Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Buss fra Oslo til Trondheim?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-19, 23:58   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Spørsmål

Buss fra Oslo til Trondheim?

Jeg sitter med en flybillett til et fly som mest sannsynlig ikke går, og ser etter andre måter å komme seg til Trondheim på. Vakre Vy er utsolgt, forståelig nok, så derfor ser jeg etter buss, men finner bare et nattbuss, hos Norway bussekspress.

Kjenner dere til andre busselskaper som kjører Oslo - Trondheim, fortrinnsvis på dagtid? Lavprisekspressen kjører visst ikke lenger.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-19, 01:07   #2
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.587
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Buss fra Oslo til Trondheim?

om det er jobbmøte kan du ta det på Skype istedet?: enkel:

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-05-19, 01:18   #3
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buss fra Oslo til Trondheim?

Sjekk med Bussring, de satte opp busser mellom Tromsø, Trondheim og Oslo da flystreiken startet. Men jeg vet ikke om de kjører enda.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-19, 02:06   #4
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buss fra Oslo til Trondheim?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

om det er jobbmøte kan du ta det på Skype istedet?: enkel:

Det hadde vært det greieste, men jeg tror verken bursdagskalas eller fasilitering av workshop egner seg noe særlig til å fikse over Skype.

Bussring, de fant jeg ikke da jeg googlet. Skal sjekke! Kom over en fullflexbillett hos Widerøe jeg har i bakhånd, men den var ikke akkurat billig, så ser fortsatt etter alternativer

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-19, 08:56   #5
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Buss fra Oslo til Trondheim?

Jeg får treff på en nattbuss m nettbuss (vy) når jeg sjekker sidene deres.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-19, 08:59   #6
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buss fra Oslo til Trondheim?

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Jeg får treff på en nattbuss m nettbuss (vy) når jeg sjekker sidene deres.

Takk, ja, nattbusser finnes. Jeg bare føler at jeg er for gammel til å tilbringe en hel natt med å ikke sove på buss. Men det er et alternativ, helt klart.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-19, 09:02   #7
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Buss fra Oslo til Trondheim?

Bussring kjører, sjekk Facebook!

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-19, 16:12   #8
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.442
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Buss fra Oslo til Trondheim?

Nå leser jeg at streiken snart er over, det er bare formaliteter igjen så kanskje du får fly?

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-19, 16:38   #9
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.587
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Buss fra Oslo til Trondheim?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Det hadde vært det greieste, men jeg tror verken bursdagskalas eller fasilitering av workshop egner seg noe særlig til å fikse over Skype.

Okei da

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-05-19, 17:47   #10
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buss fra Oslo til Trondheim?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Nå leser jeg at streiken snart er over, det er bare formaliteter igjen så kanskje du får fly?

Ja, Det hadde virkelig vært supert. Full arbeidsdag og en svipptur opp kontra halv dag på jobb og veldig mange timer på buss..

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no