Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Grosvold i går

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-08, 13:12   #1
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grosvold i går

Var det berre eg som vart fly forbanna då Anne Grosvold avbraut Christine Koht midt under appellen om å la barna sleppe å kjenne seg redde og engstelege på grunn av foreldre sitt alkohol(mis)bruk? Der var det ikkje mykje snakk om å lytte til gjestane sine, nei...

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 13:12   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Grosvold i går

Jeg reagerte også på det, men antar at hun har sendeskjema å forholde seg til. I tillegg var hun antakelig ikke så interessert i akkurat det.

  Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 13:15   #3
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grosvold i går

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg reagerte også på det, men antar at hun har sendeskjema å forholde seg til. I tillegg var hun antakelig ikke så interessert i akkurat det.

Nei, det var tydeleg at ho ikkje var så interessert i den biten.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 13:29   #4
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.652
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grosvold i går

Godt å se at det var flere som reagerte. Jeg ble sittende igjen med en litt sånn ekkel klump i magen da Grosvold avsluttet med å avbryte Koht og si at alkoholen hadde kommet for å bli.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 13:36   #5
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grosvold i går

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Godt å se at det var flere som reagerte. Jeg ble sittende igjen med en litt sånn ekkel klump i magen da Grosvold avsluttet med å avbryte Koht og si at alkoholen hadde kommet for å bli.

Hun sa ikke det under en sånn apell, vel?
Jeg så ikke Grosvold i går, men det der hørtes da fullstendig på trynet ut ...
*desillusjonert Grosvold-sympatisør*

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 13:44   #6
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.865
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grosvold i går

Jeg synes ofte Grosvold virker mer opptatt av å snakke selv en å la gjestene slippe til. Fredagene brukes på andre ting enn henne.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 13:47   #7
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.786
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grosvold i går

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Jeg synes ofte Grosvold virker mer opptatt av å snakke selv en å la gjestene slippe til. Fredagene brukes på andre ting enn henne.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 13:52   #8
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Grosvold i går

Derfor er Grosvold dårlig. Hun følger skjemaet sitt konsekvent slik at det ikke er rom for spontanitet eller å følge opp det gjestene kommer med. Hun er også dårlig på å følge opp de små tingene som kunne føre til en morsom og litt annerledes utvikling av en samtale.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 13:58   #9
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Grosvold i går

Vi reagerte her i huset også. Jeg regner med hun skulle følge programmet sitt slavisk, og da passet det vel ikke inn med et innlegg her. Temaet var vel også alkohol på julebord, så hun ville kanskje holde seg til den saken....jeg vet ikke...

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 14:04   #10
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Grosvold i går

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Vi reagerte her i huset også. Jeg regner med hun skulle følge programmet sitt slavisk, og da passet det vel ikke inn med et innlegg her. Temaet var vel også alkohol på julebord, så hun ville kanskje holde seg til den saken....jeg vet ikke...

En mer smidig måte å forholde seg til det Koht sa ville vært å vinkle det inn på om man i det hele tatt kan drikke når barn er til stede og gå videre på det. Jeg synes det er helt tragisk at en voksen mann ikke kan la være å drikke på et halvt år, som en av de andre gjestene sa. Alkohol er innarbeidet i samfunnet vårt, men skal voksne kunne gjøre hva de vil med barn til stedet?

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 14:04   #11
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.652
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grosvold i går

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Hun sa ikke det under en sånn apell, vel?
Jeg så ikke Grosvold i går, men det der hørtes da fullstendig på trynet ut ...
*desillusjonert Grosvold-sympatisør*

Altså, det var snakk om hvor vanskelig det er for barn når voksne endrer personlighetstrekk når de drikker. Det ble nevnt at det ikke var snakk om de som tok seg en eller to øl når de var sammen med barna sine. Grosvold mente vel muligens å presisere at man ikke mente at alle skulle bli avholds eller noe da hun sa at alkoholen hadde kommet for å bli. Men poenget er at det hun sa tydelig var innøvd på forhånd + at hun var opptatt av å holde tidsskjemaet. Når hun sa det, ble det som en bagatellisering av det alvorlige som Koht holdt på å snakke om.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 14:06   #12
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.652
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grosvold i går

Jeg pleier for øvrig ikke å se på Grosvold, men jeg reagerte på at hun avbrøt flere av gjestene sine på en litt ufin måte i går.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 14:08   #13
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Grosvold i går

Har det stått noe i avisene om dette i dag?

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 14:25   #14
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Grosvold i går

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Jeg synes ofte Grosvold virker mer opptatt av å snakke selv en å la gjestene slippe til. Fredagene brukes på andre ting enn henne.

Samme her - men i går var det ikke jeg som styrte fjernkontrollen.
Dette programmet ga meg vel ikke akkurat mer lyst til å bruke tiden min på Grosvold nei.

  Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 14:31   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grosvold i går

Jeg reagerte, tenkte mitt om Grosvolds triste nedgang på respekt-prioriteringslista og håper at Koht får frem poengene sine på innsamlingsaksjonen for Blåkors.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 14:31   #16
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Grosvold i går

Det kunne ikke falle oss inn å se på Grosvold.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 14:56   #17
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grosvold i går

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Altså, det var snakk om hvor vanskelig det er for barn når voksne endrer personlighetstrekk når de drikker. Det ble nevnt at det ikke var snakk om de som tok seg en eller to øl når de var sammen med barna sine. Grosvold mente vel muligens å presisere at man ikke mente at alle skulle bli avholds eller noe da hun sa at alkoholen hadde kommet for å bli. Men poenget er at det hun sa tydelig var innøvd på forhånd + at hun var opptatt av å holde tidsskjemaet. Når hun sa det, ble det som en bagatellisering av det alvorlige som Koht holdt på å snakke om.

Ja, det var det jeg reagerte på ...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 14:57   #18
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grosvold i går

Forrige sesong så jeg ikke Grosvold, jeg har ikke helt sansen for dama.
Men tenkte gi det en sjanse i høst, men jeg er ikke overbevist.

Og ja, jeg reagerte også på avbrytingen i går. Synes hun er litt "plump" liksom?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 14:58   #19
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grosvold i går

Jeg reagerte også på det. Blei litt uvel.

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-08, 15:23   #20
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grosvold i går

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Jeg synes ofte Grosvold virker mer opptatt av å snakke selv en å la gjestene slippe til. Fredagene brukes på andre ting enn henne.

Helt klart. Gullrekka er ødelagt. Skavlan tilbake!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no