Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Syns du jacuzzi er stas?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-20, 18:51   #61
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Og så blir man våt. Man må tørke seg, ta på ny deo og la den tørke. Og kle på seg. Stress, stress og stress.

Og man må kreme seg inn igjen på nytt.

Husker kjæresten og jeg som 18-åringer skulle passe kattene til tanta hans. De hadde jacuzzi i hagen og vi fikk flere ark med beskrivelser for helga vi skulle være der. Den ene regelen var: DET ER IKKE LOV Å HA SEX I JACUZZIEN.

Særlig. 18 år og endelig foreldrefri.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 18:52   #62
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Vi hadde jacuzzi I gamlehuset. Jeg brukte det 4-5 ganger for syns skyld og venninner som ville ha chamois og dampbad. Det kommer ingen jacuzzi i nyhuset. Mannen brukte det flere ganger, men det var mest som varmebas med kompiser og øl om vinteren.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 18:54   #63
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Mine skader ble dessverre ikke tatt alvorlig på sykehuset jeg fødte på. Så jeg ble operert ved et annet sykehus først en uke etterpå. De var helt sjokkert over det som hadde skjedd. Så ble jeg operert igjen etter 2 1/2 år. Fortsatt er det ikke bra. Og vil heller aldri bli det dessverre. Poden er 15 år nå. Så jeg har jo slitt med det i mange år.

Så utrolig kjipt. Jeg var på operasjonsstua 10 minutter etter fødsel og det var nokså traumatisk, men resultatet ble bra når arrvevet sluttet å gjøre vondt et halvt års tid etterpå.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 19:41   #64
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Vi kjøpte i mai under Corona og delvis lockdown. Jeg var nok ikke like gira som gubben. Mannen dog elsker å bade så vi kjøpte sånn oppblåsbar fra mspa. Han tømmer vann 1 gang i mnd. Hiver oppi noe greier før vi bader. Bruker det ca 2-3 ganger i uken men gubben må først oppi. 42 gr er for varmt for meg. 39,5 er passelig. Og så deler vi kanskje en cava hvis det er helg og løser oss noen hverdagsproblemer. Gubben sin rygg og skuldre funker bedre etter et bad.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 19:48   #65
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Hadde aldri skaffet meg det selv, og syns ikke det er så kjempegøy. Liker å bade, men heller i badekar eller sjø. Og ikke stappet sammen med masse andre folk.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 21:04   #66
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Jeg ELSKER tanken på å ha en slik. Sitte der på kalde kvelder med stearinlys og noe godt i glasset.
Men realiteten er at det sannsynligvis aldri ville bli brukt. Jeg er VIRKELIG redd bakteriene i slike, jeg er ikke typen til å sitte rolig med noe godt i glasset uten jaccuzi og blir det neppe med. Og jeg vil heller rive av med en arm og spise den etterpå enn å sitte i noe slikt med naboer og venner.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 21:05   #67
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Og man må kreme seg inn igjen på nytt.

Husker kjæresten og jeg som 18-åringer skulle passe kattene til tanta hans. De hadde jacuzzi i hagen og vi fikk flere ark med beskrivelser for helga vi skulle være der. Den ene regelen var: DET ER IKKE LOV Å HA SEX I JACUZZIEN.

Særlig. 18 år og endelig foreldrefri.

Hva er vitsen med å ha en slik da liksom?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 22:10   #68
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Jeg kjeder vettet av meg etter to-tre minutter, og så blir jeg kvalm av varmen og boblene, så jacuzzi er ikke noe salgstriks for min del.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 22:33   #69
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Så leit, Boppy! Jeg ønsker meg for øvrig også spyledo.

Min eksmann har det og den ble kjøpt da han fikk kreftdiagnosen. Han er glad han hadde den, mye lettere når man er dårlig og uten krefter.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 23:23   #70
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Liker ikke. Synes det er kjedelig og meningsløst. Men jeg hater å bade i badekar også da, så jeg mangler vel forutsetningene for å sette pris på jacuzzi.

Bidé derimot. DET liker jeg. Jeg har fått nytt bad i år og der er det satt inn en ny bidé.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-20, 23:46   #71
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Jeg skjønner ikke helt koblingen mellom jacuzzi og bidet? Liker du å slappe av i varmt, boblende vann? Nei, økseskaft, jeg liker å vaske meg med rennende vann etter dobesøk.

Nå har jeg ikke helt skjønt greia med bidet heller da. Jeg ser hva dere skriver, altså, jeg har bare ikke kommet på at jeg har trengt det noen gang. Annet enn til å vaske svette føtter i i utlandet. Er bidet noe som trenger litt tilvenning, kanskje? Eventuelt for å dekke behov jeg ikke føler jeg har.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-20, 00:06   #72
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Nå har jeg ikke helt skjønt greia med bidet heller da. Jeg ser hva dere skriver, altså, jeg har bare ikke kommet på at jeg har trengt det noen gang. Annet enn til å vaske svette føtter i i utlandet. Er bidet noe som trenger litt tilvenning, kanskje? Eventuelt for å dekke behov jeg ikke føler jeg har.

Jeg har vokst opp med bide (utlandet) og vi brukte det kun til å vaske føttene der også.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-20, 00:14   #73
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

I svigerfamilien min har man brukt bidéen til Barbiebasseng mellom slagene. Perfekt størrelse .

Forøvrig har ikke bidé noe som helst med jacuzzi å gjøre men tror det henger sammen i tankegangen om en «viss» type folk. Badstu og jacuzzi går hånd i hånd med bidet lzm.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-20, 00:20   #74
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Jeg har jo forsåvidt vokst opp med badebasseng også, så det passer.

Men med rundt 30 grader i snitt året rundt hadde vi ikke badstu da. Det hadde vi derimot i huset vi flyttet inn i når vi flyttet tilbake til Norge når jeg tenker meg om.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-20, 00:23   #75
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Etter å ha hørt jacuzzi omtalt som «kjerringkoker» datt attraktiviteten gitt.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-20, 00:59   #76
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Vi kjøpte massasjebad med bobler og sånt i sommer og jeg ELSKER det. Grei størrelse, 7 plasser.
Da kan jeg, lillegutt og to av hans assistenter sitte oppi uten jeg fysisk er nær noen av dem og det føles slett ikke kleint. Ellers tillater jo ikke corona akkurat noe hæla i taket-partaj uansett. Ikke at jeg egentlig ville hatt det heller. Dette er for oss.

Vi har en vanlgivis en ukentlig helg-prate-med-vin jeg og sambo oppi der, men oftest hopper jeg nok oppi etter en treningsøkt eller rett etter endt arbeidsdag. Da sitter jeg der helt alene og slapper av og glor på en serie eller film eller hører på podkast og soner helt ut. SÅ deilig. Noen ganger står massasjedysene+boblene på - noen ganger ikke. Vi er oppi 3-4 ganger per uke alle 3, men ikke nødvendigvis samtidig.

Det kjører renseprogram flere ganger daglig, vi har oppi kjemikalier + renser filter hver uke, og bytter vann noen ganger i året (Dvs en gang siden juli). Filteret er ikke voldsomt skittent eller ekkelt eller noe når vi tar det ut for rens.

Alle dusjer+vasker seg før og etter.

ELSKER det! Og det er helt fritt for innsyn, som også er herlig. Jeg synes ikke det er styrete.


Sist redigert av m^2 : 12-11-20 kl 01:04.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-20, 05:04   #77
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg skjønner ikke helt koblingen mellom jacuzzi og bidet? Liker du å slappe av i varmt, boblende vann? Nei, økseskaft, jeg liker å vaske meg med rennende vann etter dobesøk.

Det var jeg som listet opp de to tingene jeg ønsket meg minst i et hjem. Helt normal kobling i min hjerne.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-20, 06:29   #78
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Nei, jeg liker ikke SPA heller.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-20, 06:33   #79
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Nei. Jeg liker godt å svømme, men å bare sitte i vann? Forstår ikke hva som skal være så stas med det.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-20, 08:39   #80
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Syns du jacuzzi er stas?

Jeg har lite erfaring, men syns badekar er kjedelig og varmt.
Jeg har allikevel en slags romantisk oppfatning av jacuzzi under stjernene med kjæresten og rødvin.
Blir neppe noe vi kommer til å investere i.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no