Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Såpekassetråden #3

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-21, 11:12   #481
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.406
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Det er vel forventet at folk faktisk SKAL logge seg inn i nettbank eller mobilbank med jevne mellomrom. F.eks kommer alle brev fra banken kommer bare i nettbanken hos en del banker.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 19-05-21, 11:25   #482
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.572
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Men de er jo ikke tilgjengelige i alle dine nettbanker? Jeg har disprett på alle kontoene til mannen, og får ikke noen fakturaer. Ikke noe beskjed i Altinn eller noen lignende system heller, for da hadde vi fått sms.

De regningene som er "mine" kommer jo i alle nettbanker hvor jeg har konto. Jeg er stuck med konto i Sparebanken Vest fordi storebror har konto der (siden begge foreldrene må ha konto i en bank for at ungene skal få), og alle regninger som kommer automatisk i nettbanken kommer både der og i Nordea. Så min teori er at dette systemet gjør at regninger som "jeg betaler for mannen" blir flyttet til hans kontoer med jevne mellomrom. Men ja, det er dritirriterende. Banken vår forsøker også stadig vekk å trekke boliglånet fra brukskontoen hans også.

Jeg skjønner godt at du er dritsur, for å si det mildt. Har ikke inkassoselskapet forsøket å ringe dere eller noe?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 19-05-21, 11:26   #483
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.485
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Høres helt urimelig ut, Luftslottet. Kan se for meg en hel del scenarioer tilsvarende deres, med at andre har disp-rett på kontoer til bileier, men ikke tilgang til hele nettbanken; gamlinger som kan kjøre bil men er dårlig på nettbank, (yngre) funksjonshemmede som har bil registrert på seg men andre fikser regninger for dem, og så videre.

Til sammenligning fikk jeg både sms og epost om ikke betalt faktura forrige uke, og ny påminnelse igår - så nå skal jeg huske å logge inn og få den betalt.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 19-05-21, 11:29   #484
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Ja, altså, mannen har nå fått en liten tordentale om at han må logge seg på nettbanken sin fra tid til annen. Men ettersom dette systemet har fungert helt utmerket i årevis, var det jo ikke så lett å gjette at dette plutselig skulle endre seg.

Opprinnelig lagt inn av Input, her.


Jeg skjønner godt at du er dritsur, for å si det mildt. Har ikke inkassoselskapet forsøket å ringe dere eller noe?

Ikke et kvekk!

Om vi hadde fått det minste hint, hadde vi jo ordnet opp for lengst.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 19-05-21, 11:37   #485
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.143
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Du får i hvert fall foreslå noe skikkelig dust de kan ta pant i. Da futen kom til mine oldeforeldre på 30-tallet, så foreslo min oldemor at de kunne ta geitene.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 19-05-21, 11:56   #486
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.476
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Du får i hvert fall foreslå noe skikkelig dust de kan ta pant i. Da futen kom til mine oldeforeldre på 30-tallet, så foreslo min oldemor at de kunne ta geitene.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 19-05-21, 12:19   #487
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Du får i hvert fall foreslå noe skikkelig dust de kan ta pant i. Da futen kom til mine oldeforeldre på 30-tallet, så foreslo min oldemor at de kunne ta geitene.

Postkassa står jo ledig.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 21-05-21, 12:00   #488
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Bompengeselskapet har vært på banen og svart på forespørsel.

De HAR sendt oss varsel om at de har byttet til ny betalingsform. Den hang på som et brev sammen med den første fakturaen TIL NY BETALINGSKANAL! Så de har gjort en god jobb med å informere, dette kan umulig være noe annet enn vår feil.

Avslutningsvis vil de gjerne komme oss i møte med denne sveisne unnskyldningen:
Beklager at du syntes dette er dårlig kundebehandling men vi har våre rutiner og følge.


GUDBEDRE!

Jeg har nå meldt fra at jeg syns at rutinene deres er for dårlige, og at hvis de ikke ber inkassobyrået endre sine rutiner for varsling av inkasso til å inkludere f.eks. et brev eller en tekstmelding, MINST, kommer jeg til å klage inn inkassoselskapet for Forbrukerrådet.

:hissigpropp:

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 21-05-21, 12:06   #489
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.143
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Å, jeg forstår så godt at du er rasende!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 21-05-21, 12:12   #490
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.385
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Hjelpes, Luftslottet! Er det mulig?!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 21-05-21, 12:12   #491
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Jeg blir faktisk et par hakk ekstra rasende over tanken på alle som IKKE har stålkontroll på økonomien som blir møtt av dette styret. De betaler sikkert 3000 kroner ekstra i ren skrekk, eller ender med at det blir tatt pant i noe. Det er SÅ DRØYT.

Jeg veit jo med meg selv at jeg alltid har økonomisk kontroll og hadde tålt både ekstraregningen og en betalingsanmerkning uten store konsekvenser, men jeg blir utrolig sint av at noen mener at det er min egen feil i denne situasjonen og nekter å innrømme muligheten for at de har gjort en for slett jobb i en sak som for mange kan gi nærmest fatale konsekvenser for privatøkonomien. Det er rett og slett maktmisbruk å behandle monopolkunder så dårlig.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 21-05-21, 13:30   #492
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Å herregud, jeg hadde eksplodert all over the place om det hadde vært meg!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 21-05-21, 13:34   #493
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Mannen og jeg har holdt lange rants for hverandre her begge to, og mannen sa at han nesten håper på en tur til forliksrådet bare for å få bruk for alle talene vi har forberedt.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 21-05-21, 13:36   #494
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

All sympati!

(Jeg har selv havnet i et par "forbrukersaker" i det siste, i langt mindre skala, og er forbausa over hvor eitrande forbanna jeg kan bli. Det ligger utvilsomt en god del oppdemt koronafrustrasjon på lager.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 21-05-21, 13:37   #495
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.042
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Kan jeg foreslå at du tar en prat med Convene når du er ferdig med bompengeselskapet? Jeg var så eitrende forbanna her at jeg nok ikke får legetime de neste ti år...

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv  
Gammel 21-05-21, 13:41   #496
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Luftslottet - vandrende kjeftesmelle!

Jeg har også benyttet meg av irritasjonsnivået til å gi skolen til poden beskjed om hva jeg syns om at de har avlyst leirskole, ball, sommeravslutning og Freiatur uten engang å forsøke å gjøre dette godt igjen nå som alt er på grønt her. Saklig, selvfølgelig, og jeg har tilbudt meg å organisere eller hjelpe til.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 21-05-21, 13:58   #497
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Luftslottet - vandrende kjeftesmelle!

Jeg har også benyttet meg av irritasjonsnivået til å gi skolen til poden beskjed om hva jeg syns om at de har avlyst leirskole, ball, sommeravslutning og Freiatur uten engang å forsøke å gjøre dette godt igjen nå som alt er på grønt her. Saklig, selvfølgelig, og jeg har tilbudt meg å organisere eller hjelpe til.

Veldig bra! Her har faktisk FAU lagt en plan B for sjuendeklasseballet som ble avlyst i mars, så det blir separate klassefester første helga i juni. For leirskolen samme måned er det fortsatt håp i hengende snøre.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 21-05-21, 14:02   #498
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.572
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Luftslottet - vandrende kjeftesmelle!

Jeg har også benyttet meg av irritasjonsnivået til å gi skolen til poden beskjed om hva jeg syns om at de har avlyst leirskole, ball, sommeravslutning og Freiatur uten engang å forsøke å gjøre dette godt igjen nå som alt er på grønt her. Saklig, selvfølgelig, og jeg har tilbudt meg å organisere eller hjelpe til.

Håper det fører frem!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 21-05-21, 14:25   #499
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

@Luftslottet: Jeg er temmelig sikker på at du kan flytte autopassavtalen din til en hvilken som helst annen utsteder, uten at det har betydning for avtalen din. Utstederens eneste (omtrent) oppgave er å sjekke at du har en autopassavtale og bruke passeringsdataene dine til å sende deg regning. Og så får de en liten kompensasjon fra autopass for å gjøre det (noen prosenter av det du betaler). Gå inn på autopass.no og sjekk der.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 21-05-21, 14:50   #500
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

@Luftslottet: Jeg er temmelig sikker på at du kan flytte autopassavtalen din til en hvilken som helst annen utsteder, uten at det har betydning for avtalen din. Utstederens eneste (omtrent) oppgave er å sjekke at du har en autopassavtale og bruke passeringsdataene dine til å sende deg regning. Og så får de en liten kompensasjon fra autopass for å gjøre det (noen prosenter av det du betaler). Gå inn på autopass.no og sjekk der.

Takk for tips!

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no