Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva synes dere om morsdag/farsdag?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-09, 12:40   #21
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva synes dere om morsdag/farsdag?

Vi feirer ikke morsdag. På lik linje med farsdagen, valentinsdagen og halloween.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 12:41   #22
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Hva synes dere om morsdag/farsdag?

Jeg syns det er koselig å få tegninger og kort fra ungene men ellers bryr jeg meg ikke så mye om morsdag. Men gjør ingenting å få frokost og litt oppmerksomhet

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 12:47   #23
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om morsdag/farsdag?

Morsdag og farsdag er typisk sånne ting som mannen min og jeg aldri får med oss. Vi feirer det ikke, men vet ikke hvordan det blir når sønnen vår blir større, det kan jo bli frokost på sengen eller noe sånt da.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 12:54   #24
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.905
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om morsdag/farsdag?

Det er litt mas, jeg har bursdag rett rundt farsdag og gubben rundt morsdag. Det blir så masse dager. Men det er hyggelig å få et kort som ungene har laget i bhg/skole. Ellers bruker vi ikke så mye tid på dagene, det er i allefall ikke en forventning. Husker vi det og gjør litt mer så er det hyggelig, glemmer vi det så er det ok og.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 12:56   #25
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om morsdag/farsdag?

Fikk beskjed om at mannen og knerten hadde handlet kombinert morsdags- og valentinesgave. Og denne var visst av slike proporsjoner så de var dekket i flere år fremover. Det kunne til og med hende at jeg måtte være med å betale litt på den selv.

Jeg må si at jeg er spent.

Jeg synes morsdag og farsdag er en fin anledning til å gi den andre litt ekstra søvn, frokost osv, men ikke nødvendigvis gaver.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 12:57   #26
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes dere om morsdag/farsdag?

Jeg har lagt følgende innlegg i bloggen min ang morsdag.

Jepp.
Husmora innfører herved morsdag i heimen, fra og med denne helga.

Vi har aldri feiret morsdag og jeg vet egentlig ikke hvorfor.
Kanskje fordi jeg aldri har vært opptatt av pakker.
Jeg er en sånn som elsker å gi, jeg trenger ikke å få.


Så farsdag feirer vi alltid, med fine pakker til far.
Og morsdag dropper vi glatt hvert år for det har husmora bestemt.
Vel, nå er det slutt.
Det er ALTFOR mye jeg ønsker meg om dagen,
plutselig fikk jeg jo oppussingsviruset og ominnredningsviruset over meg.
DERFOR, morsdag er herved innført i heimen, og den er kommet for å bli.

Så her ligger den. Del en av to pakker. En fra hvert av barna så klart :O)
Denne her har jeg fikset selv,
ja jeg måtte jo det så lenge mannen er invalid om dagen.
Og del to kommer snuppa med. Snille frøkna.
Ja disse to hører sammen, og jeg gleder meg så til å ta de i bruk.

Jeg skal bake kake, spise kake og åpne pakker på søndag :O)
Og da skal dere få se det fine inni pakkene.
Foreløpig ligger denne bare på kjøkkenbenken og venter på søndagen.
**
Tenk at jeg har vært så dum, tenk så mye fint jeg har gått glipp av.
*oppvåknet*
**
Hvordan er det hos dere?
Feirer dere?

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 13:05   #27
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes dere om morsdag/farsdag?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Usikker kilde (wikipedia):

http://no.wikipedia.org/wiki/Morsdag

Å si at dette er påfunn fra handelsstanden er omtrent som å si at jul er et påfunn fra handelsstanden, i og med at de prøver å pushe gaver ved begge anledninger.

Takk for oppklaring.
Men det går kanskje an å si at handelsstanden har tatt det et hakk videre, og at farsdagen er et påfunn fra handelsstanden?

For å svare på spørsmålet: vi feirer ikke morsdag med dyre gaver og mye oppstand. Men det hender ungene tegner et kort og/ eller jeg får sove litt lenger enn jeg ellers gjør i helgene. Det samme gjelder med farsdag.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 15:58   #28
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes dere om morsdag/farsdag?

Feire det som feires kan

Vi markerer både morsdag og farsdag. Har ikke fokus på pakker, men det blir nå gjerne en liten en likevel. Nå på søndag blir det en kopp te på senga og felles frokost rundt koselig pynta bord etterpå. Utpå ettermiddagen skal vi en tur oppom svigermor med blomster. Siden mamma er syk, føles det ekstra viktig å gi henne en oppmerksomhet i åt. Hun blir ikke hjemme søndag, så vi tyvstarter dagen i morgen. Da skal "hestejenta" bake kake som vi skal ta med nedover sammen med blomster.

Valentinesday markerer vi også om enn på en litt annerledes måte. Vi kaller den hjertedagen/være glad i dagen og gir gjerne også ungene en liten gave. Det vanker også gjerne ei ekstra god matpakke den dagen. Jeg og mannen gir hverandre en gave om vi finner noe spesielt, men ikke hvert år.

Vi trenger slike dager syns jeg. Til og med halloween blir feiret med pynta bord og ekstra god kvelds her i huset

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 17:17   #29
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om morsdag/farsdag?

Klart man feirer og feires!

Veldig koselig.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 17:23   #30
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om morsdag/farsdag?

Jeg feirer dette selvfølgelig ikke. Trenger man en spesiell dag for å kunne sette pris på andre, så syns jeg man er en smule patetiske.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 17:48   #31
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om morsdag/farsdag?

Nå kan jeg vel trygt si at vi setter pris på hverandre hver dag.

Men sove lenge + deilig frokost + kake + blomster er det liksom ikke hver dag, da vet du.

Og det er hyggelig.
Foreldrene mine har tatt vare på våre hjemmelagde mors-og farsdagskort fra hele oppveksten og det er kjempemorsomt å ta fram og se på.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 17:51   #32
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.167
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om morsdag/farsdag?

Oppmerksomheter av ymse slag er koselig, men sjelden forventet og regnes som bonus. Jeg har allerede fått beskjed av enearvingen om at han har tegnet morsdagstegning til meg, så det ser jeg frem til, da.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 17:57   #33
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om morsdag/farsdag?

Er det ingen andre her som hadde radikale foreldre på slutten av 70-tallet som kjøpte barneboka Max Lurifax til dem? (Selvfølgelig utgitt på Pax forlag.) Der finner Max Lurifax på morsdag og farsdag for at butikkene skal få solgt ting de selger lite av ellers. It's the gospel truth.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 17:58   #34
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes dere om morsdag/farsdag?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg feirer dette selvfølgelig ikke. Trenger man en spesiell dag for å kunne sette pris på andre, så syns jeg man er en smule patetiske.

At man feirer dager som morsdag og farsdag, betyr ikke at man må ha slike dager for å kunne sette pris på andre da vettu. Kanskje det er nettopp de som hiver seg på å feirer det som er å feire, som har litt ekstra å gi i hverdagen også?

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 18:00   #35
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om morsdag/farsdag?

Tror det når jeg ser det. Sjelden betyr gaver og blomster så lite som på en morsdag e.l. i mine øyne.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 18:01   #36
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.652
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om morsdag/farsdag?

Vi markerer ikke sånne dager her hos oss.

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 18:02   #37
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om morsdag/farsdag?

Handelsstanden skor seg på alt av feiringer, gjør de ikke?

Ja, i det hele tatt er handelsstanden opptatt av å selge mest mulig. Hele tiden. Og sånn må det vel nesten være, ellers ville det ikke vært mye til handelsstand, eller hva.

Jeg kan ikke helt se at vi i vår famile skulle være å harme over dette at vi ikke skulle kunne kose oss med kake og barnetegninger på søndag.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 18:05   #38
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.020
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva synes dere om morsdag/farsdag?

Vi feirer både morsdag og farsdag, med kake til frokost, blomster og tegninger fra barnet. Til morsdagen dukker det ofte opp en gave også, mannen min er veldig glad i å kjøpe små ting han synes jeg trenger, og da er morsdagen intet unntak.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 18:23   #39
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva synes dere om morsdag/farsdag?

En god unnskyldning for å bake en kake.
Gave og blomster er ikke så veldig vanlig hos oss, men vi pleier å ha litt ekstra god frokost og en kake til kaffen.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 18:27   #40
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.085
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere om morsdag/farsdag?

:bergenser:
Jeg lar ikke en feiring gå fra meg.
Men det blir nok ikke noe mer enn et eller annet poden har laget i barnehagen, og er jeg heldig får jeg sove lenge.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no