Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva var det i kalenderen i dag?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-11, 09:13   #21
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.992
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva var det i kalenderen i dag?

Her fikk snuppa rosa refleksvest i dag.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 09:15   #22
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.459
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva var det i kalenderen i dag?

Her tror jeg det var gummibjørner i Haribo-kalenderen idag. Jeg sov da ungene åpnet,så jeg fikk ikke sett etter. :sløv mamma:

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 09:16   #23
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det i kalenderen i dag?

Mine åpner annenhver dag, men i dag fikk begge åpne. Nissesjokolade til begge to- ganske fornøyde med det. (Og det er jo i aller høyeste grad en forbruksvare. )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 09:18   #24
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva var det i kalenderen i dag?

Eldste fikk en PC-veske (kjøpt billig på amazon), lillesøster fikk dukkeklær.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 09:20   #25
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.497
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva var det i kalenderen i dag?

Hver sin kjærlighet på pinne. Jeg aner jo ikke hva som er i de forskjellige pakkene, så det kommer like overraskende på meg. Jeg vet bare at det stort sett er godterier i den siden den er laget på mix

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 09:21   #26
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva var det i kalenderen i dag?

Mini fikk ny tannkrem i dag. Han klagde i går fordi det var lite igjen i den han hadde. Og en sjokoladebit.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 09:22   #27
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva var det i kalenderen i dag?

Minstemor fikk lue fra Wow og eldste fikk truse i sportsserien til Pierre Robert. Det blir ikke så store gaver i resten av kalenderen. Da går det i tyggis, små sjokolader, pastiller, truser og litt smådill (hårpynt, badekuler, neglelakk)

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 09:23   #28
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det i kalenderen i dag?

I dag fikk niåringen et kalenderlys i pakken sin, et sånt til å brenne ned ett tall hver dag. Det står og brenner nå, siden han er hjemme fra skolen med lungebetennelse.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 09:23   #29
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Hva var det i kalenderen i dag?

Eldstemann fikk et par sokker, mellomste fikk klistremerker og minste fikk vanter. Alle var fornøyde.





Unntatt jeg, som ikke fikk kalender i år.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 09:28   #30
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva var det i kalenderen i dag?

Minste jenta fikk Top Model klut, hun ble veldig fornøyd. I morgen er det storesøster sin tur å opne.

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 09:28   #31
Morgaine
Aquademiker
 
Morgaine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 278
Morgaine er litt kulMorgaine er litt kul
Standard

Sv: Hva var det i kalenderen i dag?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Her i huset har vi glatt hoppet over pakkekalender i år, og ungene er fornøyd med Kinder-kalender.
Jada, sjokolade hver dag osv...


Samme her

__________________
05 & 08
Ikke reserver en plass i hjerte ditt til dem som ikke ønsker å være der. De som ønsker å være en del av livet ditt vil gjøre en innsats for å ta del i det.
Morgaine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 09:55   #32
Stompen
Aktiv
 
Stompen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 228
Stompen er litt kulStompen er litt kul
Standard

Sv: Hva var det i kalenderen i dag?

Storesøster: Øredobber og leppomade.
Mellombror: Sjukebil til togsett
Smågutta: Hvert sitt tog til togsett

Gutta fikk en felles pakke også, med ca halvparten av togskinnene til togsettet. Greit at de kan begynne å leke med det synes jeg. Smågutta får biler, hus, trær osv til dette settet gjennom hele kalenderen.

(Togsett = sånn tre-togsett med 100 deler kjøpt på Biltema)

__________________
Hilsen Stompen

Stolt mamma til fem små trollunger
2005, 2006, 2x2010 og lille overraskelse 2012
Stompen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 10:01   #33
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva var det i kalenderen i dag?

Her ble det Playmohester og en pappstall som jeg fikk æren av å montere ( vel, to staller.. )

Dessuten fikk de to danske sjokokalendere i gave i går, og i første luka lå det romskilpadder.... Som de ikke liker ser av sjokkisoversikten at jeg kanskje får kalender likevel...

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 10:03   #34
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det i kalenderen i dag?

Det vet jeg ikke om jeg tør å svare på, gitt. Det var av plastikk, i alle fall, og dekorert med hhv. disneyprinsesser og biler.


(De fikk en asjett hver - en av de største gavene i kalenderen, 29 kr per stykk.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"

Sist redigert av Bluen : 01-12-11 kl 11:06.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 10:05   #35
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva var det i kalenderen i dag?

En liten sjokoladebit i Blåfjell-kalenderen.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 10:11   #36
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.863
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva var det i kalenderen i dag?

Har ikke åpnet den enda, men mistenker at det er en liten firkantet melkesjokolade med et eller annet motiv på.

B.mrk. Remakalender-sjuske

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 10:12   #37
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.488
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva var det i kalenderen i dag?

Blånisselue til hver av ungene.

Resten av desember er det bare Knerten som får. Mikro skal få engen fra neste år av, og avtalen er at da skal jeg (og altså også mannen) også få.

*savner kalender*

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 10:16   #38
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva var det i kalenderen i dag?

Å kjøpe 72 pakker blir dyrt og kom til å gjøre meg gal. Så jeg ba et år mamma og svigermor om å hjelpe meg, og det har de fulgt opp noen år, og har vel i år sikra 15-17 dager. Resterende ordner jeg.

I dag fikk storesøster Gomu-viskelær, lillebror fikk en klebrig edderkoppleke som kan klatre på veggen, og minstemor fikk Hello kitty votter og vaskeklut. De andre dagene er det litt leker, litt såpestæsj fra apoteket, tyggispakke og vaskeklut, godterismykker, og en blinkende Hello Kitty tannbørste var det og. Jeg rakk 5,33 pakker på dem hver, og må kjøpe noen flere på lørdag. Synes det er kjempevanskelig, om det ikke bare skal bli godteri. Forsøker å finne noe de både liker, kan trenge og som kan vare litt. Men det blir nok litt godteri innimellom også merker jeg. Jeg la inn truser og sokker et år i pakkene, men det ble litt nedtur. Da er det faktisk bedre med tyggis.

I tillegg sender banken vår ut sjokoladekalender hvert år, så det har de i tillegg.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 10:17   #39
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva var det i kalenderen i dag?

Vi har en pakkekalender hvor de største åpner gave annenhver dag. Mellomsøster var den heldige vinner av en klut med bilde av valper på i dag. (Sånn liten kompakt sak som skal legges i vann og folder seg ut.)

Storesøster åpnet kalenderen fra det lokale idrettslaget. Ingen gevinst, gitt.

Det ser ikke ut til at min årlige "åh, jeg gleder meg til MIN julekalender" i retning mannen har båret frukter i år heller. Han har fått av meg en gang tidligere, og jeg kommer til å glede meg hvert eneste år til han tar action.

__________________
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11)
mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-11, 10:18   #40
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva var det i kalenderen i dag?

Minstejenta fikk en pepperkakeform, kjøpt på Søstrene Grene til ca. 5 kroner. De har hver sin dag. I tillegg har de hver sin Haribo-kalender, og jentene er lykkelige over konseptet med godteri hver dag.

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no