Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Den perfekte nettside for skolekorps

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-19, 11:17   #21
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den perfekte nettside for skolekorps

Malama: hvis du skal få opp igjen et korps med brukket rygg anbefaler jeg at du installerer spond-appen og lærer deg å bruke den asap. Spond er limet i korpset vårt og appen fungerer svært mye bedre enn mail og sms. Du kan sette opp mange ulike typer varslinger og enten velge at folk skal aktivt si de kommer eller aktivt si de ikke kommer. Du kan skru av purring og velge om du vil sende purring eller ikke.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 23:17   #22
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den perfekte nettside for skolekorps

Spond skal absolutt vurderes, men minst like viktig er nok også at jeg må lære meg KORPS, for jeg kan ikke drive et krops når jeg ikke kan et dønn spøtt om denne verdenen, og desverre derfor i altfor stor grad lener meg på en overarbeidet nestleder og derved ikke får tatt avgjørelser jeg burde tatt og ordnet ting jeg burde fått gjort.

Men jeg trenger egentlig bare at de sier at de kommer eller ikke kommer ca 2 ganger i året, begge i mai

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-19, 11:34   #23
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den perfekte nettside for skolekorps

Harriet, eller andre som vet: Bør jeg opprette en spond-konto for KORPSET, altså med korpsmailen, og da kan jeg være administrator, en rolle som kan overlates til andre senere? eller skal jeg logge på spond som MEG?
Har altså lastet ned appen, men stoppet litt opp når jeg skulle logge på.

Inspirert til få dette korpset på beina, det er for dårlig at vi ikke drar på tur i år fordi styret ikke har hatt tid og kapasitet til å organisere noe særlig med dugnad, inntekter ikke finnes særlig av av den grunn, kapasiteten til å organisere tur likeså, og jeg har desverre ikke vært nok PÅ. Og det ha jeg tenkt å ender på, gjenvalgt som jeg ble og nå snart med to musikanter, mellomste melder seg i disse dager som aspiant, hun bare vil spille ca alt så jeg vet ikke hva hun lander på.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-19, 12:56   #24
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den perfekte nettside for skolekorps

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Men jeg trenger egentlig bare at de sier at de kommer eller ikke kommer ca 2 ganger i året, begge i mai


Hos oss er utgangspunktet at alle stiller, de som ikke kan må melde avbud.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-19, 13:02   #25
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den perfekte nettside for skolekorps

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Hos oss er utgangspunktet at alle stiller, de som ikke kan må melde avbud.

Egentlig hos oss også, men med et par runder av nektet å betale egenandelen når de ikke kommer og koepsrt ender med ekstra kostnader er jeg motivert for litt bedre orden...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-19, 15:36   #26
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den perfekte nettside for skolekorps

For å søke VO-midler må man ha oppmøteoversikt fra øving.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-19, 15:39   #27
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den perfekte nettside for skolekorps

Jeg fyller ut oppmøteprotokoll hver gang, så den er innafor selv om de ikke melder på spond eller fb om de kommer eller ei

Men jeg har bestemt meg for at det blir spond fra høsten av, må bare finne ut av hvordan jeg bruker det, om det skal være meg eller korspet etc.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no