Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Den store strikke- og hekletråden

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-19, 09:48   #41
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.048
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den store strikke- og hekletråden

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg har et petroleumsfarget garn jeg hadde tenkt skulle bli en hals til meg selv, men etter å ha strikket lua i samme mønster til lillesøster gidder jeg ikke strikke en hel hals i samme mønster. Så da er det jakt etter nytt mønster, men jeg finner ikke noe jeg liker. Jeg vil ha en litt stor hals (ikke for tettsittende), ensfarget og mønstret. Jeg har allerede kikket på Ravelry uten å finne noe jeg falt for samt i strikkebøkene mine, men tror jeg må ta en ny titt på Ravelry. Tar gjerne i mot tips hvis noen vet om noe fint.

Hva med denne?

https://www.raumagarn.no/oppskrifter...lue-og-hansker

Jålebeinet er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-01-19, 10:43   #42
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store strikke- og hekletråden

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Hva med denne?

https://www.raumagarn.no/oppskrifter...lue-og-hansker


Ja, den var fin og absolutt en mulighet. Jeg har (ikke overraskende) ikke begynt på noen hals ennå, men heller rotet meg bort i andre prosjekter (tunika til lillesøster, lue til mannen og sånt).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no