Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2020

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-20, 16:45   #841
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg fikk nylig neskjed om at alt som skjer i mars og april er avlyst eller utsatt. Konfirmasjonen vår i mai kan altså bli, vi får se. Det er andre ting som bekymrer meg mer for tiden.

Den fikk vi også. Vi har i utgangspunktet første helga i mai med kurs i påsken (som nå utgår).

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå  
Gammel 13-03-20, 16:45   #842
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Fordelen er ar jeg er så treig at vi har fikset svært lite.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå  
Gammel 13-03-20, 16:49   #843
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Eg har heldigvis ikkje ordna med innbydelser. Står no utan lokaler og akkurat no, seremoni.

Hjertensfryd er ikke aktiv  
Gammel 13-03-20, 17:20   #844
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Her er alt utsatt til over påske. Men da er det jo bare 3 uker igjen.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 13-03-20, 17:24   #845
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Seremonier og kurs i mars og april er avlyst. Når det gjelder seremonier i mai og senere blir det bestemt senere.

Sitat:

•Alle kurs, tilleggsaktiviteter og seremonier i mars og april er avlyst.

•Det er ikke avklart om seremoniene som skulle vært avhold i april vil kunne utsettes til et senere tidspunkt. Denne beslutningen vil bli tatt innen 27. mars.

•For seremonier i mai og senere vil vi ta en endelig avgjørelse den 27.mars. Alle foresatte vil da få endelig beskjed om hva som skjer med seremoniene.

Så her er planen fortsatt som før. Hvis seremonien blir utsatt til ny dato, hotellet stenger og/eller det fortsatt ikke anbefales å samle mange på en gang vil vi utsette festen. Hvis ikke går festen som planlagt den 2.mai, med eller uten seremoni.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 13-03-20, 19:32   #846
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Her er det ikkje før i starten av juni. Eg har sagt til jentungen at me må berre vente og sjå - det er alt for tidlig å seie nokon som helst om korleis ting blir. Både med fest og gudstjeneste.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 13-03-20, 22:50   #847
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Fordelen er ar jeg er så treig at vi har fikset svært lite.

Samme her.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv  
Gammel 13-03-20, 22:55   #848
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Det jeg lurer på er om det blir konfirmasjon uten kurs først? De rekker jo ikke kurs før 3. mai...

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå  
Gammel 14-03-20, 00:15   #849
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Det er ikke noen som hiver seg rundt og lager kurs på nett, da? Det er så mye annet som er gjort nettbasert nærmest over natta. Tilogmed noen Facebook-venner som tok seg en fest på Teams.

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 14-03-20, 09:16   #850
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Det er ikke noen som hiver seg rundt og lager kurs på nett, da? Det er så mye annet som er gjort nettbasert nærmest over natta. Tilogmed noen Facebook-venner som tok seg en fest på Teams.

Kan godt vere kapellanen her kjem i gang med noe slikt. Men akkurat nå er det vel å klare å gjennomføre dåp, gravferd og bryllup som står på agendaen. Og å samtale med dei som har det vondt.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 14-03-20, 09:57   #851
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Det sto noe i mailen om at de vurderte noe på nett, men det skulle de komme tilbake til. Jeg har gitt beskjed til dem som kommer tilreisende at det er litt i det blå hvorvidt det blir konfirmasjon eller ikke.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 14-03-20, 10:33   #852
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Eg har heldigvis ikkje ordna med innbydelser. Står no utan lokaler og akkurat no, seremoni.

Jeg bestilte innbydelser dagen før alt ble lukket ned

Jaja, de ble kjempefine, og konfirmanten er superfornøyd. Jeg får sende de ut, sammen med en liten lapp om at endringer vil bli formidlet via sms, jeg tror jeg ikke kjøper nye med riktig dato og tidspunkter om det blir så vi må endre. Sånn ble det bare, og det samme gjelder jo for de som var tidligere ute enn meg. Det er bare timingen min jeg blir litt oppgitt over, jeg er jo så treg, og burde hatt invitasjonene ute for lengst.

Seremoni i mai, så det kan jo enda gå, selv om det ser mørkt ut nå. Jeg tenker det samme som My, hvis seremonien utsettes bare, prøver vi å booke om selskapslokalene også. Om seremonien avlyses, må vi se an om det er fysisk mulig å avholde selskap i begynnelsen av mai, eller om det også må utsettes.
Det er jo opp til utleier av lokaler å avgjøre også tenker jeg. Men det skal ikke arrangeres noe som setter liv og helse på spill for noen, så det er selvfølgelig det avgjørende her.
Konfirmasjon kan vi feire siden.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv  
Gammel 14-03-20, 10:35   #853
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Jeg har sendt ut innbydelser allerede, og har nå sendt melding til alle som ikke bor på plassen om at det er en smule usikkert nå.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 14-03-20, 11:05   #854
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Me skulle låna skulen å halde selskapet der. Skulen er ikkje lengre lov til å låne ut, så derfor mangler eg lokaler og no.

Hjertensfryd er ikke aktiv  
Gammel 14-03-20, 14:50   #855
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Me skulle låna skulen å halde selskapet der. Skulen er ikkje lengre lov til å låne ut, så derfor mangler eg lokaler og no.

Er det pga Corona eller andre grunner. Jeg skal også ha det på skolen, jeg regner med at dersom skolen er åpen igjen får jeg leie den. Om den fortsatt er stengt vil jeg selvsagt ikke få låne den.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 14-03-20, 16:45   #856
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Grunna corona-viruset. Kommune satte stopp dagen før alt blei stengt ned trur eg.

Hjertensfryd er ikke aktiv  
Gammel 14-03-20, 17:59   #857
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Grunna corona-viruset. Kommune satte stopp dagen før alt blei stengt ned trur eg.

Men det er vel ikke for alltid?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 14-03-20, 18:43   #858
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Eg trur ikkje det er for alltid, men det blir nok stopp på utleie til dette er over.

Hjertensfryd er ikke aktiv  
Gammel 14-03-20, 19:09   #859
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Eg trur ikkje det er for alltid, men det blir nok stopp på utleie til dette er over.

Jeg tviler på at det blir noe konfirmasjon så lenge dette står på uansett.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 14-03-20, 20:12   #860
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmant 2020

I mitt hode eksisterer ikke den konfirmasjonen lengre. Vi kommer nok til å avbestille booking på hotellet og så tar vi en uformell grillfest på sensommeren eller høsten om ting er roet seg da.
Jeg ble enig med svigermor i dag (konfirmanten hater dress så han er nok enig ) om at det kan bli vel så kjekt med en uformell samling i hagen med grillmat, leker for ungene og hjemmelagde kaker.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no