Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Venneforespørsler jeg ikke har sendt … (FB)

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-23, 21:14   #1
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Venneforespørsler jeg ikke har sendt … (FB)

*poff*

__________________
2012, 2007 og 2004

Sist redigert av Appelsin : 12-05-23 kl 22:09.
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-23, 21:20   #2
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.460
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Venneforespørsler jeg ikke har sendt..(FB)

Hmm, så rart. Du er helt sikker på at ingen andre (f.eks eksmann) har passordet til din facebook?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-23, 21:26   #3
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.024
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Venneforespørsler jeg ikke har sendt..(FB)

Facebook er helt koko og på vennekjøret i dag. Det kan forklare det.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.

Sist redigert av Syrinx : 12-05-23 kl 21:45.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-05-23, 21:43   #4
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Venneforespørsler jeg ikke har sendt..(FB)

Det er visst en feil hos Facebook som gjør at det sendes venneforespørsel hvis man sjekk3r profilen til noen.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-23, 21:54   #5
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Venneforespørsler jeg ikke har sendt..(FB)

Jeg fikk dem opp som venneforslag i dag - kan det være nok? Hvor mange venneforespørsler kan jeg ha sendt da, tro?
:rabla: jeg må slutte å fikle med telefonen på bussen hjem..

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-23, 09:23   #6
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Venneforespørsler jeg ikke har sendt..(FB)

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Det er visst en feil hos Facebook som gjør at det sendes venneforespørsel hvis man sjekk3r profilen til noen.

Ja, og det finnes en egen tråd om dette.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-05-23, 10:05   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.963
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Venneforespørsler jeg ikke har sendt..(FB)

Jeg sendte nylig venneforespørsel til en av snuppas kompiser. Jeg hadde ikke en gang vært og sett på profilen hans. Så jeg tror facebook er litt koko for tiden.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-23, 10:36   #8
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Venneforespørsler jeg ikke har sendt..(FB)

FB har beklaget nå, ser jeg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-05-23, 13:18   #9
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Venneforespørsler jeg ikke har sendt..(FB)

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

FB har beklaget nå, ser jeg.

Det burde de jo.

Jeg har nok himlet litt over begrepet "stalking" brukt om å klikke på profilen til tolk - det er jo et relativt sterkt ord. I og med at man kan bestemme hva som ligger åpent, tenker jeg det er like mye forfølgelse som å slå opp i telefonkatalogen var. Jeg klikket på den ene, som hadde delt bilder koblet til barna mine. Den andre vet jeg ikke om.
Det ble uansett kleint i mitt tilfelle fordi to personer jeg ikke vil være venn med på FB takket ja til den automatisk utsendte forespørselen. Men ja, jeg fjernet dem, og bryr meg ikke om hva noen evt. måtte mene om det ene eller det andre.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-23, 14:06   #10
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Venneforespørsler jeg ikke har sendt … (FB)

Kan man se hvem man har sendt venneforespørsel til? Frykter jeg har sendt til flaut mange jeg ikke kjenner dersom FB automatisk sendte til de jeg hadde sett profilen til.
(Også forklarer nok dette den venneforespørselen jeg fikk fra en fyr jeg ikke kjenner, men som jeg har veldig mange felles venner med)

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-23, 14:32   #11
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.175
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Venneforespørsler jeg ikke har sendt … (FB)

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Kan man se hvem man har sendt venneforespørsel til? Frykter jeg har sendt til flaut mange jeg ikke kjenner dersom FB automatisk sendte til de jeg hadde sett profilen til.
(Også forklarer nok dette den venneforespørselen jeg fikk fra en fyr jeg ikke kjenner, men som jeg har veldig mange felles venner med)

I den andre tråden er det forklaring på hvordanmsn ser det.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-23, 14:34   #12
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.175
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Venneforespørsler jeg ikke har sendt..(FB)

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Det burde de jo.

Jeg har nok himlet litt over begrepet "stalking" brukt om å klikke på profilen til tolk - det er jo et relativt sterkt ord. I og med at man kan bestemme hva som ligger åpent, tenker jeg det er like mye forfølgelse som å slå opp i telefonkatalogen var. Jeg klikket på den ene, som hadde delt bilder koblet til barna mine. Den andre vet jeg ikke om.
Det ble uansett kleint i mitt tilfelle fordi to personer jeg ikke vil være venn med på FB takket ja til den automatisk utsendte forespørselen. Men ja, jeg fjernet dem, og bryr meg ikke om hva noen evt. måtte mene om det ene eller det andre.

Stalking er noe heeelt annet, ja. Jeg sier allikevel stalking om å søke opp folk av nysgjerrighet, men det er humoristisk ment.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no