Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nekte-liste

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-08, 22:34   #81
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Skal man først ha et elghode på veggen fortjener det litt bling. Sa hun med en knall gul vegg på soverommet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 22:34   #82
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Nei, det var ikke den jeg tenkte på.

Det var godt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 22:47   #83
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Nei til:
- trådgardiner

Keh?

Jeg registrerer at jeg får ha smijernstingene mine i fred. Jeg har en tante som bor ut i distriktet, og av henne har jeg fått en smijernslystestake med form som spelemannspris-trofeet, en hengelysestake og en ovnsblåse (som ser ut som en sånn sak som djevelen holder i (et rør med en slags bue nederst)). Samtlige gjenstander laget av en lokal smed.
Ut over disse, så er jeg egentlig ikke så glad i sorte pyntegjenstander. Ei heller den svære svarte sofaen min, men all den tid vi har små barn og begrensa økonomi får den bare bli stående.
Pyntegjenstander i gullfarge, slipt krystall, tørkede blomster, plastblomster, porselenspynt og digre fotografbilder kan jeg også unnvære. Utstoppede dyr kommer aldri aldri inn i huset. Jeg var 13 år da pappas nåværende kone og hennes utstoppede nøtteskrike flyttet inn hos oss. Jeg var livredd den i et halvt år, og var hellig overbevist om at den fulgte meg med blikket.
Jeg lærte meg å leve med den, men noe sånt kommer aldri inn i mitt hus!

Apropos vin og temperatur: Jeg antar at vinen heller ikke bør oppbevares i kjøkkenskapet, slik jeg gjør. Vi lagrer ikke vin over tid, så soverommet er kanskje ok? Jeg må vel ikke ned i den rå og kalde kjelleren for å lagre vin i noen få uker, vel?


Sist redigert av Fadese : 11-05-08 kl 22:53.
Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 22:49   #84
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg har aversjon mot buer. Og vinstativ i stua eller enda verre; på kjøkkenet.

Buer, ja! Buer er også noe av det værste jeg vet. Og tapet-border. Fysj!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 22:54   #85
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nekte-liste

Tapet-bord er ille greier. Fliser med motiv også.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 22:54   #86
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nekte-liste

Noen ting er så selvfølgelige at jeg ikke nevner de ja. Som buer og tapetborder. Apropo tørka blomster så har jeg en bukett på bordet i vase som snart faller i kategorien.

Nei, jeg har ingen ting i vinduet. Bare orkidéer og nå en del urter. Forresten hvis jeg skal være helt ærlig så henger det persienner der oppe, som jeg mer eller mindre aldri bruker.

Har rullgardin på soverommet siden det er innglaning og trappeoppgang. Ungene har gardiner, tøffe limegrønne cord-gardiner.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 23:05   #87
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nekte-liste

Buer, tapetborder, tørkede blomster, porselensfigurer og mormor-broderier finner du aldri i mitt hjem. Ei heller møbler i glass og stål (bortsett fra TV-bordet mannen kjøpte. Prøver å ikke se på det...). Bortsett fra det har vi en ganske eklektisk stil, for å si det pent. Her er alt fra hvite Expedit-bokhyller fra IKEA, salongbord i mørkt tre fra 70-tallet, sofa i deilig grønn velour fra 60-tallet, grønne planter, en nostalgisk vugge i furu (!), en skakk "indianer-cd-stativ-mann" i mørkt grånet tre fra Peru eller der omkring. Gardiner har jeg også, gitt.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 23:08   #88
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Foreldrene mine hadde en tapetbord på badet. Limt fast i glassfiberstrie. Da de forsøkte å fjerne den for noen år siden, satt den helt fast. Så den er der forsåvidt enda. Men de har malt over hele skiten.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 23:12   #89
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Noen av svarene her kan vel like godt erstattes med

"alt jeg likte veldig godt for 10-15 år siden, men som interiørbladene nå har fortalt meg er harry, så da liker jeg det ikke lenger!"

Som furu, tapetborder, buer, tørkede blomster.

Jeg har stort sett bare ting jeg liker. Estetisk eller pga, historien. Vi har for eksempel et digert vevd veggteppe med et rustikt italienske-vinmarker-motiv. Det hadde jeg nok ikke kjøpt selv. Men jeg er veldig glad i det, og det er høyt oppe på "hente ut i tilfelle brann"-listen.

Jeg har både kunst og posters og fotografier. Blomster og lys. Men lite "pynteting" i noen kategori, utenom det.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 23:13   #90
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Buer, ja! Buer er også noe av det værste jeg vet. Og tapet-border. Fysj!



Vi var på visning i et hus en gang der badet var helt nyoppusset, og det var lekkert gjort med masse rosa pyntefliser med flamingoer, og downlights i dusjen. (Det skal sies at det var utstrakt bruk av rosa i hele leiligheten, så det stod for så vidt fint i stil.) Tapetborder er ille, men pyntefliser er enda vanskeligere å få vekk.

(Vi kjøpte ikke den leiligheten.)

Ellers ser jeg heller ingen grunn til å dra inn takvifter eller langhårete vegg-til-veggtepper. Eller sånne hagedyr (selv om de vanligvis er utendørs må de nevnes i denne tråden). Rådyr og gnomer!

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 23:15   #91
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nekte-liste

[quote=Polyanna;994331]Noen av svarene her kan vel like godt erstattes med

"alt jeg likte veldig godt for 10-15 år siden, men som interiørbladene nå har fortalt meg er harry, så da liker jeg det ikke lenger!"

Som furu, tapetborder, buer, tørkede blomster.

Tror du er inne på noe der ja
Det er liksom en del ting som man ikke skal like. Føler vel at en del her inne følger flokken...

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 23:16   #92
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Noen av svarene her kan vel like godt erstattes med

"alt jeg likte veldig godt for 10-15 år siden, men som interiørbladene nå har fortalt meg er harry, så da liker jeg det ikke lenger!"



Enig. Jeg ønsket meg, og fikk, en veggseksjon i furu i mine yngre dager. Jeg synes ikke furu er spesielt lekkert, men ser at det er på vei inn igjen nå. IKEA har en del furu, blant annet. Jeg likte IKKE lysekroner og tapet før, men nå gjør jeg visst det.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 23:20   #93
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Eller kanskje man bare ikke liker det. :vill og gal: Hva moten var for 15 år siden er for meg kun interessant i et historisk perspektiv, og mye av tingene som står høyt på "jeg liker!"-listen er ting som Elle Interiør ikke ville tatt i med en ildstang. Selvfølgelig blir man påvirket av trender, men å beskylde (ja, for jeg leser det som en beskyldning, men så er jeg litt sånn ---> om dagen, så det er mye mulig jeg tar feil) folk som ikke liker tapetborder og lakkert furu for å følge flokken synes jeg er drøyt.


(...og jeg kunne ikke fordra lakkert furu selv da jeg var 10 år i 1993. Mine foreldres store, rektangulære hjørnesofa med brunsort tre, derimot! Og svarthvittfotos! Og ikke minst 50-tallsskatollet i mahogny med art nouveau-glassfigurene oppå! )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 23:22   #94
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Det er liksom en del ting som man ikke skal like. Føler vel at en del her inne følger flokken...

Det ville jo være tull å si at man ikke påvirkes av trender, det gjør jo alle, enten man vil det eller ei. Men smaken utvikles jo også.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 23:24   #95
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nekte-liste

At man ikke liker tapetborder, lakkert furu, tørkede blomster m.m syns jeg er helt greit (og forståelig). Men det er til tider mistenkelig mange som mener det samme....

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 23:27   #96
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Ser poenget, aC, men det er påfallende når akkurat de tingene er de ENESTE på listen! Og jeg tror ikke DU er spesielt mainstream, altså. :stryker medhårs:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 23:28   #97
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.


Eller sånne hagedyr (selv om de vanligvis er utendørs må de nevnes i denne tråden). Rådyr og gnomer!

Hva er galt med hagedyr?

Vi har ei keramikk ku i hagen.. svær sådann! Den er knalltøff!

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 23:29   #98
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nekte-liste

Jeg kan hvertfall si at jeg aldri har likt takvifter eller tapetborder.

Mine kjære besteforeldre bodde i en leilighet med... stor bue og ordentlig rosa vegger, adskilt av en vakker tapetbord og turkis farge under borden! Kan dere se det for dere?

Jeg har aldri vært særlig opptatt av å følge moten.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 23:30   #99
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nekte-liste

Man tuller ikke med hagenisser! Men de må være litt fæle.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-08, 23:31   #100
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nekte-liste

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ser poenget, aC, men det er påfallende når akkurat de tingene er de ENESTE på listen! Og jeg tror ikke DU er spesielt mainstream, altså. :stryker medhårs:



Altså, det jeg sikkert egentlig mente å si, bare på en litt mindre hissig måte, er at jeg tror at grunnene til at man får de samme tingene på "dette skal jeg i hvertfall aldri ha igjen"-liste er at man er så gudsjammerlig lei av det som var overalt. Om spørsmålet hadde vært, "hvilke ting vil du absolutt ha i hjemmet ditt" hadde det nok vært større variasjon. Og med det mener jeg at det nok ikke er at man er så desperat på å følge dagens trend som gir likhetene, men at man er så lei av gårsdagens.

Og ynnsjyll for at jeg ble hissig her. Også. :noterer at jeg må ligge unna interiørtråder også:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no