Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor mye i dåpsgave til niese?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-15, 14:23   #41
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.901
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye i dåpsgave til niese?

Det praktiseres sikkert ulikt i familier, etter tradisjon og økonomi. Vi gir ikke så dyre gaver da vi er åtte søsken med stesøsken, og vi har 17 nieser og nevøer. I tillegg er familien spredt slik at vi har fort over 2500,- i reiseutgifter pr familie.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-15, 14:23   #42
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.888
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye i dåpsgave til niese?

Jeg skiller forøvring ikke på om jeg er fadder eller ikke når det gjelder nevøer og nieser.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-15, 14:33   #43
Ciela
Erfaren
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 962
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Sv: Hvor mye i dåpsgave til niese?

Vi gir en sølvskje til dåp og rundt 1000 kr til konfirmasjon.

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-15, 14:50   #44
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.914
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye i dåpsgave til niese?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg skiller forøvring ikke på om jeg er fadder eller ikke når det gjelder nevøer og nieser.


Ikke vi heller. Jeg synes faktisk det er litt rart, men ser at det er ganske vanlig.


Gir dere forresten det samme til stenevøer/-nieser? Jeg synes faktisk dette med gaver, og da spesielt relativt store pengesummer i forbindelse med konfirmasjon, 18-årsdag osv, til dem er litt vanskelig. Stebarna er mors barn fra tidligere ekteskap og hun og hennes nye mann (min svoger) har ett felles barn. Vi prøver å gjøre det så rettferdig som mulig for alle tre, men synes ikke noen løsning er optimal. Hvis vi gir mindre til hennes særkullsbarn blir det jo gjort forskjell på dem og lillebroren deres, på den annen side kan man si det blir urettferdig for lillebroren om stesøsknene får like mye i gaver fra hele sin stefars familie for de har jo da tre familier som gir, mens han "bare" har to.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-15, 15:05   #45
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.607
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye i dåpsgave til niese?

Jeg hadde ikke gjort noen forskjell på "stebarn" og det gjøres ikke hverken av min familie eller mannens familie. Vi tenker at verden ikke trenger å være rettferdig, og at barn som har skilte foreldre sikkert gjerne skulle byttet mindre/færre gaver mot at å slippe å ha to hjem.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-15, 15:14   #46
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye i dåpsgave til niese?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg hadde ikke gjort noen forskjell på "stebarn" og det gjøres ikke hverken av min familie eller mannens familie. Vi tenker at verden ikke trenger å være rettferdig, og at barn som har skilte foreldre sikkert gjerne skulle byttet mindre/færre gaver mot at å slippe å ha to hjem.

Det er jo ikke sikkert det alltid er så forferdelig for barn å ha to hjem at de alltid må kompenseres for dette med materielle ting, da.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-15, 15:24   #47
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.914
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye i dåpsgave til niese?

Vi gjør ikke forskjell på dem, bare så det er sagt. Men jeg ser det er delte meninger om dette i familien og jeg kjenner jeg er enig med argumentene fra begge sider. For barn er gaver viktig og det er ingen måte dette kan gjøres på hvor det blir helt likt for både stebarna og lillebroren. Jeg tror helt ærlig ikke han alltid tenker at det er naturlig og greit at han får betydelig færre gaver enn dem fordi hans foreldre bor sammen. Så jeg er enig med Filifjonka at det ikke automatisk er slik at skillsmissebarn må få kompensasjon i form av flere gaver.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-15, 15:31   #48
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.527
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye i dåpsgave til niese?

Niesa mi fikk mer i konfirmasjonsgave enn bonusnevøen min fikk. Det handlet rett og slett om at når han ble konfirmert så måtte jeg reise hjem for å delta i konfirmasjonen, det kostet penger, og jeg hadde dårligere råd da enn når niesa mi ble konfirmert. I tillegg er jeg fadder på henne og ikke på broren. Ingen reagerte negativt på det.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-15, 16:38   #49
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.146
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye i dåpsgave til niese?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg skiller forøvring ikke på om jeg er fadder eller ikke når det gjelder nevøer og nieser.

Ikke vi heller.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-15, 17:27   #50
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye i dåpsgave til niese?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg hadde ikke gjort noen forskjell på "stebarn" og det gjøres ikke hverken av min familie eller mannens familie. Vi tenker at verden ikke trenger å være rettferdig, og at barn som har skilte foreldre sikkert gjerne skulle byttet mindre/færre gaver mot at å slippe å ha to hjem.

Vi gjør heller ingen forskjell der. Hadde vi gjort forskjell hadde det nok blitt ramaskrik.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-15, 17:30   #51
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye i dåpsgave til niese?

Vi gjør ikke forskjell på stebarn.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-15, 17:46   #52
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.888
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye i dåpsgave til niese?

Vi har ikke noen stebarn i familien, men jeg hadde nok heller ikke gjort noe forskjell på de og "egne".

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-15, 19:42   #53
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.607
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye i dåpsgave til niese?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det er jo ikke sikkert det alltid er så forferdelig for barn å ha to hjem at de alltid må kompenseres for dette med materielle ting, da.

Nei, jeg mente ikke at det er forferdelig, men jeg tror de aller, aller fleste barn ville valgt ett hjem det var mulig (altså at foreldrene kunne ha det godt sammen). Det er et tap å ha to hjem, det kommer man ikke unna, selv om ungene i det store og det hele har det bra. Materielle ting kan uansett aldri kompnsere for det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-15, 19:58   #54
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye i dåpsgave til niese?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Nei, jeg mente ikke at det er forferdelig, men jeg tror de aller, aller fleste barn ville valgt ett hjem det var mulig (altså at foreldrene kunne ha det godt sammen). Det er et tap å ha to hjem, det kommer man ikke unna, selv om ungene i det store og det hele har det bra. Materielle ting kan uansett aldri kompnsere for det.

Jeg syns du stakkarsliggjør barn med skilte foreldre ved å blande inn materielle ting som en slags kompensasjon.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-15, 20:00   #55
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.607
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye i dåpsgave til niese?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg syns du stakkarsliggjør barn med skilte foreldre ved å blande inn materielle ting som en slags kompensasjon.

Men det mente jeg absolutt ikke å gjøre, jeg mente å si at ting er urettferdig.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-15, 20:20   #56
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye i dåpsgave til niese?

Det er mange ulike situasjoner, og ikke alle barn med skilte foreldre er "stakkars stebarn". Mine tre barn var i barne-/ungdomsskolealder da jeg giftet meg på nytt og fikk et barn til. Jeg ville egentlig syntes det var litt rart om svigerfamilien fra første stund hadde opplevd mine tre barn som helt likestilt med egne barnebarn, og gitt dem like store gaver. Vi bor et godt stykke unna svigerfamilien, og de møtte dermed ikke ungene mine så veldig ofte heller. - en skal jo bli kjent også, og det skjer ikke over natten. De har også sin egen velfungerende far, med tilhørende familie, som ofte gir gaver i en prisklasse over det minsten får av familie. Ungene mine fikk gaver av "stefamilien", men ikke like store som barnebarnet fikk. Nå er aldersforskjellen ganske stor også, jeg kan se at det kan oppleves annerledes om barna er veldig jevne i alder. Men så lenge alle har det bra og får det de trenger, ser jeg liten grunn til å problematisere sånne ting.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-15, 20:40   #57
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.527
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye i dåpsgave til niese?

Jeg tror faktisk aldri broren min og svigerinna mi har tenkt på at det jeg kjøper til niesa mi er dyrere enn det jeg kjøper til bonusnevøen min. Nå er det slik at jeg har valgt at de julene vi har feiret sammen så har de fått sånn omtrent i samme prisklasse, mens det nok var en viss forskjell når han ikke feiret sammen med oss. Han har selvsagt alltid fått ordentlige gaver.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-15, 21:31   #58
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.485
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye i dåpsgave til niese?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det er mange ulike situasjoner, og ikke alle barn med skilte foreldre er "stakkars stebarn". Mine tre barn var i barne-/ungdomsskolealder da jeg giftet meg på nytt og fikk et barn til. Jeg ville egentlig syntes det var litt rart om svigerfamilien fra første stund hadde opplevd mine tre barn som helt likestilt med egne barnebarn, og gitt dem like store gaver. Vi bor et godt stykke unna svigerfamilien, og de møtte dermed ikke ungene mine så veldig ofte heller. - en skal jo bli kjent også, og det skjer ikke over natten. De har også sin egen velfungerende far, med tilhørende familie, som ofte gir gaver i en prisklasse over det minsten får av familie. Ungene mine fikk gaver av "stefamilien", men ikke like store som barnebarnet fikk. Nå er aldersforskjellen ganske stor også, jeg kan se at det kan oppleves annerledes om barna er veldig jevne i alder. Men så lenge alle har det bra og får det de trenger, ser jeg liten grunn til å problematisere sånne ting.

Jeg er så enig, så enig.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-15, 21:33   #59
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.914
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye i dåpsgave til niese?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg ville egentlig syntes det var litt rart om svigerfamilien fra første stund hadde opplevd mine tre barn som helt likestilt med egne barnebarn, og gitt dem like store gaver. Vi bor et godt stykke unna svigerfamilien, og de møtte dermed ikke ungene mine så veldig ofte heller. - en skal jo bli kjent også, og det skjer ikke over natten.


Jeg ville tenkt som deg, men min nye svigerinne laget et vanvittig oppstyr av at ikke alle steonkler/-tanter gav julegaver til hennes barn allerede første året hun og den nye kjæresten var sammen (bør legge til at de ikke feiret med hans familie det året) og noen av disse hadde møtt hennes barn kun én gang.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-15, 21:33   #60
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye i dåpsgave til niese?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg ville tenkt som deg, men min nye svigerinne laget et vanvittig oppstyr av at ikke alle steonkler/-tanter gav julegaver til hennes barn allerede første året hun og den nye kjæresten var sammen og noen av disse hadde møtt hennes barn kun én gang.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no