Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Finnes det (halv)dagskurs i foto for nybegynnere?

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-16, 22:23   #1
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finnes det (halv)dagskurs i foto for nybegynnere?

Svigers vil gi mannen et fotokurs i julegave. Halvdagskurs e.l. i Oslo-området. Han liker å ta bilder, men er relativt nybegynner.

Noen tips?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-16, 08:07   #2
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det (halv)dagskurs i foto for nybegynnere?

http://kurs.fotovideo.no/kursoversikt

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-16, 13:55   #3
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det (halv)dagskurs i foto for nybegynnere?

Jeg ga kona fotokurs i gave en gang, og hun trivdes godt med nivået på undervisningen (som absolutt nybegynner med speilrefleks). Men det var ikke dagskurs, gikk over 4-5 ganger tror jeg, med tre timer hver gang på kveldstid. Kursholderen var Terje Skaare fra Oslo Kamera Klubb (ja, de skriver det slik).

Det var i Oslo, mener de hadde det på Tøyen et sted.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-16, 14:35   #4
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det (halv)dagskurs i foto for nybegynnere?

Jeg vil og anbefale noe som går over tid. Jeg gikk hos folkeuniversitetet. Har tilsammen gått i 20-25 uker tror jeg. Men da hadde vi veldig høyt nivå på slutten de fleste gikk Første, kanskje andre kurs. Jeg gikk 4 og har forsatt kontakt med fotografen.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no