Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Noen som har begynt å tenke på julen?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-09, 23:05   #281
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Da var kalendre, julekort og ungenes juleantrekk fikset. En julegave har jeg også kjøpt - har mange igjen men synes det er koselig å gjøre det meste av gavehandlingen i desember. Føler meg rimelig i rute

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 13:24   #282
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Julekort fikset.

Penklær til sjefen i boks.

Må ut og lete opp noe ok klær til gamlemor og gamlefar. Det er absolutt på tide med en fornying. Vurderer sterkt å ha et MycinnamonGirl party for å få antrekket til mor i boks.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 13:51   #283
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Julekort fikset.

Penklær til sjefen i boks.

Må ut og lete opp noe ok klær til gamlemor og gamlefar. Det er absolutt på tide med en fornying. Vurderer sterkt å ha et MycinnamonGirl party for å få antrekket til mor i boks.

Du er flink!

Juleklær til meg selv er ikke morsomt... Har bestilt meg kjole fra Gudrun Sjøden iår, pleier å være fornøyd med klærne derfra og venter spent på pakke

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 16:58   #284
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Kalenderne til ungene er i boks - skal muligens spe på med et par aktiviteter til, men det tar jeg når det nærmer seg. Jeg har bestilt noen julegaver på nett, og handlet et par i "ordentlig" butikk.

I dag tjuvsmaker vi på pinnekjøttet - så nå lukter det jul i stua!

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 17:07   #285
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Ungene ønsket seg Petshop-kalendere i år også så det har jeg nå kjøpt. Det blir litt overraskelser i helgene i tillegg men det vet ikke ungene om enda. Jeg har tidligere laget kalendere selv og brukt mye tid på det men det får bli etter juni 2011 det også...

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-09, 17:09   #286
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Nesten ferdig med gåvene.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 14:30   #287
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Nå har jeg i allefall funnet ut hva jeg skal kjøpe til mannen, kjøpt gave til svigers og vet sånn nogenlunde hva alle skal få.

DA er jo nesten alle gavene i boks. Det gjenstår jo bare å kjøpe de.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 15:00   #288
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til mannen i år, ikke til 3 av ungene heller. Jeg som aldri pleier å være tom for ideer.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 19:18   #289
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Julekalendere er i hus. Legokalender til lilletassen og starWars-kalender til storebror.
Holder på å lage liste til julegaveinnkjøp ogtil hvem. Er godt igang og venter bare på neste lønning.
Jeg kommer ingen vei uten lister. Klarer ikke dra på senter og prøve å tenke ut gaver på måfå med 2 gutter på slep.
Vi skal bake pepperkaker og et pepperkakehus, men det blir en søndag i desember. Julekort må også lages.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 19:25   #290
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Jeg har lyst å begynne og pakke inn kalendergavene.
Må skjerpe meg litt, spare de litt til. Om jeg greier.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 19:26   #291
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Har forresten fått handlet to julegaver i dag. Vært kjempeflink og kjøpt leker i stedet for klær til grandtantebarna.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 19:36   #292
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jeg har lyst å begynne og pakke inn kalendergavene.
Må skjerpe meg litt, spare de litt til. Om jeg greier.

Hvorfor ikke, de skal jo være klare til 1.des, tida går fort vettu

Synes det var utrolig kjedelig jeg, 48 små gaver som i tillegg skulle henges opp

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 19:43   #293
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Hvorfor ikke, de skal jo være klare til 1.des, tida går fort vettu

Synes det var utrolig kjedelig jeg, 48 små gaver som i tillegg skulle henges opp

Ja jeg vet, men jeg elsker det, og koser meg med det, og prøver så hardt jeg kan å spare kosen litt til.
Jeg pakker ikke inn, jeg legger i poser og knyter de igjen med båndet jeg henger opp med så det er ikke noe mas.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 11:25   #294
chris77
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 1
chris77 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Synes dette med julekalender er litt vanskelig. Er glad i jsokolade, men ikke den billige varianten inni kalenderen som smaker plast. og de plastfigurene er ganske deprimenerende. Kom over noe som ser ganske kult ut, en lydbok som julekaelnder. Man kan høre ett kapittel hver dag sammen. Det er Julemysteriet av Jostein Gaarder, så det er en god bok. Fant den på nettstedet www.dig2go.no.

Noen som har andre tips?

chris77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 11:32   #295
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Jeg har fått laget tre fotokalendere, bare en igjen.
Bruker forskjellige bilder ettersom hvem det er som skal få kalenderen så det er mye jobb.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 16:37   #296
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Er berre å pakke inn vel?? Det er jo så gøy! Eg har pakka inn alle julegavene eg. Det er en av mine sære ting, eg elskar pakke inn gåver!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 16:54   #297
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Er berre å pakke inn vel?? Det er jo så gøy! Eg har pakka inn alle julegavene eg. Det er en av mine sære ting, eg elskar pakke inn gåver!

Det gjør jeg og. Men jeg må liksom ha julestemningen når jeg gjør det. Med julemusikk, og kanskje litt julegodt. Derfor må jeg vente til litt uti desember.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 17:33   #298
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Det gjør jeg og. Men jeg må liksom ha julestemningen når jeg gjør det. Med julemusikk, og kanskje litt julegodt. Derfor må jeg vente til litt uti desember.

Halvveis ut i desember, minst. Pepperkakelukt i huset, julemusikk, levende lys og litt champis sammen med alt som er innkjøpt og ti kilo pakkepapir, bånd og stæsj.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 19:55   #299
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Jeg er sååå fornøgd med årets julekort

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 20:21   #300
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Pakkekalender til eldste er i boks.
Deler av kalenderen til mini er i boks
11 av 31 gaver er i boks.
Så vidt begynt på årets fotobok til minis oldemor.
Og har mekket litt julekort og slettet igjen....
Pepperkakedeigen fra IKEA er i hus
Nye pepperkakeformer er bestilt!!!!

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no