Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

"Smart" telefon

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-13, 10:59   #121
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Smart" telefon

Jeg er en slik som gjerne snakker med fremmede, men fremmede er gjerne litt skeptiske til meg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 11:03   #122
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Smart" telefon

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er en slik som gjerne snakker med fremmede, men fremmede er gjerne litt skeptiske til meg.

Høres kjent ut. tenk så hyggelig vi ville hatt det hvis vi møttes på bussen!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 11:35   #123
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Smart" telefon

Fremmede elsker å snakke med meg

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 12:11   #124
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Smart" telefon

Bare fremmede? Ikke de som kjenner deg?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 12:20   #125
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Smart" telefon

Det er særdeles sjelden fremmede snakker til meg på tog og t-bane. Kanskje det er fordi jeg ser så skummel ut der jeg sitter med den übersmarte iPhonen min og leser bok, sjekker FB, leser epost og betaler regninger?

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 12:22   #126
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Smart" telefon

Jeg pleier å høre på musikk på bussen, men når noen setter seg vedsiden av meg tar jeg ut ørepluggene for å være mottakelig for konversasjon.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 12:30   #127
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Smart" telefon

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg pleier å høre på musikk på bussen, men når noen setter seg vedsiden av meg tar jeg ut ørepluggene for å være mottakelig for konversasjon.

Jeg gjør motsatt, hvis jeg da ikke allerede har ørepluggene godt plassert i ørene. Turen til og fra jobb er min alenetid, det er da jeg får slappet av, kanskje tatt meg en liten lur eller lest i boken min. Med mindre jeg treffer kjentsfolk, da hender det jeg er sosial. Men aldri med fremmende.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 12:37   #128
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Smart" telefon

Jeg er ikke fullt så åpen som jeg høres ut.
Jeg liker musikk. Og bok. Og egne tanker. Hvis den som har satt seg sammen meg ikke sier noe i løpet av de første 20 sekundene, så går jeg tilbake til min egen verden.
Jeg tar sjelden initiativet til å snakke selv, siden folk flest er skeptiske til fremmede som smiler og prater og sånn. :snålinger:

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 13:00   #129
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Smart" telefon

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Kanskje det er fordi jeg ser så skummel ut der jeg sitter med den übersmarte iPhonen min og leser bok, sjekker FB, leser epost og betaler regninger?

Pfft, betale regninger er bare sååå 2009. Har dere ikke autotrekk på alt?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-13, 13:25   #130
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Smart" telefon

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Pfft, betale regninger er bare sååå 2009. Har dere ikke autotrekk på alt?

Nei, gud forby, man vil da ha kontroll på hvor mye som går ut, i hvert fall på regninger som varierer fra måned til måned. Alt som er likt fra måned til måned går selvsagt på autotrekk, sånn som Satsmedlemsskap (der kom jeg på enda en ting jeg bruker iPhonen til: booke timer på Sats), huslån, SOS Barnebyer og sånt.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-13, 21:48   #131
andreas84
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 15
andreas84 er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: "Smart" telefon

"a, oi! Det er jo en vektforskjell på hele 41 gram der. Lurer på hvor mange minutter man shaver av mila om man løper med min vs din telefon."

Jeg slipper da å feste mobilen min til skuldra på hver treningsøkt. Slipper redselen for å ødelegge den. Om det skulle regne, eller andre årsaker skulle ødelegge mobil/mp3 spiller, er det da billigere, og mer miljøvennlig å bytte ut en mp3 spiller til 400,-
Det er ikke skjelden jeg hører folk banne over at de mister mobilene sine i bakken.

"Jeg skjønner at du må ha et godt og innholdsrikt liv som klarer å bli så engasjert i hvilke telefoner folk velger.
Og jeg er enig med røkla; Hvorfor kjøpe flere dingser når man har en dings som fungerer? Det er mer miljøvennlig med bare en.
"


Så nå går vi til personlig angrep? Det er vel ting du blir engasjert over også?
Jeg kan nevne flere ting som engasjerer meg, blandt annet pels-industri, mat-industrien, utviklingen av film og tv, m.fl.
Jeg ser du drar frem miljø argumentet. Hvor miljøvennlig er nå egentlig disse smart-telefonene? De jeg kjenner bytter disse ut i flust.

"Men så slipper jeg også å betale for kalkulator, 7. sans, vekkerklokke, kamera og GPS, så jeg betviler på det sterkeste at min 5000,- kr mobil egentlig har blitt så mye dyrere enn din 300,- ++++ mobil."

kalkulator, vekkerklokke, kamera har da også både min gamle og nye mobil. Mener du at min mobil + disse du nevner kommer på lik pris som din mobil til 5k?

andreas84 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-13, 21:57   #132
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Smart" telefon

Ser du krysset nederst i høyre hjørne av innleggene du ønsker å sitere? Trykk på dem så de blir røde, og når du til slutt trykker på "skriv svar"-knappen så dukker de automagisk opp i innlegget ditt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-13, 21:59   #133
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Smart" telefon

Er det lov å tipse deg om multisitat-knappen, Andreas84?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-13, 22:01   #134
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Smart" telefon

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.


Men Andreas, ser du begge sidene i slike saker, eller ønsker du bare å fronte ditt syn og få fram at du syns at vi andre er litt dumme?

Dette spurte kirsebær deg om og det lurer jeg også på. Er du her fordi du vil vite hvorfor folk velger smart-telefoner, eller bare for å fortelle oss hvor dumme vi er som liker å ha en hel liten datamaskin med hele internetten i lommen til en hver tid?*

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-13, 22:05   #135
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Smart" telefon

Jeg kan ikke helt se forskjellen på å jogge med en dyr mp3-spiller i lomma (eller rundt armen) og å jogge med en dyr telefon i lomma (eller rundt armen). Men det er kanskje fordi jeg ikke jogger?

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-13, 22:57   #136
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Smart" telefon

Jeg digger at jeg kan ha med meg den lille datamaskinen min over alt. Og så kan jeg til og med sjekke når jeg får mensen neste gang. DET er praktisk det. Jeg vil ikke bytte ut iPhonen min med noe annet enn evt en ny iPhone. (Men ja jeg er enig i at de er dyre.)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-13, 17:54   #137
andreas84
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 15
andreas84 er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: "Smart" telefon

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

...Er du her fordi du vil vite hvorfor folk velger smart-telefoner, eller bare for å fortelle oss hvor dumme vi er...

"Smart" telefoner er som keiserens nye klær. Men denne gangen har det gått så langt, at når noen roper det ut, er folkemassen så hjernevasket at de, i forsvarsmodus, hakker løs på den som tør å si det slik det er.

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Jeg kan ikke helt se forskjellen på å jogge med en dyr mp3-spiller i lomma (eller rundt armen) og å jogge med en dyr telefon i lomma (eller rundt armen). Men det er kanskje fordi jeg ikke jogger?

Sansa koster 350,- En veldig god mp3 spiller.

Hvis dere fortsatt er uenige i mine argumenter, er denne linken for dere:


(Kilde: youtube.com)

andreas84 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-13, 17:56   #138
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Smart" telefon

Noen av oss har nok et veldig avslappet forhold til det å være uenig i dine "argumenter".

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-13, 18:07   #139
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Smart" telefon

Opprinnelig lagt inn av andreas84, her.

"Smart" telefoner er som keiserens nye klær. Men denne gangen har det gått så langt, at når noen roper det ut, er folkemassen så hjernevasket at de, i forsvarsmodus, hakker løs på den som tør å si det slik det er.



Sansa koster 350,- En veldig god mp3 spiller.

Hvis dere fortsatt er uenige i mine argumenter, er denne linken for dere:


(Kilde: youtube.com)

Heh. De gangene (og det er ganske ofte) jeg mener noe annet enn det store flertall så tenker jeg at jeg er sær. Men kanskje jeg skal vurdere det sånn at det er alle de andre som er hjernevasket.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-13, 19:15   #140
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Smart" telefon

Opprinnelig lagt inn av andreas84, her.

"Smart" telefoner er som keiserens nye klær. Men denne gangen har det gått så langt, at når noen roper det ut, er folkemassen så hjernevasket at de, i forsvarsmodus, hakker løs på den som tør å si det slik det er.

Sansa koster 350,- En veldig god mp3 spiller.

For det første så synes jeg det er helt vannvittig arrogant å mene at alle som ikke er enig med deg er hjernevasket og uten evne til å tenke selv, så allerede der mister du all troverdighet i mine øyne, for det andre så svarer du bare på halvparten av argumentene som kommer imot påstanden din.

Som sagt: Jada, det kan godt hende at Sansa til 350 kr er en flott mp3-spiller, men den støtter ikke Spotify, så da måtte man kjøpt all musikken i tillegg til mp3-spilleren. Da blir det for det første ikke så billig lenger, og for det andre iallefall ikke miljøvennlig. Tekniske duppeditter er vel noe av det mest miljø uvennlige kjøper hvis jeg husker riktig (jeg gidder ikke bruke tid på å Google det så lenge diskusjonen er på det nivået den er!), og da er det helt tullete å skulle kjøpe to dingser istedenfor en når jeg klarer meg helt fint (og bedre) med bare den ene.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no