Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Mimretråd om 80-tallet!

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-06, 22:19   #81
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mimretråd om 80-tallet!

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.


Og haremsbukser!...huff, så mye man kommer på!

Jeg sydde min selv av et hvitt laken

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 22:28   #82
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimretråd om 80-tallet!

Dette var 80-tallets heftigste leppestift i vår gjeng:



Så ut som vi hadde hjertefeil hele gjengen.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 22:30   #83
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mimretråd om 80-tallet!

ååå nå kom jeg på Dolly sminke. Noen som husker de leppestiftene .. ?+
Jeg hadde en som var i fargen : lillasølv

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 08:21   #84
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimretråd om 80-tallet!

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

ååå nå kom jeg på Dolly sminke. Noen som husker de leppestiftene .. ?+
Jeg hadde en som var i fargen : lillasølv

Den hadde jeg også - Og en hvit perlemorleppestift fra Max factor...Gule tenner - here I come!....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 10:54   #85
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mimretråd om 80-tallet!

Tror jeg har fortrengt hele 80-tallet.

Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 13:23   #86
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mimretråd om 80-tallet!

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Vedlegg 1244

Ben "^3" Murphy

Den der fikk eldstemann i bursdagsgave nå i oktober! Går aldri av moten.

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 13:24   #87
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mimretråd om 80-tallet!

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ååå, men husker dere Peach Canei, da? Og Pinsang Ambon?

O Yes!
Det var vel omtrent kun det vi drakk!

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 14:37   #88
kunstnerspiren
Til tider frustrert...
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 398
kunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populær
Standard

Sv: Mimretråd om 80-tallet!

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Tror jeg har fortrengt hele 80-tallet.

Men leser du denne tråden så tenker jeg du kommer på litt av hvert! Her er det sååå mye bra at jeg blir helt rørt! *lengte litt tilbake*

__________________
kunstnerspiren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 15:32   #89
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimretråd om 80-tallet!

Peach Canei og Pisang hadde jeg fortrengt trodde jeg. Det er nittitallsminne for min del.

Fra åttitallet husker jeg harembukser, storskjorter, steinvaska dongeri med hvite felt over låret og i sida. Jeg husker mot slutten av åttitallet at Shatoo ble populære. Dolly og debbie sminke. Date deodorant.
Jeg husker at jeg ble veldig flau da venninna mi meldte meg inn i Klikk Libresse. Hun fikk da en Date- deodorant i vervepremie.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 20:03   #90
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mimretråd om 80-tallet!

Jeg hadde en helt herrliig knallblå skinnjakke og bukse, utrolig stilig. Hadde også trang svart skinnbukse. Husker at rosa og rød var veldig in også.
Ellers grøsser jeg veldig av minnet om de blekrosa leppestiftene med blåskimmer...
Mamma har spart på flere av Dynastiet-kjolene våre, skulderputer og lag på lag-skjørt.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 20:57   #91
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mimretråd om 80-tallet!

Opprinnelig lagt inn av kunstnerspiren, her.

Men leser du denne tråden så tenker jeg du kommer på litt av hvert! Her er det sååå mye bra at jeg blir helt rørt! *lengte litt tilbake*

Stooor fare for det ja.

Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 21:09   #92
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimretråd om 80-tallet!

Jeg tror 80-tallets lykkeligste øyeblikk var da jeg i 1988 kunne spasere ut av en butikk i Nedre Slottsgate som den heldige eier av ei svart skinnbukse. Da hadde jeg grått, tryglet og bedt min mor i flerfoldige måneder. Ervervelsen av rosa skinnjakke rangerer nesten like høyt på skalaen (for ikke å snakke om anskaffelsen av rosa slalåmski, rosa kassettspiller, rosa kamera og rosa dunjakke - og dermed har jeg avslørt min identitet for alle som måtte ha kjent meg på 80-tallet).

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 22:40   #93
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mimretråd om 80-tallet!

Jeg husker at det var veldig stas at han ene i Shatoo var tremenningen min, og at en annen slektning hadde nær kontakt med Aha. Uten at jeg hørte noe særlig på musikken av den grunn. Også husker jeg kreppetenger. Resten har jeg nok fortrengt.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 22:53   #94
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimretråd om 80-tallet!

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg husker at det var veldig stas at han ene i Shatoo var tremenningen min

Åh, din heldiggris! Jeg var en smule forelska i Dag Brandt (og hadde en svart dag den gangen det, mange år seinere, kom meg for øre at gutten var homo).

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 22:55   #95
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimretråd om 80-tallet!

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg husker at det var veldig stas at han ene i Shatoo var tremenningen min, og at en annen slektning hadde nær kontakt med Aha. Uten at jeg hørte noe særlig på musikken av den grunn. Også husker jeg kreppetenger. Resten har jeg nok fortrengt.

Det var ikke han med den enorme lysluggen vel? Han hadde jeg nemlig plakat av i taket på rommet mitt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 12:45   #96
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mimretråd om 80-tallet!

Punky, Labbetuss og Portveien...
Jada, jeg er fortsatt ung.

Men hadde ei storesøster som hadde dilla på lilla. Mye lekkert der.


Venter på mimretråd fra 90'tallet, der har jeg mer å være flau for.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 14:48   #97
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimretråd om 80-tallet!

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Venter på mimretråd fra 90'tallet, der har jeg mer å være flau for.

Jeg forbinder ingenting med 90-tallet jeg. Det var et kjønnsløst tiår med mye oppgulp av gamle ting. Alle forutgående tiår i det forrige århundre var så tydelige i sitt uttrykk, men 90-tallet er helt uten egen identitet synes jeg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 15:11   #98
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mimretråd om 80-tallet!

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg forbinder ingenting med 90-tallet jeg. Det var et kjønnsløst tiår med mye oppgulp av gamle ting. Alle forutgående tiår i det forrige århundre var så tydelige i sitt uttrykk, men 90-tallet er helt uten egen identitet synes jeg.

Det er da en ting som er fra 90-tallet og som allerede er tilbake i motebildet nå, og der grungen...

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 21:34   #99
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mimretråd om 80-tallet!

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg forbinder ingenting med 90-tallet jeg. Det var et kjønnsløst tiår med mye oppgulp av gamle ting.

90-tallet var tiåret der ironien inntok populærkulturen (det var ikke oppgulp, selv om det kan virke sånn nå), og hedonsimen tok tak i alle i større grad enn både på 20 og 60-tallet. Mobiltelefonen er 90-tallets symbol. Time Magazine kåret "You" til person of the year 2006. Grunnlaget for dette ble lagt på 90-tallet. Jeg er sikker på at dette gjenspeiles i klesmoter og denslags som er like tydelig som 80-tallets stil, men det har jeg mindre greie på (og er dessuten for gammel).

Ben "Sex and The City" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 22:12   #100
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mimretråd om 80-tallet!

Jeg husker ikke all verden fra det glade 80 tall jeg da, men.

En ting jeg husker er at jeg ofte hadde dressbukse og dressjakke med propelle i halsen i matchende farge, da jeg ble kledd i finstasen. Var det veldig vanlig?

Her er et glitrende eksempel av meg, med en strikkejakke i tillegg i ikke fullt like matchende farge.
***

Sånne tepper, som det vi sitter på, var vel også veldig populære å ha under stuebordet da, eller?

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica

Sist redigert av Vanilja : 27-12-06 kl 22:08. Årsak: Fjernet bildet
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no