Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ikea netthandel

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-08, 16:16   #61
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ikea netthandel

Jeg syns du godt kan kreve å få sendt de andre varene du ønsker å bestille, fraktfritt levert sammen med stolene. Det går de sikkert med på også. Selv om det har vært mye rot med ordren din, mener jeg at IKEA har vist vilje til å ordne opp (kompensasjon på 500 kr). Iset`s forslag om å koble inn TV2 hjelper deg tror jeg har lite hensikt.

Håper du får stolene dine snart. Du bestilte vel før ferietid og da kan de vel ikke skylde på det heller. Lykke til!

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 16:21   #62
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikea netthandel

De har vist "vilje" etter MYE stress fra Bærekraftig sin side. Jeg synes 500 kroner er helt latterlig og hadde blitt rasende. Så elendig kundeservice har jeg sjelden sett, og JEG hadde koblet inn forbrukerrådet fort som f.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 11-07-08 kl 16:42.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 16:30   #63
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikea netthandel

Denne tråden bekrefter alle mine IKEA-fordommer og har til og med gitt meg noen nye jeg ikke hadde fra før. Fy og fanken for elendig behandling du har fått. Avisene ville gni seg i hendene over denne saken. Bruk dem du.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 16:39   #64
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ikea netthandel

Dette er noe av det verste jeg har hørt. Tror uansett ikke jeg ville bestilt noe mer fra dem, bare mast og mast og mast til de ble så lei av stemmen min at de kanskje tok seg sammen og leverte det de skulle.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-08, 16:39   #65
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ikea netthandel

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

De har vist vilje etter MYE stress fra Bærekraftig sin side. Jeg synes 500 kroner er helt latterlig og hadde blitt rasende. Så elendig kundeservice har jeg sjelden sett, og JEG hadde koblet inn forbrukerrådet fort som f.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-08, 14:36   #66
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ikea netthandel

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

De har vist "vilje" etter MYE stress fra Bærekraftig sin side. Jeg synes 500 kroner er helt latterlig og hadde blitt rasende. Så elendig kundeservice har jeg sjelden sett, og JEG hadde koblet inn forbrukerrådet fort som f.

Det er jo verdt et forsøk, men jeg tror man da kommer til å bruke mye tid og krefter for bortimot ingen ting. Da tror jeg det har mer hensikt å ta en prat til med IKEA. Kompensasjon på 500 er jo ikke all verden, men nå vet jeg jo ikke hvor mye det er handla for heller. Jeg har også skjønt det slik at det ikke skal betales frakt og det er jo også en kompensasjon. Eller kanskje det barevar for restordren?

Vi har en sak gående med et byggvarefirma nå. Det er absolutt minst like mange feil og rot som er begått der. Vi gjør det slik at vi handler ferdig det vi skal og så tar vi et møte om regninga etterpå. De har omsider innrømmet at de aldri har opplevd at en kunde har blitt utsatt for så mye rot og feil. Tror nok vi skal komme til enighet.

Håper at det ordner seg med IKEA.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-08, 15:00   #67
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ikea netthandel

500 kroner dekker jo 20% av frakten på neste forsendelse. Det var jo generøst av dem.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no