Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2020

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-20, 20:54   #141
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Nettopp.

Nå når jeg har et barnebarn på drøye to år er jeg vel nødt til å skaffe julepysjamas. Er jeg ikke?

Jo.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-20, 22:41   #142
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jo.

Og så forteller de frekke foreldrene at det har de fixa sjæl. Jeg sa noe om rollefordeling og slikt og satser på neste år. Vi skal nok klare å julekose oss likevel.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-20, 23:13   #143
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Og så forteller de frekke foreldrene at det har de fixa sjæl. Jeg sa noe om rollefordeling og slikt og satser på neste år. Vi skal nok klare å julekose oss likevel.

Da kjøper du julegenser! Eller julebody.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-20, 23:18   #144
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Og så forteller de frekke foreldrene at det har de fixa sjæl. Jeg sa noe om rollefordeling og slikt og satser på neste år. Vi skal nok klare å julekose oss likevel.

Jeg trodde du mente til deg selv.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-09-20, 11:44   #145
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Og så forteller de frekke foreldrene at det har de fixa sjæl.

Man kan fint ha to julepysjamaser når man er to år. Den andre kan godt være enda litt finere og mer julete enn den som foreldrene allerede har skaffet.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-20, 12:03   #146
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Hvis man har et barnebarn på to, så fikser man matchende julepysj til seg selv (mommo) og barnebarn.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-20, 12:30   #147
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Hvis man har et barnebarn på to, så fikser man matchende julepysj til seg selv (mommo) og barnebarn.

Hvor kjøper man julepysj til større barn/voksne?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-20, 15:06   #148
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvor kjøper man julepysj til større barn/voksne?

Jeg tror at Cubus pleier å ha voksenstørrelser, men det spørs om det ikke er noen uker for tidlig ennå

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-20, 15:11   #149
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Kiden går og synger julesanger og sier hen savner NRK Superjul. Så det er ikke bare oss. Kiden sa også at barne-tv var bedre før...

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-20, 15:42   #150
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvor kjøper man julepysj til større barn/voksne?

HM har pleid å ha. Alle søskenbarnai familien hadde derfra i fjor, til og med dukken fikk.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-20, 18:06   #151
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.652
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Polarn o pyret pleier og å ha. Jeg har nattkjole med snipp og snapp fra i fjor. Og den er så deilig at den brukes på jobbreiser når det ikke er desember også (alltid nattøy på hotell, dårlig erfaring med brannalarmer)

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-20, 18:38   #152
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2020

Name-it hadde matchende til barn og voksne i fjor.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-20, 20:26   #153
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg tror fasiten er ca "kjede-klesbutikker" altså. Bare vente en måneds tid kanskje.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-20, 22:48   #154
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

(alltid nattøy på hotell, dårlig erfaring med brannalarmer)


BTDT.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-20, 00:25   #155
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Skjønner jeg svarene rett er det innafor med julepysj nr 2 til toåringen, julebody til halvtåringen og julegenser eller julepysj til meg selv. Elsker dere.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-20, 18:17   #156
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg har bestilt adventskalender til Mini- fordi hun fortjener det Ble Rituals. Tror hun blir veldig fornøyd!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-20, 23:22   #157
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg fikk gjennom familiegavekalender :spin:

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-20, 08:50   #158
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg har fremdeles ikke blitt fristet til noen annen enn Babor sin. Lurer på å kjøpe Essiekalender til stedatter.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-09-20, 09:12   #159
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg har veldig lyst på lookfantastic si , men den blir innmari dyr siden dem sendes fra utlandet.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-20, 10:07   #160
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg hadde bestemt meg for den dyre fra Rituals, men de var tomme da jeg skulle bestille. Hørte fra ei venninne at et tidligere år var det nesten ikke forskjell i hva man fikk på de to typene, så da har jeg gått for den rimeligste. Tipper jentene blir happy uansett.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no