Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Oreokake!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-09, 21:14   #101
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oreokake!

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg skal også lage Oreokake i kveld. Men jeg har aldri sånn glasur på toppen. Jeg legger tett i tett med sånne tynne, lyse melkesjokolade hjerter.

Det er ikke glasur på toppen. Det er krem og sjokoladesaus.
Det hørtes veldig fint ut med hjerter på da, ikke sikker på hvordan hjerter du mener.
Slenger du ut bilde. jeg tar alle ideer og tips imot med stor takk.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 21:20   #102
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Oreokake!

Og når man bruker sjokoladesaus på toppen så bør den tas på rett før servering, som et tips til neste gang, for den smitter av på kremen.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 21:37   #103
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Oreokake!

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Og når man bruker sjokoladesaus på toppen så bør den tas på rett før servering, som et tips til neste gang, for den smitter av på kremen.

Ups.
Takk for tips.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 21:39   #104
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oreokake!

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Det er ikke glasur på toppen. Det er krem og sjokoladesaus.
Det hørtes veldig fint ut med hjerter på da, ikke sikker på hvordan hjerter du mener.
Slenger du ut bilde. jeg tar alle ideer og tips imot med stor takk.

Disse mener jeg. Freia sine tynne hjerter i lys melkesjokolade. Perfekte som kakepynt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 21:48   #105
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oreokake!

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Disse mener jeg. Freia sine tynne hjerter i lys melkesjokolade. Perfekte som kakepynt.

Også jeg som har to pakker med sånne i kjelleren. Ja, ja.
Må teste ut neste gang.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 00:51   #106
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oreokake!

Jeg vil ha oreokake!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 00:53   #107
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oreokake!

Får jeg ikke rope her inne nå? Jeg skriv innlegget med blokkbokstaver, også kommer det ut helt fislete og forsiktig.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 15:05   #108
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oreokake!

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg vil ha oreokake!

Kom da. Det er bittelitt igjen. Du kan få resten. :veldig snill:

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 20:32   #109
Bertine
Fullverdig medlem
 
Bertine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 48
Bertine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Oreokake!

Hei, nå står denne kaken i kjøleskapet. Jeg skal servere den i morgen, og jeg lurte på om jeg burde vente til i morgen med å ta på det øverste laget med krem?

Bertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-09, 20:34   #110
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oreokake!

Opprinnelig lagt inn av Bertine, her.

Hei, nå står denne kaken i kjøleskapet. Jeg skal servere den i morgen, og jeg lurte på om jeg burde vente til i morgen med å ta på det øverste laget med krem?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-09, 19:04   #111
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oreokake!

Man skjønner man har lagd i overkant mye oreokake i permisjonstiden når man ikke lengre trenger oppskrift..

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 09:05   #112
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oreokake!

Opprinnelig lagt inn av Ingrid-lille, her.

Man skjønner man har lagd i overkant mye oreokake i permisjonstiden når man ikke lengre trenger oppskrift..

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 09:06   #113
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oreokake!

Kan dere slutte å dra opp denne tråden hele tiden. :sikle:

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 11:10   #114
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oreokake!

Var det i denne tråden noen tipset om å lage en frisk sitronvariant av denne, ved å bruke sånne runde kjeks med sitronkrem inni, og sitronfromasj? Det var dritgodt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 09-11-09 kl 09:37.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 11:17   #115
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Re: Sv: Oreokake!

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Og når man bruker sjokoladesaus på toppen så bør den tas på rett før servering, som et tips til neste gang, for den smitter av på kremen.

En kan bruke sånn som stivner straks. (Sånn som stivner på is, osv.) Det har jeg brukt, og det har gått veldig bra. Husk å risk flasken godt.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 11:20   #116
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oreokake!

Denne må jeg prøve. Allerede nå i helga. Jeg synes kaken så veldig god ut, og jeg liker veldig godt oreokjeksene. Takk.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 14:42   #117
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oreokake!

Jeg lagde også denne igjen i helgen og det ble en stor slager. Knallgod og så fikk jeg litt ros av svigermor for god kake.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 21:23   #118
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oreokake!

Denne er fantastisk, og ble en suksess både i barnebursdag (til de voksne) og på julaften.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 17:28   #119
Hilda
Sugaraddict!
 
Hilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Innlegg: 852
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Sv: Oreokake!

oi, denne må jeg lage til min kjæres bursdag på nyttårsaften. Jeg elsker oreo kjeksen.
Tror jeg må prøve med flere tynne lag med kremmene

__________________
Terroristen 25.03.09

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 15:49   #120
Hilda
Sugaraddict!
 
Hilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Innlegg: 852
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Sv: Oreokake!

Jeg skulle lage denne, men fikk ikke tak i oreo, kun en halv pakke fra naboen. så jeg laget den på browniesbunn og oreo kjekks i kremmen. Det var shitgodt
DSC00705[1].jpg

__________________
Terroristen 25.03.09

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
oreokake


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no