Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-08, 22:04   #241
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Fnis.

  Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:04   #242
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Jeg for min del er ikke overbevist av dokumentasjonen, Fargo.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:05   #243
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Herregud, Fargo og Ulvefar! Kan dere ikke bare måle tissen og bli ferdig med det, en gang for alle.

Ja, også dokumentere resultatet her inne etterpå, så klart.

Det var da en fryktelig sjåvinistisk kommentar, Teofelia. Dog med muligheter for interessante avsporinger. Jeg kan leve med det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:06   #244
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det var da en fryktelig sjåvinistisk kommentar, Teofelia. Dog med muligheter for interessante avsporinger. Jeg kan leve med det.

Var jeg ikke PK her, mener du?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:07   #245
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Var jeg ikke PK her, mener du?

Eyh! Det er en innsporing(?), ikke en avsporing, nå forvirrer du meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:07   #246
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Jeg lar meg da ikke hindre av at mine utsagn faller innenfor tema, må vite.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:08   #247
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Nå var det jo primært Skremmeren jeg ville egles med akkurat nå, Fargo har jeg en utestående whiskyavtale med, og medmindre jeg har misforstått Skremmerens biologi fullstendig tror jeg ikke det er noen direkte sammenlignbar skala vi kan ende diskusjonen med der.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:09   #248
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Nå var det jo primært Skremmeren jeg ville egles med akkurat nå, Fargo har jeg en utestående whiskyavtale med, og medmindre jeg har misforstått Skremmerens biologi fullstendig tror jeg ikke det er noen direkte sammenlignbar skala vi kan ende diskusjonen med der.

Dere kan jo alltids bryte håndbak?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:09   #249
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Eller prøve å skremme hverandre og se hvem som skvetter først?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:10   #250
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Nå var det jo primært Skremmeren jeg ville egles med akkurat nå, Fargo har jeg en utestående whiskyavtale med, og medmindre jeg har misforstått Skremmerens biologi fullstendig tror jeg ikke det er noen direkte sammenlignbar skala vi kan ende diskusjonen med der.

Kan man ikke drikke whisky med kvinner, liksom? Pffft.

Forøvig: Skremmern. Skremmern. Skremmern.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:10   #251
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

For å avspore litt. Det kommer an på hvilken side av debatten man står på. Jeg synes du tar helt av når du bruker så mye tid og energi på å forsvare noe du ikke står for selv engang. Ja, jeg sikter til bilsikringsdebatten. Du er så opptatt av å arrestere andre med "kåmm ån, alle slurver iblant, man er da menneskelig" at dette på en måte blir utgangspunktet ditt. Glem død, fordervelse, lammelse eller skader, glem tall og Trygg Trafikk, utgangspunktet for diskusjonen blir å nøste opp i alle usannhetene folk sprer rundt seg, right? Når det etterhvert kommer frem at nei, alle slurver faktisk ikke, er man plutselig PK, hylekor sammensatt av diverse bedrevitere og forståsegpåere og hva_har_du. Du er liksom standpunktløs og diskuterer bare for å være uenig med røkla. Man skal ikke være uenig i noe, man skal ikke ha en mening eller sine prinsipper, man kan ikke engang mene at blonde småjenter ikke har noe i dopvideoer å gjøre. Og hele tiden legger du vekt på at sannheten er den du fremstiller, at røkla overreagerer for dette er jo faktisk uskyldig osv. Din fremstilling er din egen, ikke sannheten, rine.

For å ta det første sist: Underforstått er det du som sitter på sannheten? Til enhver tid. Da er iallfall det fastslått. Jeg synes forøvrig der er litt rart at du lager en egen tråd hvis det bare er for å krangle videre om bilsikring. Jeg ser at du har sitert "Mongo-innlegget" mitt i HI, men ta det med ro, du er fremdeles rimelig PK, selv om du bruker uttrykket "mongostemme". 9 av 10 er slett ikke verst!

Det går fint an å diskutere en sak man i utgangspunktet er enig i hvis man er uenig i måten saken blir framstilt på. Det er ikke det samme som å være standpunktløs. Selvfølgelig er det greit å være uenig i ting og ha prinsipper, men de fram overalt? Det er meget mulig du er typen som bruker bruker cafèbesøket med en røykende venninne til å fotelle om tobakkens skadevirkninger. Jeg synes røyking er noe tull, men jeg ser ikke poenget med å banke på til naboen og for å "informere" (er det ikke det det heter her inne?)han. Det går jeg ut fra at han vet selv. Det finnes en tid og et sted for alle ting, og videotråden til Fibi tok virkelig kaka i mine øyne. Jeg har ikke sett på MTV på så lenge jeg kan huske, fordi de bare sender søppel. Er man PK på FP, heter det visst boikotte.

Likevel, dette er et nettforum, og hvis man har et brennende ønske om å informere om tøybleier eller økologisk mat, er kanskje nettopp dette stedet å gjøre det på. Jeg tror bare at mange hadde kommet utrolig mye lengre ved å være litt mindre firkantet i "formidlingssituasjonen."

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det er jo fordi de som ikke klarer å være like flinke føler seg dumme, vel! Dette har vi vært gjennom før.

Og her uttrykker Safran nettopp det jeg snakker om. "Folk reagerer ikke på den belærende tonen, de reagerer fordi de er misunnelige på vår flinkhet."
Jeg tror de fleste som var med i debatten om bilsikring faktisk synes det er en viktig ting og sikrer sine egne barn. Det var nok noe helt annet en misunnelse som gjorde at så mange reagerte. Forøvrig et helt fantastisk utgangspunkt for enhver diskusjon: Reagerer noen på det jeg sier, er det helt sikkert bare fordi de er misunnelige.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:12   #252
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

medmindre jeg har misforstått Skremmerens biologi fullstendig tror jeg ikke det er noen direkte sammenlignbar skala vi kan ende diskusjonen med der.

Du kan umulig ha noen videre kjennskap til Skremmerns biologi, hvis du velger å kaste fra deg en slik sjanse.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:15   #253
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

22 menn. 1 ball. 90 minutter. To eller tre mål, på en god dag. Spenningen er sannelig ulidelig. Yay!

22 svette, flotte menn. 1 ball, som ikke vil der de 22 vil ha den, eller kanskje vil han? (Ballen altså.) 2 eller 3 mål er mer enn nok, jaffal på en god dag. Spenningen fucker opp adrenalinet i kroppen, som fucker opp det meste andre i kroppen også.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:15   #254
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Og her uttrykker Safran nettopp det jeg snakker om. "Folk reagerer ikke på den belærende tonen, de reagerer fordi de er misunnelige på vår flinkhet."


Det var forsåvidt en slags spøk fra Safrans side. :informerer: Åh, faen. Det kan jeg jo ikke. :innprenter: Bedre?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:18   #255
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Kan man ikke drikke whisky med kvinner, liksom? Pffft.

Jo. Kan, bør og har. Hadde bare ikke noen avtale med Skremmern om det. Men det kan jo ordnes. Eller så kan vi unngå behovet for dokumentasjon ved at du stikker bortom selv. Det beste er jo godt nok.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:19   #256
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Jo. Kan, bør og har. Hadde bare ikke noen avtale med Skremmern om det. Men det kan jo ordnes. Eller så kan vi unngå behovet for dokumentasjon ved at du stikker bortom selv. Det beste er jo godt nok.

Åh. Sånn å forstå. :litt treig: Nå skal vi ikke la det gode bli det bestes fiende. Eller omvendt. :enda treigere:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:21   #257
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern

Din fremstilling er din egen, ikke sannheten, rine.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

For å ta det første sist: Underforstått er det du som sitter på sannheten? Til enhver tid. Da er iallfall det fastslått.

Tøys. Det følger overhodet ikke av det Skremmern sa. "Du har ikke hele sannheten" er ikke det samme som "Jeg har hele sannheten".

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg synes røyking er noe tull, men jeg ser ikke poenget med å banke på til naboen og for å "informere" (er det ikke det det heter her inne?)han.
(..)
Likevel, dette er et nettforum, og hvis man har et brennende ønske om å informere om tøybleier eller økologisk mat, er kanskje nettopp dette stedet å gjøre det på.

Ja, her svarer du jo egentlig deg selv. Det er ganske søkt å sammenligne det å diskutere på et diskusjonsforum med det å ringe på hos naboen og helt ubedt komme med vurderinger av hans handlinger og levesett - eller å kritisere tilfeldige forbipasserende på gaten, som jeg har sett folk trekke paralleller til tidligere.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg tror bare at mange hadde kommet utrolig mye lengre ved å være litt mindre firkantet i "formidlingssituasjonen."

Det kan det godt være noe i. Men jeg vet ikke om den mest konstruktive måten å gjøre noe ved dette på er å diskutere og ironisere på den måten du gjør det?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:21   #258
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det var forsåvidt en slags spøk fra Safrans side. :informerer: Åh, faen. Det kan jeg jo ikke. :innprenter: Bedre?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:22   #259
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Du kan umulig ha noen videre kjennskap til Skremmerns biologi, hvis du velger å kaste fra deg en slik sjanse.

Det har du rett i. Hm. Begikk kansje en kardinalfeil der.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 22:22   #260
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Tsktsk. Den var langt under beltestedet, Ulvefar.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, paddemobbing, whisky


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no