Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2020

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-20, 23:07   #861
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Vi skulle også hatt konfimasjon 2. mai, jeg tviler sterkt på at det skjer, man samler ikke gamle bestemødre i en sal med noen hundre mennesker om halvannen måned.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv  
Gammel 15-03-20, 00:05   #862
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg tviler på at det blir noe konfirmasjon så lenge dette står på uansett.

Det tror ikke jeg heller. Jeg tror tiltakene vil vare til minst over påske, kanskje lenger?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 15-03-20, 13:07   #863
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Vi vurderer å avbestille lokalet ja. De er uansett stengt nå.

Fest på sensommeren hjemme høres lurt ut.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 15-03-20, 21:34   #864
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Vi tenker å bare flytte tidspunktet.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 15-03-20, 22:16   #865
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Vi tenker å bare flytte tidspunktet.

Tanken var også å spare penger i tilfelle rottefelle.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 16-03-20, 07:40   #866
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Vi skulle hatt fest den 25. april. Men vi tror ikke at det skjer nå. Så vi finner nok et tidspunkt til høsten.

I går var dagen jeg hadde satt til svarfrist i den invitasjonen som ble sendt ut. Jeg har fått ett eneste ordentlig svar på invitasjonen, og det kom fra min nevø på 17 år. Han takket pent for å ha blitt invitert, og skrev at han gledet seg til å feire Snuppa. Mannen min har 4 søsken med familier som er invitert og vi har fått tilbakemelding fra 1 av dem. Min bror har gitt beskjed om at han prioriterer håndballcup.

Men nå blir det jo trolig ingen fest nå, men jeg kjenner at jeg kanskje legger litt mer i dette enn omgivelsene gjør. Ja, ja. Det var dette jeg visste i utgangspunktet, og sikkert derfor jeg har vært ganske lunken til det hele.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 16-03-20, 10:07   #867
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi skulle hatt fest den 25. april. Men vi tror ikke at det skjer nå. Så vi finner nok et tidspunkt til høsten.

I går var dagen jeg hadde satt til svarfrist i den invitasjonen som ble sendt ut. Jeg har fått ett eneste ordentlig svar på invitasjonen, og det kom fra min nevø på 17 år. Han takket pent for å ha blitt invitert, og skrev at han gledet seg til å feire Snuppa. Mannen min har 4 søsken med familier som er invitert og vi har fått tilbakemelding fra 1 av dem. Min bror har gitt beskjed om at han prioriterer håndballcup.

Men nå blir det jo trolig ingen fest nå, men jeg kjenner at jeg kanskje legger litt mer i dette enn omgivelsene gjør. Ja, ja. Det var dette jeg visste i utgangspunktet, og sikkert derfor jeg har vært ganske lunken til det hele.

Prioriterer håndballcup? Ærlig talt! Det er lov til å bli skuffa over familiemedlemmer med slike prioriteringer altså.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv  
Gammel 16-03-20, 10:31   #868
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Prioriterer håndballcup? Ærlig talt! Det er lov til å bli skuffa over familiemedlemmer med slike prioriteringer altså.

Jeg er kjempeskuffa, og har også gitt klart uttrykk for dette. Broren min skjønner ikke problemstillingen og mener at vi ikke kunne nekte han og 2 av jentene årets store håndballhappening.

Men nå flytter vi jo hele greia, og han kan bare våge å komme opp med nok et arrangement som må prioriteres i neste runde.

Men han svarte i hvert fall. 3 av mannens 4 søsken har ikke gitt oss noen tilbakemeldinger på om de kommer eller ikke. Hun ene som har hatt konfirmant selv var tidlig ute med å melde fra og har også tilbudt seg å bake 2 kaker.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 16-03-20, 12:14   #869
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Vi rakk ikke å sende ut invitasjoner før denne unntakstilstanden. Konfirmasjonsdatoen er ikke før 31.mai, men jeg tenker at det kan hende vi også må utsette denne. Fikk beskjed fra presten i dag om at de jobber med saken, og at de skal ha et nettmøte om dette nå i dag.

Skjønner godt du er skuffa Tjorven!

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 16-03-20, 15:16   #870
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Forstår godt at du er skuffet, Tjorven, makan!

Vår er ikke før i slutten av august, jeg har ikke gjort stort med den enda, så tenker det blir noe av den.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 16-03-20, 16:00   #871
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Siste nytt er at kirken vil utsette alle konfirmasjoner til etter sommeren. Det er helt greit kjenner jeg. Bedre å utsette og få til et godt arrangement, enn å gjøre noe halvveis.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Gammel 16-03-20, 16:31   #872
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Helt enig. Vil tro at det kommer til å gjelde human-etiske konformasjoner også.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 16-03-20, 16:34   #873
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

En god avgjørelse syns jeg. Utsettelse til etter sommeren var det jeg håpte på!

ElinM er ikke aktiv  
Gammel 16-03-20, 16:40   #874
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.008
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Godt jeg aldri rakk å bestille invitasjoner.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 16-03-20, 22:20   #875
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Siste nytt er at kirken vil utsette alle konfirmasjoner til etter sommeren. Det er helt greit kjenner jeg. Bedre å utsette og få til et godt arrangement, enn å gjøre noe halvveis.

Enig. Det er liksom ikkje noko alternativ, tenkjer eg litt. No skal staben i kirka her ha møte i morgen, så ser eg kva dei kjem opp med da.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 16-03-20, 22:21   #876
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Godt jeg aldri rakk å bestille invitasjoner.

Me seier berre ny dato på gruppa på face, og sprer det der trur eg. Invitasjonen viser jo at dei er invitert og ønska likevel.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 16-03-20, 22:27   #877
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Enig. Det er liksom ikkje noko alternativ, tenkjer eg litt. No skal staben i kirka her ha møte i morgen, så ser eg kva dei kjem opp med da.

DNK utsetter alle sine konfirmasjoner til høsten. Men dere hører kanskje til en annen kirke? :huskerikke:

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 16-03-20, 22:34   #878
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Siste nytt er at kirken vil utsette alle konfirmasjoner til etter sommeren. Det er helt greit kjenner jeg. Bedre å utsette og få til et godt arrangement, enn å gjøre noe halvveis.

Det er nok en god løsning. Mange cateringselskap, hotell osv hvor mange har konfirmasjoner er jo nå stengt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 17-03-20, 08:51   #879
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av My, her.

DNK utsetter alle sine konfirmasjoner til høsten. Men dere hører kanskje til en annen kirke? :huskerikke:

Men det er vel bare en anbefaling. Jeg tenker dog at alle kommer til å følge den anbefalingen.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 17-03-20, 08:54   #880
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Skal være møte om det i denne kommunen i dag, men jeg regner med de følger anbefalingen

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no