Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Rikets røst...

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-07, 21:51   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Rikets røst...

Gud, jeg ler så jeg griner.. Pia Haraldsen er jo kongemorsom.. Jeg har alltid trodd hun var teit. Nå er hun jo bare hysteisk morsom..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 21:53   #2
Pippilotta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Rikets røst...

Ja, hun spiller fanatstisk! For... Hun spiller vel?

  Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 21:53   #3
Pippilotta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Rikets røst...

Opprinnelig lagt inn av Pippilotta, her.

Ja, hun spiller fantastisk! For... Hun spiller vel?

  Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 22:06   #4
Marian
29 år
 
Marian sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 218
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Sv: Rikets røst...

Det er bare pinlig

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 22:10   #5
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rikets røst...

Opprinnelig lagt inn av Pippilotta, her.

Ja, hun spiller fanatstisk! For... Hun spiller vel?

det er det som er så morsomt.. jeg vet riktig ikke..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 22:23   #6
Pippilotta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Rikets røst...

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

det er det som er så morsomt.. jeg vet riktig ikke..

Huff...Hun kan da virkelig ikke være så ute, stakkars?

  Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 22:32   #7
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rikets røst...

Hun må jo spille... Eller, jaja, en dame som sier sjuefem kan man vel ikke helt stole på.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 22:39   #8
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rikets røst...

Opprinnelig lagt inn av Pippilotta, her.

Huff...Hun kan da virkelig ikke være så ute, stakkars?

neisj selvfølgelig spiller hun.. men hun er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen nei..
Men jeg syns jeg er morsomt at hun bruker de blonde evnene sine til å spre litt humor..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 22:43   #9
Pippilotta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Rikets røst...

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Hun må jo spille... Eller, jaja, en dame som sier sjuefem kan man vel ikke helt stole på.

Huff, jeg får fnatt av å høre henne lese opp telefonnummeret på MorgenQuiz... "sjææchste" "schueseks"

  Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 22:49   #10
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rikets røst...

Gubben trykker på mute-knappen om han er hjemme når hun er på TV.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 22:58   #11
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rikets røst...

ja jeg fordrar ikke det morgenprogrammet, det er jo derfor jeg fikk litt sjokk nå når det var så morsomt på tv.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 23:10   #12
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rikets røst...

Selvsagt spiller hun og det gjør hun dårlig. Jeg skjønner tanken og konseptet, men Haraldsen leverer ikke. Jeg er sikker på at hun springer rundt med propp på øret og sier det hun blir fortalt.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 23:37   #13
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Rikets røst...

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Gubben trykker på mute-knappen om han er hjemme når hun er på TV.

Bare se, men ikke høre...

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 23:49   #14
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rikets røst...

Jeg får spader av i det hele tatt å tenke på programmet, og Pia Haraldsen kommer aldri til å overbevise meg om noe som helst. (Det måtte i så fall være at hun sto bra nærmt når det smalt ...)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 23:55   #15
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rikets røst...

Opprinnelig lagt inn av Note, her.

Bare se, men ikke høre...

Han snakker som regel med meg, og ser på meg da, eller leker med ungen, for han liker ikke utseendet hennes heller, noe særlig.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 02:55   #16
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rikets røst...

Pia Haraldsen kan UMULIG være morsom og jeg er veldig glad at jeg slipper se henne i Rikets Røst.... Jeg tror kanskje jeg kan komme på en bimbo som er dummere enn henne, og det er Paris Hilton (Nå vel....kanskje et par til men...)
Jeg leste nett-møtet med henne på VG (eller om det var Dagbladet -same shit different wrapping) i går, og de vitsene hennes er oppbrukt for ca 20 år siden....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 08:21   #17
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rikets røst...

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Han snakker som regel med meg, og ser på meg da, eller leker med ungen, for han liker ikke utseendet hennes heller, noe særlig.

Da tror jeg heller jeg ville slått av TVen

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 09:02   #18
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rikets røst...

Pia Haraldsen er jo utrolig morsom i Rikets røst!!
Kanskje de som ikke ser det, ikke helt skjønner konseptet?

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 09:25   #19
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Rikets røst...

Jeg ble også overrasket da hun dukket opp. Hun er morsom i Rikets Røst.

Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-07, 10:17   #20
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rikets røst...

Eneste grunnen til at noen her opplevere at Pia Haraldsen er morsom er fordi noen skriver et manus til henne!!

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no