Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvordan syns du at regjeringen har håndtert koronakrisen?
Terningkast 1 3 2,68%
Terningkast 2 4 3,57%
Terningkast 3 17 15,18%
Terningkast 4 25 22,32%
Terningkast 5 56 50,00%
Terningkast 6 7 6,25%
Deltakere: 112. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-21, 17:00   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisen

Hvordan synd du at regjeringen har håndtert koronakrisen? Sammenligne gjerne med andre land.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 17:06   #2
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisen

Det er SVÆRT varierende fra departement til departement, ass.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 17:07   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisen

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er SVÆRT varierende fra departement til departement, ass.

Du får ta et gjennomsnitt ut i fra viktigheten av departementent med tanke på korona. Eller noe slikt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 17:08   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisen

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Du får ta et gjennomsnitt ut i fra viktigheten av departementent med tanke på korona. Eller noe slikt.

Det er nesten ugreit å la Raja få trekke Sanner ned i søla, synes jeg. Snakk om urettferdig gruppearbeid, liksom.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 17:40   #5
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisen

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er nesten ugreit å la Raja få trekke Sanner ned i søla, synes jeg. Snakk om urettferdig gruppearbeid, liksom.

Tror Raja og Guri har jobbet i samme gruppe.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 17:14   #6
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisen

Det tror jeg ikke jeg kan gjøre meg opp en mening om før vi er ferdige med koronahelvefaensjævladrittvirusfaen...

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 17:25   #7
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisen

Det som er forvirrende er hvordan reglene tolkes lokalt og nasjonalt. På Romerike har det vært 40 endringer på lokale regler, Lillestrøm som er en kommune på Romerike og nabo til Oslo har de vært endret 8. Det syntes jeg har vært det mest slitsomme og forholde seg til.

Og som noen skrev i en annen tråd. Glidnkngen mellom de ulike kommunene. Lillestrøm, Lørenskog, Nittedal - disse 3 har hatt lokale regler, gjerne ulike, og her forflytter folk seg rundt. Hadde vært greit om lokalpolitikerne hadde forholdt seg til de nasjonale reglene lokalt. Og det er etterlyst i vår kommune i dag.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 17:27   #8
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisen

Jeg har for mye detaljkunnskap om de ulike departementene og tiltakene deres til at jeg kan gi ett terningkast. OG det Mave sa.

Men for å detaljere litt - jeg synes HOD og H-dir og FHI har vært bra - men det var en STOR skrape i lakken når jeg fikk vite om NHO-lobbyingen og resultatene av dem.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 17:39   #9
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisen

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Men for å detaljere litt - jeg synes HOD og H-dir og FHI har vært bra - men det var en STOR skrape i lakken når jeg fikk vite om NHO-lobbyingen og resultatene av dem.

Ja, dette!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 17:53   #10
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisen

Sånn i det store og det hele så bøyer jeg meg i støvet for alle som har jobbet ræva av seg gjennom denne pandemien, og jeg er ufattelig glad for at ikke jeg sitter i regjering eller i en posisjon der jeg skal bestemme over noe som helst annet enn meg, egen familie og arbeidsplass.

Om jeg er enig i alt som er gjort? Nei. Tror jeg alt har vært riktig? Nei. Tror jeg man har gjort det beste man kunne? Stort sett, ja.

I etterpåklokskapens lys er det sikkert mye som kunne vært gjort annerledes og bedre. Men også ufattelig mye verre (ref Sverige, USA, England osv).

Men fy søren jeg er takknemlig for å bo i Norge! Selv om jeg bekymret for barn og unge, jeg som alle andre, så tror jeg likevel Norge er et av de bedre stedene å være ung i, i dag.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 18:10   #11
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisen

Har trillet 4 på terningen. Jeg synes i det store og hele at de har gjort mye bra i en krevende og vanskelig situasjon, noen vurderinger kan man selvsagt undres litt over både underveis og i ettertid. Til tross for at jeg stort sett er politisk uenig med regjeringen.

Sammenlignet med andre land, så er vi gjerne både et greit land å lede og har gode forutsetninger for å håndtere kriser. Selv om det begynner å røyne på.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 19:08   #12
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisen

Jeg ga også en firer.
Jeg synes mye har vært veldig bra, men noen har ikke bidratt med sitt beste i gruppa, nei.
Jeg synes vi er flinke til å skjerme helsevesenet - og det er bra. Mange som jobber i helse er veldig,veldig slitne nå. Det er fint for dem - og for oss - at vi ikke har fullt trøkk i sykehusene nå. Men jeg bekymret for de sykehjemmene som er rammet. De har skikkelig tøffe hverdager.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 19:18   #13
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.933
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisen

Jeg ga en treer. Om styringen for kultursektoren og NHOs frikort hadde vært gjennomgående for all håndteringen ville det blitt 1.

Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 19:38   #14
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisen

Jeg er misfornøyd med hvor treigt man har åpnet opp igjen skoler og trening for barn og ungdom. Det stenges alltid ned på en times varsel omtrent og så brukes det måneder på å åpne opp igjen. Dermed blir elever gående med hjemmeundervisning i lange, lange perioder. Kjapp stenging når nødvendig og like kjapp åpning når utbruddet er over, bør være en selvfølge når man skal prioritere denne gruppen.

Det samme gjelder en god del andre sektorer. Altfor lite var lov i sommer da det knapt var smitte i landet. Man skulle utnyttet pausen mye bedre, alle visste jo det ville komme en ny runde utpå høsten.

Ellers er jeg svært fornøyd med veldig mange av tiltakene, kommunikasjonen og evnen til å ta til vett når de har gjort feil - i en dal av tilfellene.

Jeg er svært misfornøyd med vaksinestrategien.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 19:57   #15
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisen

Lokalt. 6.

Nasjonalt. Usikker. Noen dager mer fornøyd en andre. Noe er bra, andre ting er helt rævva.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 20:18   #16
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisen

Jeg ga en sekser, men mente å gi en femmer. Jeg syns så godt som alt på helsesiden har vært fantastisk (sett fra menigmannståsted): informasjonen har vært fremragende, tiltakene har fremstått som overveiende fornuftige, og de har vært utrolug flinke til å trygge befolkningen når det trengtes, samtidig som de har synliggjort alvoret når det har vært det viktigste. Terningkast 6! De har selvsagt hatt fremragende støtte i FHI og Helsedirektoratet da. Det er vel ikke regjeringen, så kanskje Helsemyndighetene er det jeg mener å appludere, først og fremst.

Også har vi en kulturminister og en minister for høyere utdanning som du kan få veldig, veldig billig for meg. Makan!!

Også bor jeg i en kommune som også har gjort veldig mye riktig, syns jeg. Stor tommel opp for kommuneledelsen i Trondheim når det angår koronahåndtering.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 20:26   #17
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisen

Jeg har tillit til at de gjør så godt de kan, og det synes jeg de gjør ganske bra, så det ble en fin score fra meg. Det er selvsagt noen avgjørelser som virker merkelige, men totalen er bra, synes jeg.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 20:27   #18
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisen

Ga 5. Jeg er i det store og hele fornøyd.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 20:52   #19
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisen

En svak firer fra meg. Jeg synes stort sett de har håndtert den bra. Veldig uforståelig at tvungen testing på grensen ikke ble innført mye tidligere. Synes også det tok alt for lang tid å åpne skolene ifjor og at man generelt har gått litt vel langt for å være på den trygge siden (samtidig som man har tillatt omtrent fri flyt av arbeidsinnvandring). Som de fleste sikkert har fått med seg , er jeg sterkt uenig i håndteringen av treningssenter (og andre treningstilbud som kan utføres med avstand++).

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 21:15   #20
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan syns du regjeringen har håndtert koronakrisen

Jeg er ikke fornøyd med hvordan de håndterer skolen. I motsetning til andre her som jobber i skolen så synes jeg de tar alt for lett på den sausen av ungdom vi har på ungdomsskolen. Det er helt på trynet å gå over til gult når kjøpesenter osv i samme kommune stenges. Jeg tviler på at de som styrer og steller har noen peil å hvordan det ser ut i bussene som frakter elevene våre til og fra skolen på samme tidspunkter hver dag. De har mye bedre plass på både kjøpesenter og treningssenter for å si det forsiktig.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no