
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stelton thermokanne?

Jeg har 3 stykker. En fra 80-tallet og de to andre nye. Alle sammen holder veldig godt på varmen. Er kannen full, er tevannet mitt glovarmt morgenen etter hvis jeg fyllte den opp kvelden før.

Absolutt ett godt kjøp!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 22:35   #9
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stelton thermokanne?

Jeg har to kanner, en stål og en sort. Begge gratiskjøpt på innmeldingsgavekort fra bokklubben. Jeg er veldig fornøyd. Synes de er lekre, og de holder godt på varmen. Mannen er ikke helt fornøyd med hvordan de er å helle fra. Men han snur kanna omtrent på hodet når han skal helle, og da må det jo nødvendigvis bli litt søl.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 22:58   #10
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stelton thermokanne?

Så veldig dyre er de vel ikke, bortsett fra kanskje den i stål? Jeg er veldig fornøyd med min. Bruker termolokket til daglig og "magnetlokket" når jeg har gjester. Kaffen holder seg varm lenge med termolokket iallefall. Har ikke fått testet det andre lokket skikkelig, da gjestene mine alltid tømmer kannen for kaffe.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 23:45   #11
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stelton thermokanne?

Jeg pleier stort sett alltid å bruke magnetlokket på stålkanna. Drikker gjerne en del kopper te i slengen, og synes det er greiere med vippelokket enn å skru opp hele tiden. Holder greit nok på varmen og er ok å helle fra.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 22:20   #12
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Stelton thermokanne?

Da er det en rød en på vei i posten

  Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 23:38   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stelton thermokanne?

Mamma har hatt sånn kanne så lenge jeg kan huske. Vi fikk i bryllupsgave, og det er en yndet presang fra oss også.

Den er definitivt verdt prisen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 23:54   #14
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Stelton thermokanne?

Slenger meg på de andre her. Min er arvegods og holder veldig bra på varmen. Men det med magnetlokk var nytt for meg. Vår har en type vippelokk og et skrulokk. Skrulokket holder best på varmen, men vippelokket er praktisk når vi har gjester og kannen skal opp ofte.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-08, 23:05   #15
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stelton thermokanne?

Vi er langt fra fornøyde med vår som vi fikk da vi giftet oss. Prøvde å klage på den til og med men fikk ikke medhold. Synes absolutt ikke den holder på varmen. Ser kul ut, men duger ikke etter min mening.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 23:13   #16
Bonzai
Superaktiv
 
Bonzai sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 306
Bonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Sv: Stelton thermokanne?

Regn med endel søl, jeg har flere venner og bekjente som hev seg på bølgen og alle har kuttet den ut pga. det lokket som stadig faller ut.

Bonzai er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 23:17   #17
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Stelton thermokanne?

Jeg synes den holder dårlig på varmen, og er egentlig ikke fornøyd. Den er fin, det er alt.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 23:21   #18
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stelton thermokanne?

Opprinnelig lagt inn av Bonzai, her.

Regn med endel søl, jeg har flere venner og bekjente som hev seg på bølgen og alle har kuttet den ut pga. det lokket som stadig faller ut.

Jeg sitter å lurer på hvordan dere greier å få lokket til å falle ut. Jeg har problemer med å få det av.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 23:30   #19
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stelton thermokanne?

Opprinnelig lagt inn av Bonzai, her.

Regn med endel søl, jeg har flere venner og bekjente som hev seg på bølgen og alle har kuttet den ut pga. det lokket som stadig faller ut.

Jeg har hatt min i mange år, og jeg har aldri klart å få lokket til å falle av. Jeg snakker om vippelokket, altså. Skrulokket bruker jeg bare hvis jeg skal frakte den noe sted.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-08, 23:30   #20
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stelton thermokanne?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Jeg sitter å lurer på hvordan dere greier å få lokket til å falle ut. Jeg har problemer med å få det av.

Samme her!

Veldig fornøyd med våre. Har en til kaffe og en til tevann!

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no