Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Bilder av vår luksus-hjemmekino

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-07, 17:29   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bilder av vår luksus-hjemmekino

http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/cinemax

I wish.

Hadde jeg vunnet i lotto ...

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 17:44   #2
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bilder av vår luksus-hjemmekino

Ja det hadde vært noe ja.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 20:35   #3
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bilder av vår luksus-hjemmekino

Stilig. Det hadde virkelig vært noe ja.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 20:42   #4
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bilder av vår luksus-hjemmekino

Hvis det kan være en trøst så sier mannen min at interiøret i en slik kino går på bekostning av det tekniske. Selv om du sitter godt og det ser fancy ut, så er ikke nødvendigvis lyd og bildekvaliteten noe særlig god.

Vi har projektor selv og hjemmebygd surround og jeg synes det er en god investering. Blant annet så har vi filmkvelder med venner, og filmopplevelsen er en helt annen med en stor skjerm.

__________________
Tjo og hei


Sist redigert av Kanutte : 01-02-07 kl 20:42. Årsak: pinlig leif
Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 20:49   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder av vår luksus-hjemmekino

Opprinnelig lagt inn av Kanutte, her.

Hvis det kan være en trøst så sier mannen min at interiøret i en slik kino går på bekostning av det tekniske. Selv om du sitter godt og det ser fancy ut, så er ikke nødvendigvis lyd og bildekvaliteten noe særlig god.

Vi har projektor selv og hjemmebygd surround og jeg synes det er en god investering. Blant annet så har vi filmkvelder med venner, og filmopplevelsen er en helt annen med en stor skjerm.

Interiøret? Jeg fikk inntrykk av at personen hadde tenkt på det meste da han bygget kinoen, med lydisolasjon og diverse som skulle gjøre lyden best mulig? Og trenger bildekvaliteten være noe dårligere enn på et lerret i stua?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 20:56   #6
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bilder av vår luksus-hjemmekino

Tja, lyd og bildekvaliteten er jo avhengig av hvilke komponenter man bruker. Han la jo ut en liste over det han hadde brukt av utstyr, og det var ikke så skrekkelig superbra utstyr. Men bevares, han får sikkert en bra filmopplevelse. Poenget mitt (noe rotete) var at man kommer langt med godt utstyr i sin egen stue.

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 22:11   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bilder av vår luksus-hjemmekino

Opprinnelig lagt inn av Kanutte, her.

Tja, lyd og bildekvaliteten er jo avhengig av hvilke komponenter man bruker. Han la jo ut en liste over det han hadde brukt av utstyr, og det var ikke så skrekkelig superbra utstyr. Men bevares, han får sikkert en bra filmopplevelse. Poenget mitt (noe rotete) var at man kommer langt med godt utstyr i sin egen stue.

Ja, han skrev at han ville bygge kinoen først, så skulle han skifte ut utstyret litt etter litt.

Selv skulle jeg gjerne ønske meg et eget kinobygg, fy fader så digg!!!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no