Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Noen tips ang økokjøtt i østfold?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-06, 19:25   #1
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Noen tips ang økokjøtt i østfold?

Jeg tenkte å kjøpe inn økologisk kjøtt i litt større kvanta ,istedetfor å måtte jakte rundt i butikker etter det jeg trenger hele tiden.
Halden har ikke det helt store utvalget av dette.

Jeg har funnet noen forhandlere på fylkesmannens side, men tar gjerne imot tips altså!


Sist redigert av Plipp : 17-09-06 kl 19:50.
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 19:36   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke, men du kan jo legge ut de forhandlerne du har funnet til hjelp for andre.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 19:47   #3
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg vet ikke, men du kan jo legge ut de forhandlerne du har funnet til hjelp for andre.

Ja selvsagt


Økologiske kjøttprodusenter




Jon Sørensen, Askim(Tlf. 69 88 62 28 / 900 84 916)
Lammeslakt – hele og halve. Kan leveres i høstsesongen (slutten av august til begynnelsen av november)

Nina og Arild Johansen, Askim (Tlf. 69 88 63 14 / 456 023 71)
Lammeslakt. Kan leveres i høstsesongen (fra september til ut oktober)

Marit Lier, Trøgstad(Tlf. 69 82 78 03)
Økologisk gris.

Håvard Trygve Rud, Trøgstad(Tlf. 69 82 52 48 / 90 68 61 64)
Økologisk storfe (hele året) og sau (høsten). Økologisk gris sommerstid.






Grønnsaker og brød ,Leverer til sarpsborg og Fredrikstad også:
http://www.kolonihagen.no/default.as...ostalcode=1613

og:
Nordre Braathu


Gårsbutikkens åpningstider høsten 2003:
Lørdag 15. november, kl. 11-15
Lørdag 13. desember, kl. 11-15
Lørdag 20. desember, kl. 11-15
Fra januar til juni blir det oppe én lørdag i måneden.
Sommerstid er det oppe hver lørdag.

Abonnementsordningener foreløpig et tilbud til de som bor i Moss, Rygge og Son. Det er utkjøring annenhver onsdag ettermiddag, 10 måneder i året med unntak av juli og august. Man kan abonnerer på liten eller stor kasse med variert utvalg av grønnsaker og frukt til henholdsvis kr. 165,- og 265,- kroner.
For mer opplysninger og/eller bestilling av abonnementsordningen, ring
69 26 53 27 (Mari Mayer og Hans Gaffke).



(20.10.2003)

Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 09:25   #4
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flott, Plipp!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 10:15   #5
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Takk for det

Kolonihagen leverer selvsagt ikke til Halden da. Så vi har ordnet det slik at vi får levert kassen til et vennepar som bor i Fredrikstad. Mannen jobber der, så han tar den med hjem.
Litt tungvint, men absolutt verdt det

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 13:33   #6
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Takk for tips, Plipp. Har lest om tilbudet fra Kolonihagen i avisen tidligere men ikke fått ut fingeren. Når skal jeg jammen meg få meg abonnement. Veldig greit å få levert på døren.

Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:46   #7
lilletroll
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 35
lilletroll har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Noen tips ang økokjøtt i østfold?

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

Jeg tenkte å kjøpe inn økologisk kjøtt i litt større kvanta ,istedetfor å måtte jakte rundt i butikker etter det jeg trenger hele tiden.
Halden har ikke det helt store utvalget av dette.

Jeg har funnet noen forhandlere på fylkesmannens side, men tar gjerne imot tips altså!


Her tror jeg du kan bestille på nett... http://www.kolonihagen.no/

lilletroll er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 23:49   #8
Lita
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen tips ang økokjøtt i østfold?

Du søta, se når tråden er laget. 19.09-2006...

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no