Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva gjør man med slike dører?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-08, 10:01   #21
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.418
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man med slike dører?

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Jeg kan liksom ikke huske de dørene som så fæle, jeg... Det holder ikke bare å bytte ut dørhåndtakene, da?

Nå har vi slipt gulvet så da ser man dørene mer.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 10:47   #22
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva gjør man med slike dører?

jeg har nettopp spaklet våre 2 sånne dører, pusset.heftgrunn og malet.
Masse tid på spakkel å puss men nå er de hvite til jul. Resten av dørene i huset har vi byttet ut men disse to får vente.

Men dørhandtak til de får jeg ikke tak i

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 12:24   #23
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør man med slike dører?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Nå har vi slipt gulvet så da ser man dørene mer.

Ok, da kan det hende man ser det bedre. Da synes jeg du bare skal vaske og male, jeg - blir sikkert bra det!

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 09:43   #24
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør man med slike dører?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Det kan du si. Men huset er på grensen mellom å være passe attraktivt til å være attraktivt og det viktige nå er å få leietakere, gjør vi litt så kan vi kanskje ha mulighet for å få inn en bedrift som leier til ansatte og det er jo verdifullt. Det vi gjør får nok ikke opp leien så mye, men huset blir enklere å leie ut. Vi skal ikke beholde dørene etter at vi flytter tilbake.

Dørene tror jeg har fint lite å si. Leiemarkedet er et atraktivt marked i dag. Utleiers fordel pga. finnanskrisen. Tenker bare på å spare dere for unødvendig arbeid som jeg ikke tror de kommer til å merke seg.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 10:18   #25
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør man med slike dører?

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Dørene tror jeg har fint lite å si. Leiemarkedet er et atraktivt marked i dag. Utleiers fordel pga. finnanskrisen. Tenker bare på å spare dere for unødvendig arbeid som jeg ikke tror de kommer til å merke seg.

Tenker det samme. Jeg tror ikke det står og vipper på malte eller umalte dører i dagens leiemarked.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 10:50   #26
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.418
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør man med slike dører?

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Dørene tror jeg har fint lite å si. Leiemarkedet er et atraktivt marked i dag. Utleiers fordel pga. finnanskrisen. Tenker bare på å spare dere for unødvendig arbeid som jeg ikke tror de kommer til å merke seg.

Det er ikke sikkert at det er utleiers marked på litt dyrere objekter. De som er interessert i de objektene har som regel penger å kjøpe bolig i stedet (om de klarer å betale over 20.000 per måned).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no