Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Det å ignorere borettslagets regler

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-07, 21:27   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å ignorere borettslagets regler

Jepp, og det har jeg allerede gjort. :sitter og tygger på Rugsprø med 3 meter tykt lag Norvegia på:

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 21:28   #22
Solen
Tusenkunstner
 
Solen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 538
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Sv: Det å ignorere borettslagets regler

Det var en grunn til at vi flyttet fra blokk, og nå fikk jeg en påminnelse om hvorfor.

__________________
Mamman til storebror 2001 og lillebror 2004
Solen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 21:29   #23
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det å ignorere borettslagets regler

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jepp, og det har jeg allerede gjort. :sitter og tygger på Rugsprø med 3 meter tykt lag Norvegia på:

Rugsprø?? Etter kl. 19.00?? Det bråker omtrent like mye et borr, eller forresten, Havreknekke er verre.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 21:31   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å ignorere borettslagets regler

Opprinnelig lagt inn av Solen, her.

Det var en grunn til at vi flyttet fra blokk, og nå fikk jeg en påminnelse om hvorfor.

Ja, jeg skal ALDRI mer bo i blokk. Never, ever! For noe dritt! Har ikke hage heller, noe som ødelegger meg psykisk nå om sommeren.

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Rugsprø?? Etter kl. 19.00?? Det bråker omtrent like mye et borr, eller forresten, Havreknekke er verre.

Pøh, jeg spiser EKSTRA høyt for å irritere drittnaboene oppfor, siden de syntes det var så festlig å hamre i veggene kl. 20 idag.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 21:39   #25
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det å ignorere borettslagets regler

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, jeg skal ALDRI mer bo i blokk. Never, ever! For noe dritt! Har ikke hage heller, noe som ødelegger meg psykisk nå om sommeren.



Pøh, jeg spiser EKSTRA høyt for å irritere drittnaboene oppfor, siden de syntes det var så festlig å hamre i veggene kl. 20 idag.

Hehe, du får ta med deg Rugsprø skivene inn på badet, det er vel der det er mest lytt.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 21:42   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å ignorere borettslagets regler

Lytt ja, jeg kan faktisk ofte høre hele samtaler mellom familiemedlemmene over oss, på badet. På do også, forresten.

For ikke å snakke om røykingen til kjerringa under oss. Hun tenner sikkert en ny røykt med den siste, og har dampet ned hele blokka her. Ventilasjonen suger, og hele leiligheten og trappeoppgangen her lukter faktisk røyk flere ganger i uka. Det er helt grusomt.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 21:43   #27
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det å ignorere borettslagets regler

Fysj a meg! Det er i hvert fall en sak for styret.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 22:09   #28
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det å ignorere borettslagets regler

Iset, du har min fulle sympati. Det finnes ingenting verre enn å irritere seg over noe i sitt eget hjem (noe man ikke er skyld i selv!)
Nå er det vår og sommer; da dukker mitt problem opp igjen!

Ja, jeg har også lyst til å flytte. Selv om jeg ikke bor i blokk.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 22:22   #29
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det å ignorere borettslagets regler

Trenger ikke bo i blokk for å oppleve dette.
Vi fikk hele sommeren ødelagt av slik leven.
2 naboer holdt på fra tidlig morgen til sene kvelden med å bygge ut, bytte kledning, saging hamring, etc.
Ungene fikk ikke sove.

De holdt til å med på søndagene.
DA sa jeg ifra, når de pinadø bruker alle de andre dagene, så kan vi i det minste få søndagen ifred.
Gikk ikke an å sitte ute.
Gubben gikk over til den ene naboen med spikerpistolen vår, slik at arbeidet skulle gå fortere unna...

Veldig irriterende med bråk.

__________________
•·.·Ž¯`·.·• •·.·Ž¯`·.·•

Ž*•.ž(*•.žGutt 99-01 og 03ž.•*Ž)ž.•*Ž
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 23:30   #30
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Det å ignorere borettslagets regler

Masse sympati herfra, Iset. En av naboene våre fant ofte ut ca kl 0030 at han måtte hamre og banke litt, holdt ofte på 1/2-1 time i slengen. Han har heldigvis gitt seg nå.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 23:35   #31
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å ignorere borettslagets regler

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Ja, borring og banking i betongvegger er grusomt å høre på, men det er jo ikke alltid til å unngå.

Hos oss er det ikke lov med banking og boring etter kl 19 /før kl 07. Det har gått svære oppslag på intern-tv om det, siden det tydeligvis ikke har vært holdt.
Her i huset har de fleste hamret litt her og litt der, men vi er få og har snakket sammen, og ikke minst: Alle de som har pusset opp her i huset har barn og klokkeslettvett som jeg liker å kalle det.

Det er alt for mange mennesker som driter i reglene i dette borettslaget, men det er vel takken for at det er så svært. Spør du meg burde det vært delt i to.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 23:42   #32
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det å ignorere borettslagets regler

Nå kjente jeg plutselig en intens glede over at vi har lagt borettslags- og rekkehustiden bak oss. Aah!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 00:08   #33
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det å ignorere borettslagets regler

Det var en gang vi bodde der... Den dagen er over, vi bor i enebolig nå.

Det er en grunn for slike regler, slik støy i en murvegg kan ikke sammenlignes som å være nabo til en som snekrer i en enebolig.

Du har min fulle sympati. Si ifra til styreleder og putt lover og regler i postkassa til den naboen som skjelte deg ut. Uten avsender og noter med RØD tusj under de punktene de bryter.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 08:37   #34
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å ignorere borettslagets regler

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Det er en grunn for slike regler, slik støy i en murvegg kan ikke sammenlignes som å være nabo til en som snekrer i en enebolig.

Du har min fulle sympati. Si ifra til styreleder og putt lover og regler i postkassa til den naboen som skjelte deg ut. Uten avsender og noter med RØD tusj under de punktene de bryter.

Nettopp. I en blokk høres alle smålyder, og slike lyder blir jo bare helt grusomme. Skjønner ikke at folk ikke kan ta hensyn!
Jeg satt her og skrev noen saklige lapper en gang, der jeg henviste til regelverket, men jeg turde ikke legge dem oppi. Får man lov til sånt?

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 09:53   #35
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å ignorere borettslagets regler

Jeg husker med gru den lørdagsmorgenen naboen vår fant det for godt å begynne å pigge i murveggen klokken halv syv. Han vekket hele oppgangen, og det var et riktig så festlig syn å se alle naboene stå trøtte og forvirret ute i oppgangen for å finne ut hvem synderen var. Himmel og hav så det bråker når man borer og hamrer i murvegg. Lyden forplanter seg overalt og den som klarer å sove i det bråket skal ha et et veldig godt sovehjerte.

Det er også lov å komme med nabovarsel, man er alltid litt mer tolerant overfor naboer som kommer og forklarer at man skal gjøre noe, hva som kommer til å gjøres og hvor lenge man kommer til å holde på. Det er også lov til å planlegge aktivitetene, slik at man gjør det som bråker mest med oppussingen i helgene, eller på andre tidspunkt hvor det ikke plager naboene så mye at man bråker.

Bor man i blokk må man lære seg å ta hensyn til naboene, så enkelt er det bare. Og det er grunnen til at vi nå bor i enebolig.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 10:16   #36
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det å ignorere borettslagets regler

Det er godt å bli minnet på hvorfor man flyttet, og ja jeg har også ignorert de reglene av og til, hadde en jentunge med kronisk diare og ikke lov til å vaske klær etter klokken 1700 på en lørdag og ingen naboer hjemme, så vasket jeg lett litt klær.

Det beste var en nabo som hamret i en murvegg en tidlig lørdag morgen, *bank, bank, bank, bank, *pause* AU FAEN * :flire:

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 10:22   #37
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å ignorere borettslagets regler

Mer plagsomt enn naboen som pusset opp var faktisk den nabodamen som dro med seg mannfolk hjem hver gang hun hadde vært på byen og hadde så høylydt sex at hun vekket oss med alt bråket sitt. Det er jo ikke så moro å bli vekket klokka fire om natten, men det er spesielt lite moro å måtte høre på skriking og stønning i en halvtime midt på natten.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 10:36   #38
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det å ignorere borettslagets regler

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Mer plagsomt enn naboen som pusset opp var faktisk den nabodamen som dro med seg mannfolk hjem hver gang hun hadde vært på byen og hadde så høylydt sex at hun vekket oss med alt bråket sitt. Det er jo ikke så moro å bli vekket klokka fire om natten, men det er spesielt lite moro å måtte høre på skriking og stønning i en halvtime midt på natten.




Må bare flire litt, men jeg forstår at det må være kjedelig!

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 10:37   #39
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å ignorere borettslagets regler

Ja, vi har jo flirt litt vi også, i etterkant, og det er jo unektelig en god historie å fortelle, men akkurat der og da var det bare ubehagelig.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 13:16   #40
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det å ignorere borettslagets regler

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Mer plagsomt enn naboen som pusset opp var faktisk den nabodamen som dro med seg mannfolk hjem hver gang hun hadde vært på byen og hadde så høylydt sex at hun vekket oss med alt bråket sitt. Det er jo ikke så moro å bli vekket klokka fire om natten, men det er spesielt lite moro å måtte høre på skriking og stønning i en halvtime midt på natten.

Vi hadde naboer som tydeligvis levde i et meget stormfullt forhold. Den ene natten var det lyder som tilsa at de elsket hverandre høyt (eller høylytt, kanskje), mens neste natt kunne det være høye brøl ("I will kill you!") og slåssebråk, dunk i veggen og sånn...

Sikkert spennende for dem, men hvorfor involvere alle naboene, liksom?

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no