Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Haddy og boka

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-02-20, 18:32   #341
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Haddy og boka

Veldig skummelt å se alle de dyktige kvinnene som forsvinner fra AP for tiden.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-20, 20:54   #342
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 651
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Haddy og boka

Jeg er en tilhenger av 'forbrukermakt', så ingen seertall til fruen og Lindmo, og ingen stemme til partiet så lenge de kar han sitte i noen som helst maktposisjon (det gjelder noen andre partier også), og nå må jeg visst slutte med NRK også.

Jeg har i grunnen ikke ord bortsett fra at jeg er inderlig skuffet og trist over statskanalen, og hvilke signaler de gir samfunnet om hvordan det er greit å behandle unge kvinner, og ikke minst fremstillingen av at voksne, velutdannede menn i maktposisjon ikke vet bedre, og må unnskyldes fordi de lar det lille hodet styre.

Her skal det både deles, snakkes, kjøpes og leses.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-20, 19:48   #343
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haddy og boka

Delt!

Jeg blir så sitrende forbanna at det neppe er bra for blodtrykket, det frustrerer meg at NRK er så «lydige» at de ikke tør sende dette intervjuet.

Så bra å høre, Esme, at slimålen er forvist til dypere farvann!

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 09:30   #344
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg vurderer å starte folkeaksjonen «VISST FAEN HAR TROND GISKE SEKSUELT TRAKASSERT!»

Jeg er med!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 10:08   #345
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg er med!

#metoo

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 14:10   #346
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Veldig skummelt å se alle de dyktige kvinnene som forsvinner fra AP for tiden.

Ja, det er veldig skummelt. Enda verre er egentlig reaksjonene på dette, det er mange meninger om hvor svake de er. Herlighet, dette er 2020. Jeg opplever til stadighet surrealistiske diskusjoner i sosiale lag hvor helt normale, oppegående mennesker mener at Giske er utsatt for en heksejakt.

Jeg er selvsagt med i gruppen mot Giske. :bah:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 14:32   #347
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg vurderer å starte folkeaksjonen «VISST FAEN HAR TROND GISKE SEKSUELT TRAKASSERT!»

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg er med!

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

#metoo

#metoo

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 14:50   #348
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Jeg er også med på en sånn gruppe.

Det er søren meg ikke så lett å motivere seg som kvinne i Ap med dette. Nå preger det heldigvis ikke det politiske livet her jeg opererer lokalt, men det må jo være veldig vanskelig å være i Trøndelag og mene det jeg mener alle kvinner burde mene om den saken. Men så er det det som jeg egentlig aldri har skjønt, at det faktisk er en haug damer som i fullt alvor mener at TG er blitt urettferdig behandlet. Eller at det er overdrevent. Og noen mener jo også at det er han som er redningen for Ap. Jeg forstår det bare ikke.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 14:58   #349
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Ja, jeg har også møtt oppegående kvinner som mener at TG er hhv 90 % offer for maktkamp og 10 % predator. Jeg kunne rakt gresset med hakesleppet mitt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 18:05   #350
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.462
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Har Giske blitt utsatt for maktkamp? Hell, yes. Gav han motstanderne ammunisjon så det holdt? Uten tvil. Har han drevet trakassering i en årrekke, og dermed gitt motstanderne ammunisjon? Selvfølgelig.

Men jeg klarer ikke å forstå hvorfor folk ikke klarer å skille maktkampene som alltid har herjet Ap og det faktum AT HAN TRAKASSERTE KVINNER og dermed aldri burde hatt en sånn stilling i partiet som han hadde.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-20, 23:08   #351
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 651
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Haddy og boka

Jeg blir så vanvittig provosert for at man spiller maktkampkortet igjen og igjen i denne saken. Jeg gir blaffen i at mennesker som har gjort noe alvorlig galt får dette brukt mot seg senere.

Jeg nekter også kalle kvinner som har holdninger som 'at vil man være med på leken, så får man tåle steken', eller som har et veldig merkelig syn på hvem den ansvarlige parten er når det dreier seg om voksne mennesker som misbruker makten sin.

Jeg mister totalt respekten for dem.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 18:31   #352
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Veldig skummelt å se alle de dyktige kvinnene som forsvinner fra AP for tiden.

Og det blir garantert ikke færre av dette...

TG innstilt av valgkomitéen til å lede fylkespartiet i Trøndelag.


Kommentar: Merkelig dødsdans

Oma: Vi som tier samtykker ikke

Jeg må si meg enig i begge kommentarer. Synes Ramnefjell får med seg flere viktige poenger her. Det er nesten ikke til å tro at både fylkeslaget og TG selv gjør dette mot partiet. Det vil jo svekkes. Det norske intrigepartiet var passende tittel...

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 18:46   #353
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Det er mange kommentarer rundt omkring nå om at Ap mister velgere.

Er han virkelig verdt det for Trøndelag Ap? Selv de som glatt klarer å ignorere alle damehistoriene, MÅ da bekymre segfor velgerflukt? De vinner slaget (få ham som fylkesleder), men taper krigen (valget i 2021), sånn ser det ut for meg i hvert fall.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 18:53   #354
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Enig med deg, Nenne. Jeg fatter ikke at de gjør dette.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 18:59   #355
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det er mange kommentarer rundt omkring nå om at Ap mister velgere.

Er han virkelig verdt det for Trøndelag Ap? Selv de som glatt klarer å ignorere alle damehistoriene, MÅ da bekymre segfor velgerflukt? De vinner slaget (få ham som fylkesleder), men taper krigen (valget i 2021), sånn ser det ut for meg i hvert fall.

Håper de på TG som partileder på sikt?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 19:06   #356
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haddy og boka

Jeg forstår heller ikke hvorfor de er villige til å risikere valg, velgere og befolkningen ellers sin gunst med dette. Hva er greia? TG er virkelig ikke uerstattelig.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 19:23   #357
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Hadde han nå enda innrømme å ha oppført seg ugreit - men pipa er jo at han "ikke har gjort noe straffbart".
Hvis han er så rutinert politiker som alle vll ha det til, så burde han virkelig skjønne at han ikke bare kan kreve fortsatt tillit fordi han ikke er funnet skyldig i noe straffbart. Han har brutt partiets retningslinjer. Han måtte gå av på grunn av dette. Hva er det han - og Trøndelag AP ikke skjønner - eller ikke vil skjønne?

Jeg har lest i boka til Haddy. Lenge etter at den kom ut, og jeg leste ikke alt, men en god del. Den er jo velskrevet og følelsesladd så det holder. Men at hun - opplyst og intelligent som hun jo faktisk er, mener å vite bedre enn varslerne hva som har skjedd i situasjoner hvor hun ikke engang har vært til stede, er så hinsides. Ja. Jeg skjønner at det var beintøft for henne å høre disse historiene. Noen av dem er fra mens de har vært sammen. Men å dra varslerne i tvil når hun altså ikke engang har vært der når dette har skjedd, lukter regelrett manipulasjon. Enten av ham overfor henne - eller overlagt bagatellisering fra hennes side.

Og hans karriere er altså viktigere for ham enn partiet han har hatt hele sin karriere i. Det i seg selv burde si fylkeslaget og valgkomiteen at han ikke er rette mannen for denne jobben.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 22:11   #358
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Haddy og boka

Ja, han har ikke min tillit ihvertfall.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 22:13   #359
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Det er en type adferd jeg forbinder med blant annet anorexi, selvskading og rusmisbruk. Hvis denne adferden hadde vært et parti, så hadde det vært Ap.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-20, 22:47   #360
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haddy og boka

Dessverre tror jeg mange bagatelliserer det som har skjedd og mener det hele ble blåst opp som en politisk maktkamp.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no