Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Samsung stekeovn med app - varsler?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-20, 10:45   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Samsung stekeovn med app - varsler?

Jeg har kjøpt ny stekeovn, en deilig sak fra Samsung med digert ovnsvolum, og selvfølgelig egen app.

Appen er installert, stekeovnen er koblet opp, men nå gir den ikke lydvarsel om at den er varm, den sier bare i fra i appen. Ikke viser den med symbol på ovnen at den driver og varmer opp heller, slik at man iallfall kan se om det er borte. Jeg går ikke rundt med mobilen koblet til kroppen hele tiden, og har aldri på lyd, så jeg får ikke med meg når den er klar.

Jeg kunne selvsagt avinstallert appen, men andre funksjoner er jo nyttige, som at jeg kan sette den på på vei hjem slik at den er klar i det jeg går inn døra. :forventereffektivitet:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-20, 20:49   #2
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung stekeovn med app - varsler?

Vel, Tally, åssen gikk det her?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-20, 20:57   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung stekeovn med app - varsler?

Jeg fant det bittelille symbolet som viser at den varmer opp, og har greid å skru på en instilling i appen som gjør at den ikke er koblet til annet enn når appen er åpen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-20, 20:58   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung stekeovn med app - varsler?

Yay! Happy ending!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-20, 20:59   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung stekeovn med app - varsler?

Jeg ELSKER ELSKER ELSKER stekeovnen min!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-20, 23:44   #6
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Samsung stekeovn med app - varsler?

Siden sist har du vel blitt bedre kjent i platetopp-verdenen også?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-20, 23:55   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung stekeovn med app - varsler?

Yeeeeeeees.

Den har ikke sp mange funksjoner da. Egentlig heldigvis.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 14:30   #8
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Samsung stekeovn med app - varsler?

Elsker du denne fortsatt, Tally? Hvilken modell er det? Brukte dere elektriker for å bytte den?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-21, 15:11   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Samsung stekeovn med app - varsler?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Elsker du denne fortsatt, Tally? Hvilken modell er det? Brukte dere elektriker for å bytte den?

Ja! Elsker den! I rettferdighetens navn bruker jeg ikke dobbelsfunksjonen veldig mye, men det har jo vært pandemi og ikke så veldig mange anledninger til å samle masse folk og lage masse mat. Jeg har brukt rotisseriepinnen to ganger, ikke med veldig stort hell. Dvs. kyllingen har blitt perfekt, men den sitter ikke helt fast på pinnen.

Ja, vi måtte ha elektriker. Men det var fordi det viste seg at forrige eier hadde gjort noe mikk som ikke var helt lov i installeringen av forrige ovn, og vi trengte å legge inn en sak som gjorde at vi fikk en egen krets til den (eller til induksjonstoppen). Det ser ut som en skjøteledning med egen sikring på, som ligger inne bak ovnen. Jeg tror at om forrige ovn hadde vært installert korrekt så hadde det vært plug and play.

Appen bruker jeg lite, bare for å justere klokka, men jeg ser at det kan være nyttig å sette i gang ovnen på vei hjem på dager jeg har dårlig tid.

Jeg har funnet at den sier i fra på ovnen også, men med et ganske lavt pling. Noe som egentlig er en fordel fordi jeg blir sprø av alt som piper. Jeg har også funnet ut av symbolet som vises når den varmer opp og forsvinner når den er varm.

Tror det er denne jeg har: https://www.samsung.com/no/cooking-a...v75n7678rs-ee/

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no