Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-08, 10:04   #81
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Jeg er i allefall ikke prippen. :stayer:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 10:05   #82
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Du och jag, Mauser.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 10:05   #83
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Og Joika. Ny gjeng i emning.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 10:09   #84
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Nei, men det er forskjell fra sted til sted hva som er kontroversielt. Jeg kan skjønne at det må være slitsomt å være ideologisk mørkeblå på et forum som dette og at man heller da velger å ti stille.

Det forstår jeg også, men hvis det er venstreorienteringen på forumet som er problemet, så får man anerkjenne den politiske uenigheten i stedet for å forkle kritikken sin som antimoralisme.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 10:11   #85
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Jeg liker en viss venstreorientering jeg. Jeg er såpass innsnevret at jeg liker at de jeg rådspør som jeg skal vurdere nøye hva tenker når de er uenige med meg har et noenlunde verdisyn på linje med mitt.
:dukker for tyttebær?:

  Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 10:13   #86
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg liker en viss venstreorientering jeg. Jeg er såpass innsnevret at jeg liker at de jeg rådspør som jeg skal vurdere nøye hva tenker når de er uenige med meg har et noenlunde verdisyn på linje med mitt.
:dukker for tyttebær?:

Den setningen der var ikke enkel å tyde.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 10:18   #87
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Den setningen der var ikke enkel å tyde.

Kanskje like greit.

Det jeg mente var at hvis jeg skal spørre om feks noe med sosial moral, så er det mest naturlig for meg å spørre folk som ikke stemmer frp da deres syn på sosial moral erfaringsvis ser ut til at er såpass langt fra mitt at svarene ikke vil være like relevante for meg.

Ikke at jeg ikke vil være interessert i alle synspunkter - men synspunkter fra en gruppe med klar overvekt av frp'ere vil ofte ikke være aktuelle for meg å ta til meg som råd.

Bedre forklart?

  Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 10:19   #88
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Ja.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 10:20   #89
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg liker en viss venstreorientering jeg. Jeg er såpass innsnevret at jeg liker at de jeg rådspør som jeg skal vurdere nøye hva tenker når de er uenige med meg har et noenlunde verdisyn på linje med mitt.
:dukker for tyttebær?:

Da bør du kanskje rådspørre pr PM og ikke på åpent forum?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 10:21   #90
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Da bør du kanskje rådspørre pr PM og ikke på åpent forum?

Hvorfor det, mener du? Man får jo mange flere svar på åpent forum, og så kan det jo bli interessante tråder av det, selv om man ikke nødvendigvis tar alle innspillene til like seriøs vurdering for sin egen del.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 10:21   #91
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Istedenfor at jeg ville spurt alle andre enn de som stemmer frp burde det forøvrig stått at jeg ikke ville spurt i en gruppe med overvekt av frp'ere. Jeg har ikke noe krav om at samfunnet eller foraene jeg liker skal være frp frie da. : PK:

  Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 10:24   #92
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Da bør du kanskje rådspørre pr PM og ikke på åpent forum?

Hvorfor det?
Jeg har ikke noe imot å få svar fra absolutt alle som ønsker å uttale seg, men det er mye jeg ikke ville spurt om på et evt mørkeblå-forum.

Jeg ønsker jo svar fra flere hvis jeg spør om noe på et åpent forum.
:lurer på om jeg driver og setter rekord i klønete ytringer nå:

  Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 10:25   #93
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvorfor det, mener du? Man får jo mange flere svar på åpent forum, og så kan det jo bli interessante tråder av det, selv om man ikke nødvendigvis tar alle innspillene til like seriøs vurdering for sin egen del.

Hvis man ikke vil ha svar (eller vurdere svar) fra andre med et annet verdisyn, mener jeg. (Man kan jo selvsagt overse, men man bør jo regne med at mange forskjellige svarer?)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 10:26   #94
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

:lurer på om jeg driver og setter rekord i klønete ytringer nå:

Gratulerer.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 10:28   #95
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hvis man ikke vil ha svar (eller vurdere svar) fra andre med et annet verdisyn, mener jeg. (Man kan jo selvsagt overse, men man bør jo regne med at mange forskjellige svarer?)

Det er jo litt forskjell på det at man synes svar fra folk med beslektet verdisyn med er mest relevant/interessant når man skal gjøre seg opp en mening, og å si at man ikke vil ha svar fra andre. Jeg syntes du hørtes så uventet krass ut i svaret ditt, og lurte på hvorfor.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 10:28   #96
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Jo, jeg vil ha svar fra mange, og fra forskjellige verdisyn, kulturer, aldersgrupper osv. Men jeg liker det inntrykket jeg har av sammensetningen av brukerne på dette forumet. Hvis jeg spør hundre mennesker et spørsmål så liker jeg fordelingen av svarere som er omtrent slik den er her.

Ikke fordi jeg mener at frp'ere nødvendigvis er dumme osv, men fordi dette er en sosial sammensetning som gir mening for meg å belæres av.

  Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 10:31   #97
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er jo litt forskjell på det at man synes svar fra folk med beslektet verdisyn med er mest relevant/interessant når man skal gjøre seg opp en mening, og å si at man ikke vil ha svar fra andre. Jeg syntes du hørtes så uventet krass ut i svaret ditt, og lurte på hvorfor.

Kvass ut? Det var i så fall ikke meningen.
Men jeg mener det jeg skriver, om man ikke ønsker svar fra andre med et annet verdisyn (og da mener jeg ikke ønsker svar, for det var slik jeg forstod det), så bør en kanskje spørre de man vet har samme verdisyn om råd?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 10:33   #98
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Kvass ut? Det var i så fall ikke meningen.
Men jeg mener det jeg skriver, om man ikke ønsker svar fra andre med et annet verdisyn (og da mener jeg ikke ønsker svar, for det var slik jeg forstod det), så bør en kanskje spørre de man vet har samme verdisyn om råd?

Men man gjør jo det hvis man poster på et forum der man vet at det er mange man har sammenfallende verdisyn med. Akkurat som at dersom jeg ønsker meg tips om filmer eller bøker jeg vil like, så kan jeg spørre på FP, for her vet jeg at det er mange som har lik smak som jeg har - og hvis jeg også får svar fra noen jeg vet at ikke har samme smak som jeg, så gjør jo ikke akkurat det noe, og det kan dessuten være kjekt for dem som liker denslags. Jeg skjønte ikke helt hvorfor du høres ut til å mene at jeg da heller burde sende PM til en drøss forummedlemmer i stedet for å legge ut spørsmålet på forumet? (Og "Jeg liker at de jeg rådfører meg med har ..." betyr jo ikke det samme som "Jeg vil ikke ha svar fra andre enn ...", slik det så ut til at du tolket innlegget.)

Og du var ikke spesielt krass i formuleringene, men jeg synes alltid at "hvorfor sender du ikke heller en PM, da?" eller "hvorfor finner du deg ikke bare et annet forum, da?" er litt krasse tilbakemeldinger når noen sier noe om preferansene sine.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 10:35   #99
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

I mitt hode er det veldig tydelig og klart at en vil få ulike svar på spørsmål om man poster dem på KG, NM (spesielt på pinlige spørsmål-forumet ) eller FP. Det er vel bare det smilefjes sikter til? Hvilke svar en får fra ulike grupperinger.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 10:36   #100
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?


Jeg datt av på veien. Jeg misforstod sikkert innlegget og hodet mitt vil ikke virke godt nok til at jeg klarer å formulere hva jeg mener.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, paddemobbing, whisky


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no