Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dresslily.com

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-16, 22:38   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dresslily.com

Er det noen som har handlet fra dresslily.com?

Jeg har typisk falt for en reklame på facebook og bestilt en kjole derfra for to uker siden, og så oppdaget jeg nå at denne butikken står på forbrukerrådets liste over falske butikker.

Får jeg ikke kjolen min? Kommer de til å tømme kontoen min? :nervøs: Eller er det en relativt seriøs butikk som har havnet på denne listen på grunn av fake varer eller noe sånt?

Jeg har fått beskjed om at kjolen er sendt, og sporingsnummer så jeg kan spore sendingen.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-16, 20:38   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dresslily.com

Kjolen kom i dag. Superfin.
Og altså ikke noe tull, så da er det jo rart at denne butikken er avbefalt.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-19, 16:59   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dresslily.com

Jeg drar opp igjen denne da jeg ser de har veldig mange fine kjoler og snitt som passer meg. Flere som har handlet der? Hvordan var kvaliteten, Fluke?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-19, 18:41   #4
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dresslily.com

Kjolen var fin og snittet perfekt. Men blomsten som var på den var bare limt på, så den løsnet i første vask. Ikke noe problem å feste igjen, men litt heft var det jo. Til den prisen var det uansett helt ok. Og ellers er den veldig fin altså.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-19, 19:57   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dresslily.com

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Kjolen var fin og snittet perfekt. Men blomsten som var på den var bare limt på, så den løsnet i første vask. Ikke noe problem å feste igjen, men litt heft var det jo. Til den prisen var det uansett helt ok. Og ellers er den veldig fin altså.

Ja, jeg kan se for meg at kvaliteten kanskje ikke er den ypperste, men slik jeg forstår deg så har den også holdt seg fint utover dette med blomsten?

Mange av kjolene har et snitt jeg sjelden finner i butikkene nå om dagen da det ikke er in. Og snittene som er in passer meg så dårlig, så da ser jeg litt utover de vanlige tilbyderne jeg bruker.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-19, 21:15   #6
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dresslily.com

Ja bortsett fra det med blomsten så har den holdt seg fint.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no