Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Den amerikanske valg-tråden 2020

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-19, 10:38   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den amerikanske valg-tråden 2020

Ja, vi må jo ha det, ikke sant? Jada, det er halvannet år til, men de potensielle kandidatene til å utfordre Trump begynner å ramle inn. Det skal Trump ha, han har hvertfall inspirert utrolig mange spennende kandidater på demokratenes side! Det blir også spennende å se om det republikanske partiet får noen reelle utfordrere. Per nå er det én som prøver seg.

Per nå er det 17 demokratiske kandidater på blokka (ikke inkludert Biden som er undecided). 6 av dem er kvinner, 5 er ikke-hvite, 4 er fra sørstatene og en fra American Samoa/Hawaii. To er under 40, og hele 7 er under 50. 6 er over 60, og en pusher 90! En er åpent homofil og en er hindu. Så vidt jeg kan se er alle bortsett fra en politikere fra før.

Denne Wikiartikkelen om democratic primaries går jeg ut i fra blir rimelig kjapt oppdatert, og dere kan lese alt om valget, hvem som er bekreftede kandidater, boblere og de som etterhvert trekker seg.

Her er artikkelen om republican primaries. Partiet har bestemt seg for å støtte Trump, men enn så lenge har en bestemt seg for å utfordre ham, og det er tre boblere på blokka. Jeg tror ingen av dem har noe særlig sjans, for å være ærlig.


Så, hvem har du bitt deg merke i? Er de gamle fortsatt eldst, eller kan noen av de yngre utfordre? Og hvem vil greie å håndtere Trump?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-19, 10:53   #2
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den amerikanske valg-tråden 2020

Jeg synes det er vanskelig. Jeg merker at det allerede stresser meg at det er så mange som melder seg på den demokratiske siden. Jeg har lyst til at de skal konsentrere seg om noen få og heller komme i gang med ordentlig valgkamp, ikke falle bort i en kamp mot hverandre.

Sikkert preget av å ha hørt mye på Pod Save America, så er jeg svak for Elisabeth Warren og Kamala Harris. Jeg er blant de som var overbevist sist om at Clinton var en sterkere kandidat enn Sanders. Men all etterpåklokskap har vel vist at han ville ha hatt en bedre sjanse, så jeg er, som Pod Save America "out of the prediction game".


Men spennende blir det.


For de som er interessert. Fivethirtyeight har sendinger om hver av de demokratiske kandidatene, der de diskuterer både for og mot dem. Underholdende, i hvert fall for nerder.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-19, 11:05   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den amerikanske valg-tråden 2020

Jeg husker den "hva om Trump blir president"-tråden, og innser hvor smertelig feil jeg tok den gangen. Ettersom mitt svar var omtrentlig it ain't gonna happen.

Jeg er enig med Blå. Jeg ønsker meg én sterk demokratisk kandidat som de enes om kjapt fremfor en lang valgkamp mellom mange relativt gode.

Jeg synes egentlig det hadde vært fint om kandidaten ikke var altfor gammel, og så tror jeg faktisk at jeg ønsker at det er en mann. Rett og slett fordi jeg ikke er sikker på om USA er klare for en kvinnelig kandidat riktig enda når Trump blir motstanderen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-19, 11:11   #4
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den amerikanske valg-tråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

(...)
Denne Wikiartikkelen om democratic primaries går jeg ut i fra blir rimelig kjapt oppdatert, og dere kan lese alt om valget, hvem som er bekreftede kandidater, boblere og de som etterhvert trekker seg.
(...)
Så, hvem har du bitt deg merke i? Er de gamle fortsatt eldst, eller kan noen av de yngre utfordre? Og hvem vil greie å håndtere Trump?

Ai ai ai, jeg har ikke klart å bite meg merke i andre enn Sanders, som jeg ikke heier på. takk for wiki-lenken, den er favoritt nå.

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg synes det er vanskelig. Jeg merker at det allerede stresser meg at det er så mange som melder seg på den demokratiske siden. Jeg har lyst til at de skal konsentrere seg om noen få og heller komme i gang med ordentlig valgkamp, ikke falle bort i en kamp mot hverandre.
(...)

Enig, antallet stresser meg også. Det blir ikke seier av slikt.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-19, 11:14   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den amerikanske valg-tråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er enig med Blå. Jeg ønsker meg én sterk demokratisk kandidat som de enes om kjapt fremfor en lang valgkamp mellom mange relativt gode.

Jeg tror (med vekt på tror) at tidslinja er lagt uansett, slik at man ikke får på plass en kandidat noe tidligere uansett. Systemet har en rekke valg i de ulike statene innad i systemet, før man lander på en kandidat i juni. Det som selvsagt er aberet med denne prosessen er at kandidaten som ender opp med å bli valgt, kan bli nødt til å bruke tid på å forsvare seg mot tidligere beskyldninger fra sitt eget partis motkandidater. På den mer positive siden, så får man via denne interne valgkampprosessen et ganske godt inntrykk av kandidatene.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg synes egentlig det hadde vært fint om kandidaten ikke var altfor gammel, og så tror jeg faktisk at jeg ønsker at det er en mann. Rett og slett fordi jeg ikke er sikker på om USA er klare for en kvinnelig kandidat riktig enda når Trump blir motstanderen.


Jeg trodde også at Sanders var for liberal, og at Hillary var det beste valget. Jeg tok virkelig feil. Hun var rett og slett ikke en person som greide å få folk til å like seg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-19, 11:17   #6
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den amerikanske valg-tråden 2020

Jeg tenker at det viktigste er at den som stiller er veldig, veldig "valgbar", så bankers som mulig. Altså en hvit mann...

Neida. Joda.

Og så har jeg hatt et håp om at republikanerne skulle nå et knekkpunkt. At de står lojalt bak Trump så lenge det går, fordi alternativet er republikansk kollaps, men at de så bikker, kollektivt, i et bakholdsangrep, og samler seg bak en "adult in the room"-kandidat. Men akkurat nå svinner håpet, kjenner jeg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-19, 11:27   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den amerikanske valg-tråden 2020

Det må være en kandidat som greier å samle Amerika. Som greier å få hvit arbeiderklasse med på laget, og som greier å få dem med på endringer. En person det er lett å like, som er stødig. Eller vil en venstreradikal rabulist som Trumps motstykke komme lenger?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-19, 11:30   #8
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den amerikanske valg-tråden 2020

En som ikke er veldig "establishment", men ikke for gæren. Likandes, ordentlig, rettfrem, troverdig. Synd ikke Bloomberg stiller, han liker jeg!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-19, 11:53   #9
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den amerikanske valg-tråden 2020

Jeg har sansen for mange av de demokratiske kandidatene. Foreløpig favoritt er Harris, men O Rourke virker også bra. Jeg liker jo tankene til Sanders, men himmel og hav, han er for gammel, og det var han med forrige valg også.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-19, 12:16   #10
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den amerikanske valg-tråden 2020

For gammel og for "ute".

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-19, 12:58   #11
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den amerikanske valg-tråden 2020

Og jeg håper virkelig at demokratene kan samle seg bak kandidaten som blir valgt uansett om det ikke var 'deres' kandidat i utgangspunktet.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-19, 14:01   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den amerikanske valg-tråden 2020

Jeg liker også Sanders, men han burde vært kandidat for 20-30 år siden. Og da var nok ikke USA helt klare for den typen tankegang.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-19, 14:04   #13
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den amerikanske valg-tråden 2020

Jeg vet ikke helt om de er det nå heller, eller, rettere sagt, om systemet klarer å absorbere så radikale endringer. Det er virkelig ekstremt tungrodd! Det er helt ubegripelig at et så rikt land kan være så totalt skakkjørt på helt banale ting, som skole, helse og rent vann.

Jeg hørte en podcast nylig, som snakket om den nedbyggingen av velferdsstaten som hadde pågått i flere tiår, der det var Clinton som var den som virkelig startet det. Alt for å ikke være for "soft" eller noe.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-19, 14:41   #14
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den amerikanske valg-tråden 2020

Så har Joe Biden meldt seg formelt.

Jeg blir mer og mer sikker på at Trump vinner igjen. Litt fordi Biden er 100 år og mest fordi økonomien i USA går som det suser. Det har en tendens til å trumfe det meste.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-19, 14:43   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den amerikanske valg-tråden 2020

Jeg har trodd at Trump vinner igjen hele tiden, jeg tror ikke Biden gjør noe forskjell fra eller til. Og det er joh eller ikke gitt at Biden blir kandidaten.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-19, 17:00   #16
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den amerikanske valg-tråden 2020

Jeg er sikker på at Trump vinner igjen, og det mener jeg er helt krise for hele verden.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-19, 19:25   #17
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den amerikanske valg-tråden 2020

Jeg liker Biden, men han er også for gammel.

Og jeg orker ikke tenke tanken på ny periode med Trump, så jeg velger å være bekymret optimist.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-19, 10:31   #18
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den amerikanske valg-tråden 2020

Jeg følger Trump på twitter og blir nesten på gråten stadig vekk av hvordan han omtaler de han definerer som sine motstandere.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-19, 14:35   #19
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den amerikanske valg-tråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg følger Trump på twitter og blir nesten på gråten stadig vekk av hvordan han omtaler de han definerer som sine motstandere.

Jeg leser tvitringen hans, men følger ham ikke - han skal ikke få gleden av en ekstra følger for å booste det oppblåste egoet.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-19, 00:31   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den amerikanske valg-tråden 2020

Var det noen som så den første debatten natt til i går?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no