Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Førstemann ut i juleavatarkonkurransen

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-07, 19:49   #101
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Førstemann ut i juleavatarkonkurransen

Jeg blir så overrasket hver gang jeg poster et innlegg med denne avataren - jeg skjønner ikke hvorfor jeg får opp mams sine innlegg..

Får lete etter enda en ny, tror jeg

  Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 19:51   #102
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Førstemann ut i juleavatarkonkurransen

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Søteste Skilpadda?

Juleavarfikser i år også, eller?
Du vet tradisjoner er viktig, og jeg ønsker meg en julete superwoman.

Hva med denne?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 19:53   #103
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Førstemann ut i juleavatarkonkurransen

Fant en som var litt julete, jeg også.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 19:54   #104
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Førstemann ut i juleavatarkonkurransen

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hva med denne?

Wow. Hun var egentlig innmari tøff, ser gjerne flere superhelter som dette!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 19:56   #105
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Førstemann ut i juleavatarkonkurransen

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Wow. Hun var egentlig innmari tøff, ser gjerne flere superhelter som dette!

Ja, jeg synes man er ganske superhelt når man stiller opp slik. Det var derfor jeg ikke hadde skrupler med å knegge av bildet – siden hun åpenbart poserer og fremstår med masse selvironi.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 20:07   #106
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Førstemann ut i juleavatarkonkurransen

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hva med denne?

Der er jeg jo. Det er tatt i fjor vinter under karnevalet i barnehagen til jentene. Som den gode mor jeg er stiller jeg jo opp på slike arrangementer og benytter selvsagt anledningen til å stille i trikot.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 20:42   #107
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Førstemann ut i juleavatarkonkurransen

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 20:56   #108
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Førstemann ut i juleavatarkonkurransen

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Der er jeg jo. Det er tatt i fjor vinter under karnevalet i barnehagen til jentene. Som den gode mor jeg er stiller jeg jo opp på slike arrangementer og benytter selvsagt anledningen til å stille i trikot.

Har brukertittelen din noen sammenheng med dette?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 21:00   #109
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Førstemann ut i juleavatarkonkurransen

Her er jeg. Det var jo ikke så vanskelig!

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 21:01   #110
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Førstemann ut i juleavatarkonkurransen

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Har brukertittelen din noen sammenheng med dette?

Burde vite bedre enn å stille i trikot? Joda, du skal ikke se bort fra det

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 21:06   #111
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Førstemann ut i juleavatarkonkurransen

Jeg elsker min, bare så det er sagt en gang til.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 21:10   #112
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Førstemann ut i juleavatarkonkurransen

Heiko er hot.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 21:30   #113
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Førstemann ut i juleavatarkonkurransen

Da har jeg fjernet fjorårets juleavatar. Og fått meg en ny.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 21:53   #114
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Førstemann ut i juleavatarkonkurransen

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Da har jeg fjernet fjorårets juleavatar. Og fått meg en ny.

Den var veeeldig søt, da

  Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 21:57   #115
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Førstemann ut i juleavatarkonkurransen

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Den var veeeldig søt, da

Takk takk, det syns jeg og.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 21:57   #116
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Førstemann ut i juleavatarkonkurransen

TEOFELIA! Har ikke jeg sagt at du ALDRI må ta bilde av meg uten at jeg vet det?

  Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 22:00   #117
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Førstemann ut i juleavatarkonkurransen

Jasså, kler man seg om til høytidene her inne? : prestasjonsangst:
Denne får duge inntil videre. Lenge til 19. desember enda.

  Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 22:01   #118
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Førstemann ut i juleavatarkonkurransen

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

TEOFELIA! Har ikke jeg sagt at du ALDRI må ta bilde av meg uten at jeg vet det?

Albertine! Har jeg ikke sagt at du må røpe deg når vi treffes på maskert superdundrefest!?


Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 22:02   #119
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Førstemann ut i juleavatarkonkurransen

  Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 22:02   #120
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Førstemann ut i juleavatarkonkurransen

Jeg foretok et botanisk bytte. Nå må jeg sjekke hvordan det tar seg ut.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no