Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hvilken realityserie vil du delta i?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Se resultatene: Min ønske realityserie
Farmen 16 23,53%
71 grader nord 19 27,94%
Robinson 5 7,35%
Jakten på kjærligheten 1 1,47%
Paradise hotell 3 4,41%
The Amazing Race 19 27,94%
Andre... spesifiser 5 7,35%
Deltakere: 68. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-13, 21:54   #1
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Hvilken realityserie vil du delta i?

I som at du SKAL delta i en, du har ikke noe valg!
Og hvorfor velger du denne?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 21:55   #2
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.405
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken realityserie vil du delta i?

Og da er kanskje ikke Sinnasnekker'n god nok?

Nei, det måtte blitt Paradise Hotel. Hvis jeg ikke var arbeidsledig og spolerte alle muligheter for jobb, da.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 21:58   #3
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken realityserie vil du delta i?

Amazing Race eller 71 grader nord. Da har jeg i hvertfall noe annet å konsentrere meg om enn intriger og begjær. Det går nesten an å late som det dreier seg om noe annet enn tv.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 21:58   #4
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken realityserie vil du delta i?

Jeg velger Farmen, jeg syntes de får så utrolig mange kule oppdrag, jeg vil og lære!!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 21:58   #5
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken realityserie vil du delta i?

71 grader nord. Fordi jeg vil utfordre meg selv.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 21:59   #6
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.514
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken realityserie vil du delta i?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Og da er kanskje ikke Sinnasnekker'n god nok?

Nei, det måtte blitt Paradise Hotel. Hvis jeg ikke var arbeidsledig og spolerte alle muligheter for jobb, da.

Ha ha, jeg tenkte også Sinnasnekkern.

Amazing Race, er ikke det sånn gøy reise-greie, da? Det måtte nok bli den, men jeg har aldri sett den så det kan jo være skummelt.

Ellers hadde jeg sikkert klart å ligge en uke på solseng i Paradise Hotell mens jeg ventet på å bli stemt ut.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 22:00   #7
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken realityserie vil du delta i?

Definitivt Sinnasnekker'n. :Vil ha mer plass: Hadde det ikke vært for mannen som blånekter hadde søknaden vært sendt for lenge siden.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 22:00   #8
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.801
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken realityserie vil du delta i?

Amazing race eller 71 grader. Hvis jeg må. Men helst ikke.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 22:01   #9
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken realityserie vil du delta i?

Jeg stemte Amazing Race, men står i grunn likt mellom det og farmen.

Amazing race fordi det ser veldig spennende ut, man får oppleve mye og mange steder, og det er ryddig med tanke på kropp og sex.

Farmen er også et konsept jeg liker. Spennende oppdrag, leve slik de gjorde i gamledager, dyr og natur. Også her relativt ryddig med tanke på kropp og sex.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 22:02   #10
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken realityserie vil du delta i?

Huff og huff, vil ikke. Men hvis jeg må så blir det Farmen.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 22:09   #11
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.124
Blogginnlegg: 40
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken realityserie vil du delta i?

Hva som helst, for jeg skulle lett sørga for å bli utstemt først uansett.

Eller, ikke Hva Som Helst, da. Farmen kanskje.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 22:09   #12
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken realityserie vil du delta i?

The Amazing Race! Det er heseblesende, men hvis jeg tenker på den amerikanske versjonen så kan man faktisk vinne fine premier på hver etappe og ikke bare om man står igjen som vinner. Dessuten får man sett forskjellige land.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 22:21   #13
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.856
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken realityserie vil du delta i?

Ikke fillern, jeg vil ikke, jeg ser ikke engang på sånne serier, synes de er superdølle, men har fått med meg at det ihvertfall er mye sex på Paradise Hotel, så da får det vel bli den. Men da skal det ikke være sånne Paradise-Peter-typer der, altså. Jeg tenker vi sier Ashton Kutcher. Bare han. Og jeg. På hotell i paradiset.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 22:21   #14
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken realityserie vil du delta i?

71 grader nord! Det hadde jeg meldt meg på hadde det ikke vært for TV-kameraene.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 22:30   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken realityserie vil du delta i?

Jeg hadde rocka Robinson, (sier hun uten å ha sett mer enn kanskje tre episoder totalt ever), men skulle jeg valgt en jeg måtte vært med på og det kunne vært litt gøy samtidig hadde det blitt Amazing Race med Mannen. Vi hadde kicked ass.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 22:31   #16
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.897
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken realityserie vil du delta i?

Amazing race! Vi har hatt amazing race bursdag, så jeg har litt erfaring.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 22:37   #17
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken realityserie vil du delta i?

71 grader nord liker jeg å se på, men ikke søren om jeg hadde meldt meg på det. Har høydeskrekk de luxe, og hadde sannsynligvis endt opp som en kvinnelig versjon av Tommy Steine.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 22:46   #18
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken realityserie vil du delta i?

Master Chef.

Ikke det at jeg kan lage mat, men det kan jo ikke de som er med nå heller.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 22:46   #19
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken realityserie vil du delta i?

Farmen eller 71 grader nord, hvis jeg slapp unna TV-kameraer og de andre idiotene.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-13, 22:56   #20
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken realityserie vil du delta i?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Farmen eller 71 grader nord, hvis jeg slapp unna TV-kameraer og de andre idiotene.

Ja omtrent noe slik. Men så er jeg mest glad i sol og varme, så jeg stemte Robinson jeg! Luksusdyret i meg sier Paradise hotell, men det har jeg aldri sett på, men har skjønt at det dreier seg mest om fyll og sex med ukjente så der røk jeg ut med en gang gitt. Eller bare meg og mannen på Paradise, uten kameraer, det hadde vært topp!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no