Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Etikettespørsmål; prostituerte

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-08, 21:36   #61
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Forresten er dette den mest surrealistiske trådtittelen jeg noen gang har sett på FP.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:40   #62
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Hvordan er det him, føler du deg ofte som en blyg liten blomst?

Ja, hele tiden. Gjør ikke du? Gjør ikke alle kvinner det?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:42   #63
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, hele tiden. Gjør ikke du? Gjør ikke alle kvinner det?

Jeg er jo per definisjon en blyg liten blomst.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:45   #64
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg er jo per definisjon en blyg liten blomst.

Du er per definisjon en uhelberedelig romantiker. Julie in person. En sexfisk.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:46   #65
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Det er i alle fall en rekke menn som bare tror man sier nei fordi man er en blyg liten blomst, og man lar seg sikkert overtale med litt masing. :urk:

Jeg hører liksom stemmen og dialekten din i hodet mitt si "en blyg liten blomst" og blir veldig fnisete. Det passer ikke helt sammen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:47   #66
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Jeg har aldri blitt karakterisert som en blyg liten blomst, tross "Julie in person" og sexfiskevnene mine.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:59   #67
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Sexfisk?

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 22:02   #68
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Og for å svare på tema i tråden; jeg ville gått for å smile og riste på hodet.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 22:02   #69
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Sexfisk?

Ja, Skilpadda, aC og jeg er alle tre sexfisker.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 22:05   #70
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Ja, Skilpadda, aC og jeg er alle tre sexfisker.

BenMurphy også. Kanskje det er relevant for hovedproblemstillingen?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 22:06   #71
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Du sier selvsagt ja og at du loooover å betale når du får deg jobb.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 22:10   #72
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

BenMurphy også. Kanskje det er relevant for hovedproblemstillingen?

Det burde ha vært nevnt i hovedinnlegget.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 22:10   #73
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns alfaCharlie er morsomst.



Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

(…) hvor høflig må/bør man være når noen midt på gata, på en påtrengende måte, trakasserer deg seksuelt og ikke tar et høflig nei for et nei??

Samme hvor synd det er på dem?

De bryr seg sikkert ikke så mye, og blir sikkert utsatt for verre ting enn ufin avvisning, men jeg oppfatter dem ikke som truende (kanskje jeg er naiv) eller veldig plagsomme, mer overraskende egentlig, selv om dette ikke var første gang det skjedde. Jeg kan ikke se at jeg har noe å tape på å behandle dem skikkelig, men om jeg var kvinne og ble prøvd plukket opp av en «horekunde» antar jeg at jeg ville oppfatte det som mye mer ubehagelig. Jeg tror dette er en situasjon som ikke lar seg oversette så lett til motsatt kjønn egentlig.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

(En annen ting: Hvor ofte lykkes de egentlig med denne salgsstrategien?? Skjer det ofte at en høflig ung mann som først sier "nei takk" ombestemmer seg etter litt ekstra mas og sier "ok, da!")

Det har jeg lurt på også.

Ben "vil kanskje ikke vite svaret heller" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 22:11   #74
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Så mange sexfisker vi er!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 22:11   #75
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg kan tenke meg, uten å ha detaljkunnskap om emnet, at det i mange tilfeller er bakmenn som pusher jentene ganske kraftig, sånn at de selv pusher ganske kraftig. Jeg sier ikke at man skal dulle og dalle og komme med teite fraser som "jeg kommer igjen i morgen" for å ikke såre følelsene, men man trenger slett ikke være hånlig, nedlatende eller generelt kvalm.

Det har du selvsagt rett i. Men jg syns likevel ikke de oppfordrer til høflige avslag ved oppførselen sin. Hånlig og ufyselig, nei. Men brysk, det syns jeg faktisk man må få være.


Him:


(Men helt ærlig, jeg forstår godt hvis noen menn blir forbannet over å
- bli tatt for horekunde
- ikke bli respektert når de sier nei til sex)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 22:16   #76
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Du sier selvsagt ja og at du loooover å betale når du får deg jobb.

:notere:

Ben "the fish loves to keep things fluid and changeable" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 22:16   #77
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

(En annen ting: Hvor ofte lykkes de egentlig med denne salgsstrategien?? Skjer det ofte at en høflig ung mann som først sier "nei takk" ombestemmer seg etter litt ekstra mas og sier "ok, da!")

Jeg har ofte sett at gutter lykkes med dette som sjekketriks, men det fungerer kanskje ikke andre veien?

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 22:20   #78
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Ja, Skilpadda, aC og jeg er alle tre sexfisker.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

BenMurphy også. Kanskje det er relevant for hovedproblemstillingen?

Burde dere ikke komme med varselskilt for sånt?





Jeg aner altså ikke hva en sexfisk er, men det hørtes passe skummelt og litt småtrivelig ut.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 22:24   #79
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Jeg aner altså ikke hva en sexfisk er, men det hørtes passe skummelt og litt småtrivelig ut.

Les og bli vis.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 22:35   #80
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etikettespørsmål; prostituerte

Du kan jo bli dypt sjokkert og bare stå å måpe til spørsmålet: "Mener du at vi skal ha samleie?! Men jeg kjenner deg ikke, har jo aldri møtt deg før, jo! Hvordan kan du spørre meg om noe sånt, vet moren din at du går rundt og spør fremmede menn om sånt??"

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no