Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvis vi skulle ha kjøpt hytte maks 2,5 timer fra Oslo ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-20, 10:24   #21
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skulle ha kjøpt hytte maks 2,5 timer fra Oslo ...

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Hvilket budsjett har du, sånn omtrent?

Vi hadde håpet å finne noe til 2 mill. Om vi finner et område som virkelig er midt i blinken, kan det være aktuelt å betale mer, men da må vi mest sannsynlig vente litt.

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Solcelle fungerer bra synes jeg. Vi har hytte med solcelle og uten innlagt vann, og jeg savner vannet mest.

Det er interessant. Kan du si noe mer om hvordan solcelle fungerer i praksis?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Det er ikke mye å få for rett over millionen, rett over tre derimot. . Jeg tenker at vann inn til veggen, svartovn, peis og tørrklosett er godt utgangspunkt. Men strøm bør være tilgjengelig i nærheten for senere tilkobling. For en investering. Jeg synes det er for mye jobb uten rennende vann i kranene. Leier det heller ikke igjen av hygieniske årsaker, ikke alle er like flinke med renhold på enkelt vis.

Nyttige erfaringer du kommer med der!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-20, 10:54   #22
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvis vi skulle ha kjøpt hytte maks 2,5 timer fra Oslo ...

Jeg skal svare deg skikkelig på meldingen din, har tilgang på PC igjen i dag, så da får jeg gjort det skikkelig.

Jeg er vokst opp med hytte uten bilvei, vann og med solceller, og da vi søkte etter egen hytte hadde vi vei fram og strøm som absolutte krav, fordi vi vil kunne reise dit når som helst. Vi hadde ikke det romsligste budsjettet, og måtte droppe vann, men det går egentlig helt fint. Det er god tilgang på vannposter i nærområdet og vi har rennende vann i alle kraner, dusj og en liten varmtvannstank som går på strøm og ikke minst en luktfri og renslig toalettløsning. Jeg gleder meg til den dagen vi skal oppgradere, det skal jeg innrømme, men jeg syns det fungerer helt fint PR nå også.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-20, 11:01   #23
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skulle ha kjøpt hytte maks 2,5 timer fra Oslo ...

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Jeg skal svare deg skikkelig på meldingen din, har tilgang på PC igjen i dag, så da får jeg gjort det skikkelig.

Jeg er vokst opp med hytte uten bilvei, vann og med solceller, og da vi søkte etter egen hytte hadde vi vei fram og strøm som absolutte krav, fordi vi vil kunne reise dit når som helst. Vi hadde ikke det romsligste budsjettet, og måtte droppe vann, men det går egentlig helt fint. Det er god tilgang på vannposter i nærområdet og vi har rennende vann i alle kraner, dusj og en liten varmtvannstank som går på strøm og ikke minst en luktfri og renslig toalettløsning. Jeg gleder meg til den dagen vi skal oppgradere, det skal jeg innrømme, men jeg syns det fungerer helt fint PR nå også.

Takk for svar. Det du skriver om vann er interessant. Jeg har ikke vært borte i henting av vann på vannpost. Hvordan fungerer det? Henter man vann i plastdunker? Og hvor mye fyller dere opp av gangen?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-20, 11:02   #24
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.368
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Hvis vi skulle ha kjøpt hytte maks 2,5 timer fra Oslo ...

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Vi er jo på jakt etter en enkel hytte, men jeg må ha strøm (med mindre nymotens solcellepanel fungerer kjempebra?). Jeg tror også vi må ha innlagt vann. Jeg er riktignok oppvokst med sommerhytte ved sjøen uten innlagt vann, og jeg har et romatisert forhold til det, men tror ganske sikkert at det vil bli annerledes uten innlagt vann på en hytte som skal brukes hele året.

Vi har hytte uten innlagt vann, men med borevann rett utenfor døra, og dagtank i boden. Vi kan derfor bruke så mye vann vi vil. Vi har også gassvannvarmer på badet, og vasker henda og dusjer i varmtvann der. At vi har en gassvannvarmer som virker bare av og til, er nok bare uflaks hos oss. Oppvaskvann må vi varme på komfyren, men kaldtvann har vi i 25-liters dunk i skapet under vasken på kjøkkenet.

Vi har også solcellepanel som gir strøm til lys, gassalarmen, ring-hytta-varm-wallas og stikkontakter som hovedsakelig brukes til å lade mobiler.

Komfyr og kjøleskap går på gass. Det upraktiske med det er at det ikke er kaldt kjøleskap når vi kommer opp, men vi har kjølevarene i kjøleboks inntil kjøleskapet er kaldt etter cirka 8 timer.

Det eneste jeg savner er varme på badet. Det løser vi ved å ha en frittstående gassovn som tennes noe tid før morrastell, kveldsstell og dusjing i løpet av dagen. Det funker det også

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-20, 11:04   #25
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skulle ha kjøpt hytte maks 2,5 timer fra Oslo ...

Takk for svar, Engasjert. Nyttig å lese om erfaringene deres!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-20, 11:06   #26
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvis vi skulle ha kjøpt hytte maks 2,5 timer fra Oslo ...

Ja, vi fyller i plastkanner. For tiden har vi 5 10 L kanner og to på 25 L. De minste fylles oftest. Vi fyller på vei tilbake fra butikken. På Sjusjøen er det vannposter i alle eldre hyttefelt fordi de ble bygget ut uten vann. I dag er det etablert vann og kloakk de fleste steder, men vannpostene består for oss som ikke har koplet oss på.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-20, 11:14   #27
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skulle ha kjøpt hytte maks 2,5 timer fra Oslo ...

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Ja, vi fyller i plastkanner. For tiden har vi 5 10 L kanner og to på 25 L. De minste fylles oftest. Vi fyller på vei tilbake fra butikken. På Sjusjøen er det vannposter i alle eldre hyttefelt fordi de ble bygget ut uten vann. I dag er det etablert vann og kloakk de fleste steder, men vannpostene består for oss som ikke har koplet oss på.

Takk! Er det en "trend" i området at de fleste kobler seg på vann og kloakk nå? Har du peiling på hva det vil koste dere å oppgradere?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-20, 11:48   #28
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvis vi skulle ha kjøpt hytte maks 2,5 timer fra Oslo ...

Det virker som om de fleste som kjøper hamle hytter oppgraderer og kopler seg på, vi er skikkelig motstrøms akkurat der . Men det er fortsatt eldre hytter som ikke er koplet på, og samtidig andre som koplet seg på da det ble bygget ut (i området vårt, kan ikke svare for de andre). Det koster ca 500 000 kr å kople seg til (rundet opp)+innvendige oppgraderinger.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-20, 11:49   #29
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skulle ha kjøpt hytte maks 2,5 timer fra Oslo ...

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Det virker som om de fleste som kjøper hamle hytter oppgraderer og kopler seg på, vi er skikkelig motstrøms akkurat der . Men det er fortsatt eldre hytter som ikke er koplet på, og samtidig andre som koplet seg på da det ble bygget ut (i området vårt, kan ikke svare for de andre). Det koster ca 500 000 kr å kople seg til (rundet opp)+innvendige oppgraderinger.

Skjønner. Takk for svar!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-20, 12:30   #30
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis vi skulle ha kjøpt hytte maks 2,5 timer fra Oslo ...

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Fra Drammen går det buss til Åmot, ny buss til Eggedal. Derfra videre med taxi til Tempelseter eller buss videre til Haglebu.

Ja sant. Tog til Drammen, buss til Åmot, bytte buss og så videre. Men den går vel ikkke akkurat kvar time, den til Eggedal?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-20, 16:00   #31
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis vi skulle ha kjøpt hytte maks 2,5 timer fra Oslo ...

Det er mange kommuner som etterhvert har krav om at hytter kobler seg på offentlig vann og kloakk. Det er derfor noe det kan være lurt å spørre om/ sjekke. Skjer vel særlig der kommunen uansett bygger ut/ bygger nytt ledningsnett for VVS. Antakelig mer aktuelt ved hyttefelt enn ved en hytte langt ute i ødemarken. Da vi så på hytte, var det slik for en god del eldre hytter, nesten så man fikk følelsen av at den utgiften kunne tippe over til å velge å selge. Som er logisk, om man har en gammel hytte som ikke er altfor mye i bruk. Da gidder man kanskje ikke ta en stor investering.

Dersom man ønsker å leie ut noe av tiden, vil det klart være en fordel med vann og strøm, ifht å få leietakere og ifht pris. Strøm gir også mulighet til å feks ringe hytta varm, som i tidens løp kan være et moment for at hytta blir mye brukt når det er enkelt og trivelig. Hadde en kollega som fortalte om ektefellens familiehytte - dro de opp en helg var det snømåking, fyring og hogge hull på isen for vann, og når alt var på stell var det søndag og de skulle hjem.


Sist redigert av Charlie : 05-08-20 kl 16:09.
Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-20, 16:26   #32
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis vi skulle ha kjøpt hytte maks 2,5 timer fra Oslo ...

Det er betydelig billigere å kjøpe på "andre sida" av Sjusøen: Skramstadsetra i Åmot kommune. Uten at jeg kjenner til hva som er standard hyttetype der, vil jeg tro at du ihvertfall finner grei størrelse med strøm og vann til prisen din.
Vi kjøpte hytte for noen år siden i Trysil kommune, men langt fra alle alpinbakker og hytteområder. Det var også billig, og med god standard (vann, kloakk og strøm).
Når jeg tenker meg litt mer om, fant vi mye bra til ok priser ved Synnfjell også.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-20, 18:18   #33
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skulle ha kjøpt hytte maks 2,5 timer fra Oslo ...

Charlie: Ja, viktig det du skriver, det må vi ta med i vurderingen.

Snippa: Takk for tips!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-20, 06:06   #34
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis vi skulle ha kjøpt hytte maks 2,5 timer fra Oslo ...

Hva med Hurdal eller Budor?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-20, 10:01   #35
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skulle ha kjøpt hytte maks 2,5 timer fra Oslo ...

Flere av dere som foreslår Budor. Det er ett av stedene som blir nevnt jeg ikke hadde hørt om før. Jeg synes det er vanskelig å få noe inntrykk av stedet ved å bildegoogle det, så tror vi må ta en tur for å sjekke det ut.

Takk for tips, mkj!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-20, 01:58   #36
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis vi skulle ha kjøpt hytte maks 2,5 timer fra Oslo ...

Sjekket litt hytter selv, og tenkte på tråden her da jeg så denne.

https://www.finn.no/157022979

Har jo nevnt Vindfjell lenger opp i tråden. Dette er litt lenger ned på Vestfoldsida, men det er en kort liten svipp til Vindfjell, for all del.

Det er fine hytter i området, og det er kort vei ned til bygda med butikker osv. Det er ikke mye hytter her, men de som er, er bra og til en fin pris. Tror det er en hytteprodusent der, og at det er derfor de hyttene er så fine, men vet ikke sikkert.

Det er vist til «Svarstad skisenter», men alpinsenteret er konk. Det er vel litt risiko med å kjøre et alpinanlegg, så de mistet mer trafikk enn de tålte, tror jeg. Kongsberg blir antakelig nærmest (?),. Langrenn skal være bra, det er nevnt i annonsen mye løyper fra Borgen, men det er ikke jeg så kjent på, det er mye fine turmuligheter hele året, både helt lokalt, i Svarstad og om man kjører litt - i Vindfjell, på Skrim og i Siljan. De lokale legger mye jobb i merkede løyper og løypekjøring. Også lakseelv, klatrepark, sommeråpen seter med dyr med mer i rimelig omland. så noe man kan bruke hele året.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-20, 11:25   #37
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis vi skulle ha kjøpt hytte maks 2,5 timer fra Oslo ...

Takk for det, Charlie. Det høres ut som et område vi bør sjekke ut.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-20, 15:43   #38
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis vi skulle ha kjøpt hytte maks 2,5 timer fra Oslo ...

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Flere av dere som foreslår Budor. Det er ett av stedene som blir nevnt jeg ikke hadde hørt om før. Jeg synes det er vanskelig å få noe inntrykk av stedet ved å bildegoogle det, så tror vi må ta en tur for å sjekke det ut.

Takk for tips, mkj!

Jeg har ikke vært der selv heller, bare kjenner noen som har hytte der.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no