Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Pinlig innrømmelse ...

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-07, 00:46   #1
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Rødme

Pinlig innrømmelse ...

Jeg må innrømme noe

Da jeg var ung og dum stemte jeg på Frp 1 gang!
Jeg lot meg forføre av enkle løsninger og populistiske meninger.

Jeg angret etterpå. Hver gang noen fra Frp sa noe idiotisk følte jeg meg som en idiot. Jeg gremtes lang inn i hjerterota.
De sier dumme ting ofte, er heller regelen enn unntaket.
Jeg kunne virkelig ikke fatte å begripe at jeg kunne stemme på dem.

Jeg gikk aldri i forsvar og forsvarte det feile valget mitt. Jeg innrømte heller at jeg hadde gjort et dumt valg.

Når Frp nå dummer seg ut er det med lettelse jeg kan si at JEG stemte iallefall ikke på dem.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 00:48   #2
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse.........

Er dette en tråd for confessions? Første gang jeg skulle stemme, så stemte jeg på KrF! Det blir med den ene gangen, gitt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 00:53   #3
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse.........

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Er dette en tråd for confessions? Første gang jeg skulle stemme, så stemte jeg på KrF! Det blir med den ene gangen, gitt.

Jepp, dette er confessionstråden.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 07:32   #4
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse.........

Jeg gremmes av å bo i søviknes kommune, nesten alle her stemmer Frp og synest de gjør en fanstastisk jobb.. Selv om de ikke gjør så dårlig jobb her i kommunen..

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 07:44   #5
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Jeg skulle stemme SV, og i farten klarte jeg å velge feil lapp som skulle i urnen. Dermed stemte jeg SP. Hvordan er det mulig?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 07:44   #6
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

FrP og KrF?

Noen ungdommer prøver narkotika, andre ungdommer skeier ut og stemmer som om de ikke hadde nå forstand.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 15:06   #7
Pippilotta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Jeg syns jo det er enda mer merkelig dere tabber dere så lodrett ut som voksne! :skratter: Stemme Sv da, gitt!!!

  Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 15:10   #8
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av BitterKjerring, her.

Jeg syns jo det er enda mer merkelig dere tabber dere så lodrett ut som voksne! :skratter: Stemme Sv da, gitt!!!

Jeg synes ikke det er pinlig å stemme SV. Det kan jeg faktisk stå for.
Det hender jeg ikke er helt enig , men jeg synes aldri det er pinlig.

Når jeg nå stemmer er det fordi partiet har flest saker jeg er enig i og synes er viktig. Finnes ikke noen partier jeg er 100 % enig med.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 15:12   #9
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av BitterKjerring, her.

Jeg syns jo det er enda mer merkelig dere tabber dere så lodrett ut som voksne! :skratter: Stemme Sv da, gitt!!!

Jeg har stemt SV en gang , og det var på førsten av 90 tallet, alle andre ganger har jeg stemt AP og føler at jeg aldri har tabbet meg ut når det gjelder å stemme, det er kun disse to partiene som for min del har vært aktuelle å stemme på. og jeg skammer meg heller ikke over å innrømme hva jeg stemmer på.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 15:14   #10
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Jeg har stemt SV en gang , og det var på førsten av 90 tallet, alle andre ganger har jeg stemt AP og føler at jeg aldri har tabbet meg ut når det gjelder å stemme, det er kun disse to partiene som for min del har vært aktuelle å stemme på. og jeg skammer meg heller ikke over å innrømme hva jeg stemmer på.

Jeg har også stemt på AP. Skifter litt mellom AP og SV. :vinglete:

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 15:14   #11
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Jeg også stemte Frp på et skolevalg da jeg var "ung og dum". Hadde ingen god grunn heller.
Bra jeg har vokst med årene.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 15:16   #12
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av BitterKjerring, her.

Jeg syns jo det er enda mer merkelig dere tabber dere så lodrett ut som voksne! :skratter: Stemme Sv da, gitt!!!

Det er da ikke pinlig!
Vingler SV og AP jeg også.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 15:24   #13
Pippilotta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Jeg syns ikke Ap er noe å være flau over. Det jo jo stort sett ganske oppegående folk. Spesielt Bjarne Håkon Hansen. Der kunne jeg faktisk sympatistemt litt for at de skulle få nok stemmer til å sitte i regjering alene.

  Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 16:31   #14
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...



Vel, for lenge, lenge siden stemte jeg strategisk for å få inn en RV-fyr i kommunestyret slik at han ble en radikal motvekt til alle FrP'erne som satt der.
Jepp, han kom inn, det ble krangling og lokalavisa fikk noe å skrive om.

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 16:36   #15
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Doxa, her.



Vel, for lenge, lenge siden stemte jeg strategisk for å få inn en RV-fyr i kommunestyret slik at han ble en radikal motvekt til alle FrP'erne som satt der.
Jepp, han kom inn, det ble krangling og lokalavisa fikk noe å skrive om.

Det har jeg også prøvd på, men det hjalp ikke.

Jeg har vinglet mellom RV, SV og AP. Da jeg stemte AP var det "strategisk" og faktisk noe jeg angret på i ettertid, men jeg var ikke flau.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 16:49   #16
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Det har jeg også prøvd på, men det hjalp ikke.

Vi var en gjeng som stemte på han fra RV. Litt sånn jungeltelegrafen, og siden han lå på vippen, gikk han rett inn. En flink fyr som fortjente å komme inn i kommunestyret for å få ned andelen fra FrP.
Faktisk første og eneste gangen jeg virkelig fikk følelsen av at min stemme var med på å avgjøre.
Og jeg synes ikke det er pinlig, så egentlig hører vel denne historien ikke hjemme her.

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 16:58   #17
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Herregud. Er det pinlig å ha et standpunkt? Uansett hva?
Hva andre måtte mene om et valg, bør da være revnende likegyldig?
Eller stemmer man ikke for den politikken man tror er best, men for at andre skal synes man er "lur og smart"? :
Jøje meg, så teit!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 17:18   #18
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Herregud. Er det pinlig å ha et standpunkt? Uansett hva?
Hva andre måtte mene om et valg, bør da være revnende likegyldig?
Eller stemmer man ikke for den politikken man tror er best, men for at andre skal synes man er "lur og smart"? :
Jøje meg, så teit!

Jeg syntes selv at det var et dårlig valg da jeg hadde stemt på Frp.
Jeg mente egentlig ikke det samme som dem likevel.
Har ikke noe med hva andre mener om partiet.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 18:44   #19
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Jeg har aldri stemt på noe som helst..

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 19:31   #20
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse.........

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg gremmes av å bo i søviknes kommune, nesten alle her stemmer Frp og synest de gjør en fanstastisk jobb.. Selv om de ikke gjør så dårlig jobb her i kommunen..

Kommunepolitikk og stortingspolitikk er to helt forskjellige ting. Jeg stemmer aldri på samme partiet ved kommunevalg og stortingsvalg.

Jeg kunne glatt ha stemt Frp ved kommunevalg dersom det var de rette personene som stod på lista, selv om stortingspolitikken til Frp er milelangt unna mitt politiske ståsted.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no