Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Har du veggord?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-11, 22:21   #81
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg har veggord på do. malt for ni år siden, en og en bokstav med sjablong - man fikk ikke ferdige den gangen. Det står "bær hver dag en kurv med grus til sammen sted, og du skal bygge et fjell. Men det ryker snart, doen skal pusses opp. Kanskje jeg skal ha "Drit og dra" over do?

På kjøkkenveggen i sommerhuset har jeg følgende skilt:
Dinner choices:
1. Take it
2. Leave it

Og "kiss the cook". Det er meg.

Jeg ville gått for noe sånn som Ikke lek brannmann med tissen, kjære sønn. I snirklete bokstaver, sjølvsagt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 22:23   #82
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg ville gått for noe sånn som Ikke lek brannmann med tissen, kjære sønn. I snirklete bokstaver, sjølvsagt.

Strålende ide! Synd at det er dårlig med sønner her i huset. Men jeg har jo en mann, da.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 22:24   #83
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du veggord?

Jeg har disse:



Har sett mange jeg ikke liker, men disse traff meg litt i en trist tid med samlivsbrudd, flytting osv. Så for meg betyr de noe.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 22:27   #84
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Jeg digger jo pompøse ord og vendinger (mye sant i en god klisjé, vet dere!), men jeg har ikke et breezy&ryddig nok hjem til å pynte med ord på veggene - jeg må kjøre så enkle farger og lite pønt som mulig for å balansere rotet.

Men harry er et forslitt begrep, det er sikkert. Hæppimuffin er nok mer på sin plass om veggordene skal i en bås.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 22:29   #85
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du veggord?

Har ikke, har ikke hatt, kommer nok heller ikke til å få.

Det er en sånn trend som er litt kult når det kommer, men så skal alle ha det, overalt, og jo mer klissete budskap og større snirkler jo bedre.

Nå er ikke dette min stil heller, men jeg har litt sansen og kunne sikkert ha hengt opp et sånt på do:

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 22:30   #86
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

men harry er et forslitt begrep, det er sikkert. Hæppimuffin er nok mer på sin plass om veggordene skl i en bås.

Slik?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 22:30   #87
Arktis
Har kontroll
 
Arktis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 550
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Sv: Har du veggord?

Har ingen veggord, bare et lerretsbilde der det står: Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre som man vil.

__________________
Gutt 95
Arktis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 22:32   #88
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Men harry er et forslitt begrep, det er sikkert. Hæppimuffin er nok mer på sin plass om veggordene skal i en bås.

Oi. Betyr det at siden jeg ikke liker veggord ikke er happymøffin likevel? *fårrvirra*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 22:34   #89
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du veggord?

Har det ikke og kommer aldri til å få det. Det samme gjelder ny-gamle møbler, store bokstaver i tre, visdomsord i ramme, strisekkputer, industrielle lamper, Greengatekopper, hele Cornelias Hus og ting i sink som gjerne kommer sammen med go'ordene på veggen. Det er ikke min stil og jeg synes ikke det er særlig pent.



På siden: Ut fra definisjonen Daisy la inn om begrepet her, kan man vel utmerket godt kalle det (veggord) harry, all den tid det er ett begrep som ikke har annen definisjon enn at man kan bruke det om andres smak som man selv synes representerer smakløshet/vugaritet etc.?

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 22:36   #90
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Oi. Betyr det at siden jeg ikke liker veggord ikke er happymøffin likevel? *fårrvirra*

Eh, ja nå måtte jeg tenke meg litt om her - men nei, da tror jeg nok ikke du kan få lov å være hæppimøffin, nei.

Men vi kan jo putte deg i en anne bås! Noen preferanser? :innstilt på å bidra:

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 22:37   #91
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du veggord?

Jeg skulle til å svare nei, men så kom jeg på at vi faktisk har det, men ikke på vegg og ikke i Shabby Chic stil.
Vi har overtatt huset min mann vokste opp i, og min svigermor som er kunstner har malt alle dørene i første etasje i en slags veldig forenkla "rosemalings"-aktig stil. Øverst på ei dør står det "Sapere aude" som betyr Våg å være vis/våg å bruke din egen forstand.
Det er nokså diskret og helt i stil med resten av dekoren, så jeg tror ikke mange som har vært hos oss har lagt merke til det.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 22:38   #92
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.


På siden: Ut fra definisjonen Daisy la inn om begrepet her, kan man vel utmerket godt kalle det (veggord) harry, all den tid det er ett begrep som ikke har annen definisjon enn at man kan bruke det om andres smak som man selv synes representerer smakløshet/vugaritet etc.?


Jo, men jeg synes likevel at man kan spare seg for å kalle alt man ikke selv liker for harry.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 22:44   #93
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Eh, ja nå måtte jeg tenke meg litt om her - men nei, da tror jeg nok ikke du kan få lov å være hæppimøffin, nei.

Men vi kan jo putte deg i en anne bås! Noen preferanser? :innstilt på å bidra:

Hm. En ny bås. Dette kan bli vanskelig.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 22:56   #94
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du veggord?

Ikke veggord, men vi har en skyvedør med sjablong av 2 pinnsvin. Det er i grunnen mest for å skjule noen stygge merker på døra....

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 00:10   #95
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du veggord?

Ingen her, og er ikkje særlig glad i det heller. Harry syns eg vel kanskje ikkje det er. Engelsk syns eg blir veldig feil, i alle fall for meg.

MEN har faktisk planar om eit dikt på ein vegg i nyhuset. Må få det laga spesielt. Aller helst ville eg ha hatt det på eit vindu, som vindusfolie. Alternativt litt stramt satt opp på vegg.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 00:20   #96
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Jo, men jeg synes likevel at man kan spare seg for å kalle alt man ikke selv liker for harry.

Siden det var jeg som bragte inn harryen her. Ordvalget var ikke fordi jeg ikke liker veggord, men fordi jeg opplever det som noe "alle" har. Det har mistet nyhetens interesse, og er litt utgått på dato. Litt som sånne "lekre" såpedekorasjoner og krydderroppsatser vi pyntet opp med på slutten av 80-tallet. Vi var da noen som syntes det var fint en gang også. :fortsetter å knegge:

Altså: Liker ikke og synes det er harry.

Klipper og limer fra bokmålsordboka:
harryharry a3 (av mannsnavnet Harry) slang: som er preget av dårlig smak; som er preget av mote som er passé å gå i 80-tallsklær er rimelig h-

Og så synes jeg det er festlig at det er helt greit at man på fp synes slikt er klissete og overdrevent søtladent å ha på fb-veggen sin, men at det er helt toppers å ha det på stueveggen. :dukker videre:


Sist redigert av Kaija : 22-08-11 kl 00:39.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 00:26   #97
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Siden det var jeg som bragte inn harryen her. Det var ikke fordi jeg ikke liker veggord, men fordi jeg opplever det som noe "alle" har. Det har mistet nyhetens interesse, og er litt utgått på dato. Litt som sånne "lekre" såpedekorasjoner og krydderroppsatser vi pyntet opp med på slutten av 80-tallet. Vi var da noen som syntes det var fint en gang også. :fortsetter å knegge:

Klipper og limer fra bokmålsordboka:
harryharry a3 (av mannsnavnet Harry) slang: som er preget av dårlig smak; som er preget av mote som er passé å gå i 80-tallsklær er rimelig h-

Og så synes jeg det er festlig at det er helt greit at man på fp synes slikt er klissete og overdrevent søtladent å ha på fb-veggen sin, men at det er helt toppers å ha det på stueveggen. :dukker videre:

av den siste der. Kan vel si jeg er enig.

Jo, man kan vel kanskje bruke harry om noe i den forstand at det er passé, noe alle har. Jeg har vært med i en slik diskusjon før og det kulminerte vel egentlig at harry først og fremst er lik grilldress og campingvogn på fast plass. Og gnomer i hagen. Oj, jeg beskrev nettopp naboene mine!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 01:11   #98
Intrigue
Superduperaktiv
 
Intrigue sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 507
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Sv: har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Slår følge med Kaija i flukten.

Vi er flere...

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 02:01   #99
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du veggord?

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

av den siste der. Kan vel si jeg er enig.

Jo, man kan vel kanskje bruke harry om noe i den forstand at det er passé, noe alle har. Jeg har vært med i en slik diskusjon før og det kulminerte vel egentlig at harry først og fremst er lik grilldress og campingvogn på fast plass. Og gnomer i hagen. Oj, jeg beskrev nettopp naboene mine!

Min bruk av harry går iallefall langt ut over campingvogn og rullings.:fordomsfull smakstyrann: Jeg tenker at innholdet i harry som begrep også skifter med motene, i tillegg til å bli brukt svært subjektivt.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015

Sist redigert av Vianne Rocher : 22-08-11 kl 08:41.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 02:43   #100
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du veggord?

Jeg har ikke veggord, men jeg har skilt. Over vaskeromsdøren henger: "Laundry room. Help wanted". På kjøkkenet henger "a clean house is a sign of a wasted life", på gjestedoen henger "employees must wash hands" og over soveromsdøren henger et skikkelig Blodharry treskilt med papegøyer på, hvor det står "if we're a squawkin', don't come a knockin'"

Og om det ikke var fordi jeg hadde støtt for mange religiøse venner og bekjente, så hadde jeg hatt klistermerke på bilen med "Gods don't kill people, people with Gods do". Nå har jeg nøyd meg med en liten kjøleskapsmagnet i stedet.

Og når vi flytter til Norge skal jeg ha en skikkelig lite barnevennlig tekst over ektesengen. "Sex in the air, I don't care I love the smell of it"

Jeg synes i grunnen det er ok å være Harry, jeg.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no