Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-13, 19:57   #1
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Jeg tar det som et godt tegn på min manglende evne og vilje til å følge med på kjendiser at jeg først hørte om det her inne.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 20:05   #2
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Jeg har ikke hørt om dette før.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 20:06   #3
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.649
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Og så snek hun i operasjonskøen!

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 20:06   #4
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.054
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Det er helt utrolig hvordan dette ryktet har spredd seg på nett de siste dagene. Jeg hang en del på et forum i går, og jeg tror det ble starter rundt ti-femten tråder som ble slettet forløpende. Det får meg til å spekulere i at det er noen som jobber hardt for å spre dette ryktet. "Vanlige" mennesker jobber ikke så hardt med å spre rykter uten at det ligger noe bak, som et eksperiment e.l.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 20:07   #5
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Men hvorfor slettes de? Det ligger da mye verre tråder om Mette Marit på fks Kvinneguiden? Dersom dette er en ryktespredningskampanjeeksperimenthvahardu så er det vel mye bedre å gå ut med at det er akkurat det man tror det er. Ikke slette og late som ingenting og tro at folk glemmer hele greia?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 20:08   #6
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.831
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Heller ikke hørt om dette før nå.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 20:25   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.423
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Dette tenker jeg også. Dog merkelig/påfallende at akkurat disse trådene slettes synes jeg. Andre rykter av typen får jo ofte florere.

Tror du at liksom slottet eller e-tjenesten kommanderer forum til å slette trådene?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 22:35   #8
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Tror du at liksom slottet eller e-tjenesten kommanderer forum til å slette trådene?

Nei.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 20:28   #9
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 652
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Og der forsvant troen på kjærligheten rett ut vinduet gitt.


Jeg tror det er noen som tester hvor fort noe slik sprer seg. Skilsmisse og kongelige, eller ikke, så er det barn inne i bildet, så fy skam.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 20:26   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.695
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Hørte om det forrige helg, med en historie om at foreldre og barn i idrettslaget til barna til kronprinsparet var blitt informert. Jeg tror ikke på det - en venninne tror på det. Uansett om der er sant eller ikke er det slemt å spekulere i.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 20:28   #11
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Her er det muligens noen som forsøker å skrive at de tror de vet noe uten å si det rett ut.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 20:37   #12
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.331
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Her er det muligens noen som forsøker å skrive at de tror de vet noe uten å si det rett ut.

Huffda, den der var egentlig ganske stygg hvis det er slik at det er noe i ryktene og media allerede vet.
Jeg håper for barna, familien og kjærligheten at det roer seg nå, og at alt er tull.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 20:33   #13
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.240
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Dette ryktet har jeg ikke hørt, men jeg har hørt rykter om at et annet svært høyprofilert par straks skal skilles, men venter på riktig timing. Rykter er jo bare rykter - helt til de blir avkreftet eller bekreftet.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 20:57   #14
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.060
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Dette ryktet har jeg ikke hørt, men jeg har hørt rykter om at et annet svært høyprofilert par straks skal skilles, men venter på riktig timing. Rykter er jo bare rykter - helt til de blir avkreftet eller bekreftet.

Nå lurte jeg jo ikke på hvem det var .

Jeg har forøvrig også hørt disse ryktene om kronprinsparet, fra flere kilder. Vi får nå bare vente og se, og jeg synes synd på både dem og barna uansett kjenner jeg.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 22:32   #15
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Dette ryktet har jeg ikke hørt, men jeg har hørt rykter om at et annet svært høyprofilert par straks skal skilles, men venter på riktig timing. Rykter er jo bare rykter - helt til de blir avkreftet eller bekreftet.

Jens og Ingrid? Skal Jens endeleg komme ut av skapet, og bekrefte forholdet til Johan? Eller er det Stein Erik som er den lukkelege utkåra? Følg med i neste episode av Forviklingar!

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 22:39   #16
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.073
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Jens og Ingrid? Skal Jens endeleg komme ut av skapet, og bekrefte forholdet til Johan? Eller er det Stein Erik som er den lukkelege utkåra? Følg med i neste episode av Forviklingar!

Til Johan Olav koss?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 13:06   #17
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Dette ryktet har jeg ikke hørt, men jeg har hørt rykter om at et annet svært høyprofilert par straks skal skilles, men venter på riktig timing. Rykter er jo bare rykter - helt til de blir avkreftet eller bekreftet.

Jeg har hørt begge ryktene. For en god stund siden. Jeg antar at det ene ryktet er åsaken til at dette i det hele tatt ble omtalt i media.


Sist redigert av Gaia : 29-11-13 kl 13:16.
Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 20:40   #18
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.618
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Selvfølgelig er det ingenting i ryktene som media vet. Tror dere virkelig på konspirasjonsteorier?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 20:47   #19
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.331
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Nei, jeg tror ikke på konspirasjonsteorier, men jeg tror at media i mange tilfeller vet mangt om folk før "sensasjoner" slippes. Videre tror jeg forhold og kjærlighet kan ta slutt, også for et kronprinspar. Men som sagt, håper virkelig ikke det.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 20:49   #20
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kommer disse skilsmisseryktene om kronprinsparet fra?

Jeg tror at en eventuell annonsering om brudd for kronprinsparet hadde blitt regissert av slottet ja. Det er mange hensyn å ta.
Skulle ikke eventuelt kongen informert statsministeren slik han gjorde før de forlovet seg? Av hensyn til hele kongefamilien tror jeg ikke norsk presse ville ha trykket spekulasjoner og lignende før de VISSTE. Og det gjør de ikke før slottet holder en pressekonferanse antar jeg.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no