|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#922 |
Smugleser
|
![]() Sv: Gruffetråden #8+1 på formaninger om å ikke overdrive joggeprosjekt i starten, altså. Hører du, Floksa?
#923 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Gruffetråden #8At jeg tydeligvis er en av få som plutselig reagerer skikkelig på seponering av medisinen jeg er på. Kutta ufrivillig tvert for 3 år siden og merka nada.
![]() |
#924 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Gruffetråden #8
Veldig enig! Jeg kunne IKKE løpe 2,5 minutt sammenhengende da jeg begynte å løpe. Ikke ett minutt engang. Og jeg kunne i hvert fall ikke snakke samtidig.
Joda, man må bare gå fort-fort. Jeg begynte med å løpe 30 sekunder fire ganger i løpet av en runde rundt Sognsvann. Det tok ikke veldig lang tid før jeg kunne løpe hele veien rundt.
![]() |
#925 |
|
![]() Sv: Gruffetråden #8Jeg gruffer forresten over å være tilbake på kontoret og til en kontorstol som jeg ikke skjønner dritten av. Den har titusenvis av innstillinger og jeg finner ikke ut hvordan jeg kan låse den i noe annet enn ligge-stilling. Jeg hater sånt som dette.
![]() |
#927 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #8Helten prøvde å lufte meg. Etter fem minutter med rolig gange, trygt forankret i armen hans, på flata, så måtte jeg gi meg og omtrent bæres opp trappa. Nå er det rett ut i senga, igjen. Blæh. |
![]() |
![]() |
#928 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Gruffetråden #8Så kjipt Strå |
![]() |
![]() |
#929 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Gruffetråden #8Gruffer over at jeg ikke klarer å treffe strikkefastheten på et prosjekt som har ligget på pause i et par år. Det jeg strikker nå må jo matche det jeg alt har gjort.
#932 |
50 & somewhat fab
Min fantastiske fastlege slutta 1. august.
#933 |
|
![]() Sv: Gruffetråden #8I løpet av sommeren så har både tørketrommelen og vaskemaskina røket. Og nå må jeg pokker meg sitte barnevakt for oppvaskmaskina for å få den igjennom et vaskeprogram. |
![]() |
![]() |
#934 |
|
![]() Sv: Gruffetråden #8Mannen stakk ut for å løpe i stedet for å lage middag til meg… Og lot døra ut til gangen stå åpen uten at han tok med seg den stinkende posen med matsøppel. Så da må vel jeg handle og kaste søppel.
#935 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #8Skulle ibursdag til pappa i dag, men hadde så mye verk av revmatismen at vi måtte snu og kjøre hjem igjen. Utrolig kjipt og trist. Og ikke minst vondt. 😔 |
![]() |
![]() |
#936 |
ctrl+z
|
Jeg kan tenke meg verre ting.
#938 |
|
![]() Sv: Gruffetråden #8Oi, 007. Så kjedelig. Krysser fingrene for negativ test!
![]() |
#939 |
50 & somewhat fab
![]() Sv: Gruffetråden #8Gruffer over at jeg ikke får napp på gis bort-annonsene mine, og de lokale bruktbutikkene har aldri kapasitet til å ta i mot noe. Så da må vel bare krute gode ting gå i søpla, for jeg har ikke plass til dem. Russisk kaffeservise, anyone?
#940 |
Rockesøster
|
Har du lagt de ut på Arvesentralen på FB? har inntrykk av at alt som legges ut der blir tatt av noen.
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|